Куток

Обкладинка для допису Counter-Strike від створення й до сьогодні
Позитивний кіт
Позитивний кіт

Додано

Counter-Strike від створення й до сьогодні

Напевно кожен з вас чув або грав у серію ігор Counter-strike або хоча би чув про неї, бо ця серія з нами вже понад 20 років.

Опис картинки

Counter-strike зародилися як модифікація до half-life яку розробив Мін Лі та Джесс Клифф. Перша бета-версій модифікацій вийшла в 19 червня 1999 року та майже відразу почала отримувати популярність серед гравців. І проєкт почав постійно отримувати нові оновлення. У 2000 році valve купила права на гру, а також наняла до себе на роботу мін лі й це було одне з найкращих рішень компаній. В 11 листопада 2003 вийшла в реліз Counter-strike 1.6. Яка відразу отримала велику популярність. А також з часом стала однією з основних кіберспортивною дисципліною.

Опис картинки

Counter-strike 1.6. це командний змагальний шутер де змагаються дві команди(counter terrorist, terrorist) у різних режимах основним з яких були закладка бомби(Bomb / Defuse ), порятунок заручників(Hostage Rescue) та Вбивство Важливої персони (Vip assassination) де останній режим не отримав велику популярність серед гравців. На відміну від інших популярних шутерів тих років(Quake 3 arena, Unreal tournament, battelfield 1942) мав більш тактичне командне взаємодію, та вона була доволі легкою для розуміння грою, але мала достатню глибину, бо вона працює по гарному правилу гейм дизайну “easy to learn hard to master”(легко навчитися складно стати майстром).Окрім цього гра мала відкритий редактор який дозволяв модифікувати гру як тільки заманеться, де гравці зробили безліч нових карт та режимів. Тому не дивно що гра отримала велику популярність по всьому світу.

Опис картинки

Наступною грою у серій була багатостраждальна Counter-strike condition zero. Розробкою якою займалися декілька різних студій такі як Turtle Rock, Ritual Entertainment, gearbox. Де с початку над грою працювали gearbox, але вони не справилися з розробкою тому гру було передано Ritual Entertainment яких також було відсторонено від розробки, але вони створили невеличку сюжетну компанію на 20 місій де 13 з них були дороблені та вийшли як додаток до гри під назвою counter strike condition zero deleted scenes(яку я рекомендую вам спробувати, бо, як на мене, це був цікавий експеримент та улюблена гра мого дитинства). Але вже фінальну версію доробляли Turtle Rock які трішки покращили графіку у порівнянь з 1.6 та додали сюжетну компанію яка грається так само як і мультиплеєр тільки з ботами та місіями для проходження для відкриття нових карт. Але ця гра не отримала велику популярність у гравців. Також гра отримала окремий порт для Xbox original.

Опис картинки

Ще була окрема частина гри яка Counter-strike neo вийшла в Японії у 2003 році для аркадних автоматів. В якій була повністю перероблена стилістика у стилі кіберпанку, але сама гра залишилася такою як і була й була доволі популярною в Японії. Багато про неї я розповісти вам можу, бо ніколи в неї не грав, але сам вихід окремою частиною для Японії я вважаю доволі цікавим.

Опис картинки

Через пів року після виходу condition zero(Ще одна причина провалу гри) у 2004 році 3 жовтня вийшла Counter strike source. Гра перейшла на новий ігровий рушій Source графіка, фізика об'єктів на мапі та взаємодія з ними вийшла на новий рівень. Також була перероблена стрільба та фізика гранат що не сподобалося фанатам 1.6. Но з часом гра отримала доволі велику популярність, хоча 1.6 і на далі оставалося основною кіберспортивною дисципліною. Ще гра легко модифікувалася тому в грі було дуже багато користувацького контенту як нових карт, режимів, а також різних моделей всього від персонажів до зброї. Тому я не як не можу вважати цю гру провалом, хоча вона і не отримала таку саму популярність як 1.6, але в ній була свою віддана база гравців, хоча в ній і були свої недоліки. Но я все одно періодично у неї повертаюся. А ще у цій грі в першій у серій з’явилися досягнення.

