Baldur's Gate 3 викликала дискусію серед гравців щодо зображення шляху зла і багато з них скаржаться, що ця арка майже не існує.
Проте колишній наративний дизайнер і письменник Dragon Age став на захист гри та розповів, що основна проблема часто пов'язана з неможливістю точно передбачити наміри гравця.
Він підкреслив, що вирішення цієї проблеми виходить за рамки простого покращення варіантів діалогів, як пропонують гравці.
Воно вимагає комплексної адаптації всієї гри, що може призвести до значних змін, які можуть навіть змусити авторів поставити під сумнів власне бажання продовжувати роботу над нею.
А як вважаєте ви?
Топ коментарі (1)
Я вважаю, що розробники дискримінують беземпатійних скотін, які хочуть тотального відіграшу злюки