Продовження Immortals: Fenyx Rising — пригодницької гри з відкритим світом у грецькому стилі 2020 року, було скасовано ще в липні 2023 року, проте журналіст Стівен Тотіло, оприлюднив нові подробиці про інноваційну основу цього проекту.
Продовження мало на меті об’єднати елементи двох відомих ігор: RPG-екшена Elden Ring та The Legend of Zelda: The Wind Waker. Джерела знаючі деталі розробки, надали інформацію про величезні розміри гри, яка мала відбуватись на вигаданому полінезійському архіпелазі.
Первісна ідея полягала у тому, щоб надати гравцям досвід, відмінний від стандартів ігор французької компанії.
На відміну від звичайної кількості міток на мапах Ubisoft, у Immortals 2 мало бути менше маркерів, що спонукало би гравців брати участь у більш обдуманому дослідженні;
Навігація включала стеження за тваринами, за вітром та зоряним небом;
Порівняно з оригінальною Immortals, сиквел мав продемонструвати більш реалістичну графіку і надати гравцям свободу, в якій рішення впливали б на сюжет та довколишнє середовище;
В грі можна було через «прихильність до різноманітних богів» змінювати свою форму, та отримувати спеціальні татуювання, які надавали би головному герою сили.
Стівен Тотіло пише, що скасування Immortals 2 було пояснено переходом Ubisoft до старих франшиз, таких як Assassin's Creed Red. Хоча оригінальну гру Immortals розробляли понад рік, продовження вимагало більше часу через амбітний масштаб і відносно скромну команду розробників, проте Ubisoft вирішили не ризикувати та закрили його.
Топ коментарі (0)