Опис картинки

У 2012 році 21 серпні була випущена Counter strike: Global offensive на модифікованому рушію Source. Яка спочатку не отримала великою популярністю через сирість гри та велику кількість багів та проблем з грою. У тому числі кривого підбору гравців. Але з часом та великою кількістю оновлень гра почала становитися такою як ми знаємо її зараз. Але самі важливими оновленнями на мою думку були, це додавання змагального режиму та рангової системи. А також появі у грі монетизації лутбоксів скінів та появі ринку цих самих скінів на зброю. Що давало гравцю змогу окупити гру та залучило нових гравців у гру. Окрім скінів та змагальних режимів у грі постійно додавалися нові карти. А старі отримували сучасний вигляд. Якщо казати про зміну геймплею у грі з’явилися нова зброя та нові офіційні режими такі як королівська битва(Dangeon zone), а також окремий змагальний режим напарники (2х2) в якому я провів дуже багато часу. І інші як маленькі, так і великі оновлення. Це була першою грою яка була куплена мною у steam та в якій провів більше ніж 500 годин. Не яка інша гра не змогла так мене у себе затягнути. А також саме ній я познайомився з друзями з якими я програв багато незабутніх годин. А також майстерню стім в якій було безліч карт та режимів для гри з друзями. Тому так це була одна з моїх улюблених ігор. Яка постійно розвилася та змінювалася у весь свій життєвий цикл.

Опис картинки

Але ось вже як 3 дні тому вийшла нова Counter strike 2 серій яка замінила собою cs go. Головне що змінилося у грі це новий рушій Source 2 який зробив гру ще красивішою та сучаснішою. Основними змінними у геймплеї є новий дим який тепер працює як фізичний об’єкт який розсіюється під час стрільби та повністю розсіюється якщо кинути у нього гранату. Також була змінена система рангів тепер у грі є загальний рейтинг який тепер розраховується у балах та окремі звання для мап. Ще була зміна система тікрейту на сабтік, але стало від цього краще або ні я не можу відповісти. А також багато невеличких змін які, як на мене зробили гру краще. Весь інвентар який був у вас в cs go перейшов у нову частину, а скіни стали ще красивішими. Але реліз вийшов не без проблем головними із них це погана оптимізація та підвищення системних вимог, баги та вилити з гри. Та недостачу контенту у вигляду карт та режимів таких як Dangeon zone або Gungame. Та поки що повноцінно не інтегровану майстерню Steam. Але навіть з такими проблемами я рекомендую вам спробувати якщо ви ще не грали або знову повернутися у гру та побачити усі зміни самими та вирішити подобається вам новий Counter strike 2 або ні з усіма його плюсами та мінусами. А з вами був позитивний кіт.

Опис картинки

Знайти мене та мій контент можна тут:
YouTube
Telegram

Топ коментарі (4)

Звернути
 
rodan profile image
Rodan

Пам'ятаю Counter-Strike 1.6 і заруби з друзями в комп'ютерних клубах, ото було весело :)
Дякую за працю, з задоволенням почитав!

У мене є питання, а Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes можна придбати, бо вона мене зацікавила, чи Counter-Strike: Condition Zero в Стімі це і є вона?

Звернути
 
positiv4ik_kit profile image
Позитивний кіт

Дякую за відгук)
Так її можна прибрати але вона продається разом з Counter-Strike: Condition Zero.

Звернути
 
rodan profile image
Rodan

Дякую, зрозумів. Значить вона в мене вже є :)

Звернути
 
__dc82dbc4c1c profile image
izox

починав, мабуть, ще з 1.3, але самий кайф був 1.6, особливо коли почали розробляти карти з майже rpg механіками, цікаво чи залишились на сорсі подібні кастомки

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!