Новий STALKER 2 після декількох відкладень та скасування у далекому 2011-му, таки має вийти у наступному році. Євген Григорович, генеральний директор GSC Game World який зараз знаходиться в Кельні на виставці Gamescom, дав інтерв'ю виданню IGN, головні тези з якого ми публікуємо в цьому матеріалі.
Всі наші глядачі в першу чергу хочуть дізнатися: як ваша команда почуває себе під час війни?
- Переважно вся команда виїхала з країни до початку повномасштабної. У них були автобуси які цілодобово чергували біля офісу, щоб на випадок коли все почнеться кожен знав куди йти. Інша частина пішла в армію, у них не було бойового досвіду, але вони стали на наш захист.
Минуло вже понад 10 років, що ви хотіли б сказати гравцям про STALKER 2?
Важливо щоб вони були без очікувань, та розуміли реальну гру яку команда розробляє, а не те що фанати уявляють у своїй голові — бо можна швидко розчаруватись, як це зараз буває з багатьма іграми.
Григорович каже що ця гра кардинально відрізняється від інших, підкреслюючи що кожен говорить так про свій продукт, але їм дійсно важко знайти щось схоже.
Ви з точки зору геймплея більше схилялися до військового симулятора?
- STALKER — це не військовий симулятор, а гра про звичайну людину яка поїхала у зону щоб знайти себе.
Ви були в зоні відчуження у реальному житті?
- Багато разів, і вони хотіли б подарувати частину цього дивовижного світу своїм гравцям.
Мені цікава одна з локацій яку ви демонстрували в багатьох трейлерах — радіолокаційна станція «Дуга»
- Це був секретний радар для виявлення ядерних, балістичних ракет. В грі це проста локація, не ключова її частина, проте там щось буде відбуватися, але Григорович не хоче спойлерити.
Також 24 серпня був опублікований геймплейний трейлер STALKER 2, який демонструє різноманітні механіки гри.
S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля вийде на ПК та XBOX Series з українською локалізацією.
Топ коментарі (2)
Євген — це брат Сергія Григоровича, який з 14-ти років працює в GSC
Про нього можна сказати, шо він з дитинства за GSC.