Куток

Обкладинка для допису Про босфайт в Erra: Exordium. Під капотом
Alien 👽 Max
Alien 👽 Max

Додано

Про босфайт в Erra: Exordium. Під капотом

Машина була створена для захисту кордонів. Вона має на борту багато зброї: дрони камікадзе, декілька видів ракет, потужні міни. Крім того ця машина може зависати в повітрі та розплавляти все потужним полум’ям.

Image description

Концепція боса була створена ще в 2018 році, а в 2020 - були перші прототипи. Тож все що він вміє, ми придумали давно. І так, це бос гелікоптер, все по класиці старих ігор.

Сцена - це арена, де гравець повинен маневрувати від різної зброї. Самий потужний урон для боса - використання його ж зброї проти нього.

Image description

Сесія має декілька етапів та різні хвилі:

  • поливання вогнем, ми це називаємо “праска”
  • запуск дронів
  • ракети самонаведення
  • ракетний удар, ми це називали “скайфол”, але зараз це “хаймарс”
  • розкидання мін (яких гравець ще не бачив)
  • хвиля мехатронів
  • турелі
  • фінальний пазл

Image description

Під капотом сцени ми маємо сотні налаштувань, які з одного боку дають можливість керувати поведінкою цілої сцени, а з іншого боку, займають багато часу… Між першим прототипом та днем, коли ми повернулись до закінчення арени - пройшло декілька років. І було дуже складно згадати, що там і як, не тільки по налаштуванням, а і по коду (навіть прийшлось переписати 40% старого кода).

Image description

Для кожної фази є набір станів, які мають багато налаштувань та виконують ціль патерна. Поведінка боса може мінятись, обираючи набір станів. Так ми вносимо трохи різноманітності.

Image description

Одна з перших механік боса - це “праска”, поливання вогнем арени. Саме з цього все почалось. Під капотом реалізація вогню має нестандартний підхід, який я придумав, бо не хотів використовувати звичайну колізію систему часток, яка сильно може навантажити процесор. Перевірка колізій це окремі звичайні BoxCollider2D які змінюються в розмірі на основі отримання даних розміра рендера системи часток.

Image description

Думки про створення таких сцен. То що це довго і складно, це зрозуміло, треба дати гравцю різноманітність та емоційну криву. Розмір сцени може мінятись, при створенні нових сценаріїв поведінки. Стани в більшості своїй не повинні залежати один від одного, щоб можна було створювати або статичні набори послідовності станів, чи/або рандомні переходи між ними. Треба хоча б один стан, де гравець трохи відпочине. Саме на стані відпочинку, краще гравцю дати можливість поповнити запаси.

Image description

І сама важлива думка стосується інструмента - чим більше налаштувань, тим складніше цим користуватись в стандартному інспекторі, тож треба виділяти час на створення свого редактора, бо це в майбутньому зменшить час тестування та фінальних налаштувань.

Image description

Ще хочу нагадати, що Erra: Exordium знаходиться в ранньому доступі в Steam і для України має ціну в 2 рази менше ніж для інших регіонів, а також працює на Steam Deck та Linux (discord | twitter)


А хто любить слідкувати за коротенькими повідомленнями розробки, запрошую до своїх соцмереж: twitter | mastodon | threads | bluesky


Все буде Україна!

Топ коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!