У 2011 році вийшла один з кращих на сьогодні ігор у жанрі імерсів симів в моїй улюбленій кіберпанк стилістиці. Та яка додала у кіберпанк нотку часів відродження. І так з вами знову я Позитивний кіт і сьогодні ми поговоримо про Deus ex human revolution. Та чому вона є одним із самих доступних імерсів симів.
Сюжет гри розповідає нам про світ недалекого майбутнього 2027 року, в якому імпланти потихенько стають повсякденністю. Для того, щоб використовувати імпланти люди повинні вживати постійно ліки без яких буде відбувалися відторгнення імплантатів. Тому у світі гри є група людей які виступають проти імплантатів та будь-яких модифікацій людині. Наш головний герой Адам Дженкінс працює начальником служби безпеки в корпорацій Sarif Industries яка займається розробкою нових імплантів як для мирних, так і для військових цілей. На одну із будівель корпорації стався напад під час якого викрали вчених та дорогу для Адама людину Меган Рид. А самого Адама майже вбивають. Але глава корпорації Давид Шариф використовує ресурси компанії та спасає Адама, але для цього йому довилося поставити в нього експериментальній військові імпланти. Далі я не хочу спойлерити вам сюжет, бо він дуже цікавий та в якому є як глобальні, так і місцеві локальні сюжетні історії які можуть бути просто цікавими та розширюють світ гри як приклад додаткове завдання нашого пілота Фаріда Малік , або заставити гравця задуматися о складних речах. Тому сюжет та світ гри є тим заради чого можна спробувати цю гру.
З першого реального завдання коли нам потрібно відбити Фабрику корпорацій Sarif Industries гра ставить питання що ви будете використовувати, нелетальні способи усунення (Нам для цього дадуть гвинтівку зі снодійними дротиками) або ви будете вбивати все живе що є у місій(Я не знаю що для цього дадуть я проходив гру майже як пацифіст). Де для виконання місій є багато різних шляхів як для скритного проходження, так і для безперервного вбивства усього живого що є на місіях.
Для цього гра дає нам велику кількість інструментів. Наприклад ви можете використовувати для проходження шокер, гвинтівку з снодійними дротиками, імплантами які дають невидимість, а також злому комп’ютерів яка виглядає як окрема міні гра яку якщо пройти можна буде виключити камери, або зробити так щоб ворожі турелі та роботи вбивалиі твоїх ворогів. Але для цього потрібно прокачати нашого головного героя. Як приклад в нас є місце в яке нам потрібно потрапити. Для цього гра дає декілька шляхів. Перший шлях перекритий електричною підлогою, але поряд є декілька важких коробок які можна використати для створення доріжки. Другий шлях це використати місцеву каналізацію но там є вороги яких можна як вбити так і обійти по стелу. Або ви можете завжди можна піти на пролом та вбити усіх на своєму шляху. Так це може звучати складно, але гра часто дає багато візуальних підказок, або підкине підказку у записці чи пароль від дверей або від комп’ютера. Та для цього потрібно бути уважним та досліджувати світ гри.
Гра поділяється на дві частини це дві відкриті локацій на яких є як основні завдання, так і декілька другорядних завдань, але навіть вони можуть трішки змінити хід сюжету або розповісти передісторію нашого головного героя та світу. А також велика купка секретів та потайних шляхів через які можна швидко пересуватися по локаціях, так і сюжетні локацій які хоча і мають декілька варіантів проходження, але є відносно лінійними і в них трапляються багато цікавих ігрових ситуацій. Окремо треба зауважити на круто поставленні сцени коли нам треба умовити якогось персонажа в ці моменти гра виглядає дуже по кіношному. Та при цьому додає напруження сцени. Та за якою нам потрібно уважно слідкувати та вибирати правильні варіанти відповідей персонажам де кожен з них має свій унікальний характер і ідеологію.
Графічно гра непогано збереглась, а стиль виглядає круто і зараз, де високі технології та стиль минулого періоду відродження створили унікальний, а головне стильний симбіоз та унікальну атмосферу у якій жовтуватий фільтр не псує картинку, а лише доповнює її. Але при цьому доволі часто гра запирає нас в коридорі та типових офісах. Саундтрек у грі переважно це футуристичний та атмосферний, але холодний ембієнт який доповнює атмосферу гри. Він підтримує напруження у важливих сценах та ігрових ситуаціях. Та деякі треки мені дуже сподобалися. У цілому, на мій погляд, гра має класний саундтрек.
У висновку це прекрасна гра яка з часом не стала гірше. І так на мою думку вона є одним самих доступних на сьогодні імерсів симів, вона дає як інструменти, так і підказки як ці інструменти використовувати, але залишає простір для творчості гравця. Завдання у грі дають змогу проходити їх зовсім по різному та мають багато альтернативних шляхів які гравець може використовувати залежно від своєї прокачки. Єдиними на мою думку недоліками гри є боси яких намагалися полагодити у режисерській версії, а також спірний спосіб вибору кінцівки гри. Але попри це гра чудово грається і зараз та в якій є прекрасний геймплей, сюжет та атмосфера. І пам’ятайте Ілюмінати слідкують за вами.
А з вами був Позитивний кіт Няв :3
Також якщо у вас є можливість пройдіть соц опитування на ігрову тематику (https://forms.gle/Re7jsXP7WwcJEGeD7)
Топ коментарі (3)
Обожнюю цю гру, а також продовження - Deus Ex: Mankind Divided, яке на мою думку є дуже потужною грою. Хоча чув різні думки про неї. Після того, як я дізнався про придбання студії розробників Embracer Group, у мене з’явилася надія на продовження пригод Адама Дженсена. Але все склалося дуже сумно - гру скасували. Це рішення, зробило для мене Embracer схожою на корпорацію зла, подібну до ЕА.
Ось цю гру супер чекаю на пс4/пс5 !!!! Навіть звичайний порт.
10 метрів у вентиляції з 10!!!