Скоріш за все, ви вже чули про Erra: Exordium, а може навіть грали в демо на Steam... Гра знаходиться ще в розробці, але на фінальному етапі. З'явився Куток, тому настав час розказати про це.
Моє ім’я Макс, 20 років я працюю програмістом в різних напрямках. Останні роки в геймдеві. Мабудь це останній напрямок, де я хочу працювати.
Команда в нас маленька, кожний учасник має не одну роль, бо в інді так буває часто. Наприклад, художник - не просто художник, він ще дизайнер рівнів, або дизайнер звуків, або дизайнер інтерфейсів або дизайнер. В кожного свій талант. Це інді!
Грою займається один програміст, а саме я, тому мені є про що розповісти і цього матеріалу вистачить на багато статей. Але якщо буде цікавість читачів, бо часу завжди не вистачає. Частенько про програмістські справи пишу в своєму твіттері та мастодоні.
Гра нестабільно змінювалась на протязі перших двох років. Ми не мали плану та досвіду. Що було звісно головною помилкою. Той варіант який зараз можна побачити в демо, це третій варіант. Рушій Unity, асетів нема, все робимо самі. Що мабуть можна назвати теж помилкою, це я про асети…
Ми обрали піксель арт, бо думали що так ми можемо робити не сильно деталізовані речі які займають менше часу. Ось це була велика помилка. На практиці піксельар важка тема. Особисто анімації. Всі анімації це покадрова розмальовка. Бо не можна крутити піксели.
Це якщо коротенько про гру та основні помилки на початку проекта.
В минулому році, ми взяли себе в руки та створили демо. Психологічно це було важко, звісно через війну. Мотивація була і є, але серце болить за те що відбувається по всій країні. Мені особисто важко вимкнути інформаційний потік новин…
Тож, якщо ви хочете почути більш історій про розробку, про те що твориться в Erra: Exordium на стороні кода - ставте вподобайки, підписуйтесь, та я буду знати, що це комусь цікаво. Розповісти є про що і дуже багато. В грі я не використовував нічого лівого, весь код написан з нуля без використання асетів.
Підтримайте нас в стімі та пограйте в демо (поки воно ще доступне, а то скоро відключемо)
... продовження буде... ?
Останні коментарі (12)
Виглядає дуже прекольно додав у бажане та демку спробую :)
поспішай, бо скоро демо буде відключене, але на скільки я пам'ятаю, копія демо є на Indie Cup, але там не оновлена версія
Пройшов демку, дуже атмосферно. Коли реліз?
скоро, як казав класік 2-3 тижня
Давно в бажаному, чекаю релізу)
Дякую ;)
Грав у демо десь грудні, зловив кайф
Хоча місцями дуже нечутливе керування, а іноді грі не вистачає динаміки
Але все одно чекаю реліз
Дякую... Динаміку ми навряд покращемо чи збільшемо, ми її і так викрутили на максимум. Ми не планували робити динамічну гру, вона на початку була в 3-5 разів повільнішою по динаміці.
Про пікселі часто чую що їх обирають бо легше і скорше ніж малювати 2д щось... Чому люди так вирішують?)
Це залежить від якості... особлив анімації. Якщо це не деталізовані і не масштабні картинки, то так, це просто малювати
але ж анімувати всеодно прийдеться. більшість піксельних ігор же не мають персонажа який являється одним пікселем)
піксельні анімації складно робити, це факт... тому коли я чую, що люди обирають піксельарт тому що він простий, то мені смішно. Тож мій посил в тому, що перед тим як обирати стиль, треба спробувати зробити анімацію персонажа, хоча б декілька станів. А потім вже розуміти, чи треба воно, чи краще взяти 3д та шейдер