Shatterline – це український, безкоштовний онлайн шутер від першої особи з PVP та PVE режимами. Я не великий знавець та любитель онлайн шутерів, бо втратив інтерес до змагальництва у таких іграх, тому про PVP складову скажу не багато. А от в PVE завданнях Shatterline, я провів набагато більше часу, тому про них буде трошки більше.
Мені сподобалось грати за персонажів-медиків
Але почну я саме з онлайн режимів. Серед них є вже давно всім звичний - Командний бій, а також Захоплення точок, та в Shatterline даний режим відрізняється тим, що точки з’являються у випадкових місцях, а не зафіксовані на мапі, тому грається він трохи цікавіше. Ще є режим зі встановленням вибухівки обома командами по черзі, який називається – Бавовна :) Ну і режим гри у який я чомусь, навіть не спробував зіграти, під назвою – Ескорт. Там потрібно одній команді супроводжувати і захищати об’єкт, а іншій, відповідно, спробувати його знищити. В PVP я награв дуже мало, тож про баланс зброї та оперативників нічого сказати не можу.
А от самі оперативники в грі мають класний вигляд
Так, в Shatterline є оперативники, і це моя перша гра з подібною особливістю, тому я не можу оцінити наскільки якісно ця особливість виконана. Та особисто мені сподобалося грати за різних персонажів :) В грі є снайпери, які вміють підійматися на високі точки для ведення вогню, є медики, які підкинуть аптечку чи підіймуть на полі бою за допомогою дрона (хоча підіймати союзників можуть всі, але медики це роблять ефективніше), є прості солдати, які й гранату можуть використати, поставити укриття чи навіть атакувати у стрибку зі всієї своєї сили, що досить ефективно та ефектно, враховуючи, що це робить персонаж в екзоскелеті :) Кожен оперативник має окрім активних навичок ще й ультимативну здібність пов’язану зі зброєю. Наприклад, після зарядження такої ульти, у когось з’являється можливість застосувати мініган, у когось це гранатомет, потужний револьвер чи снайперська гвинтівка і тому подібне. Не раз така ультимативна здібність може врятувати та перевернути хід гри. Персонажі мають більш підходящу для них зброю, але ніхто не заважає грати снайпером з пістолетом-кулеметом чи медиком зі снайперкою і це добре, бо є вибір. Хоча мені здалося, що краще все ж таки використовувати підходящу для оперативника зброю, щоб він був більш ефективним.
Винищувач босів, звучить солідно
Ну і раз я тут вже про зброю, то можна і про неї трошки розповісти та про відчуття від стрільби, а вже потім про PVE. В Shatterline досить велика різноманітність стрілецької зброї. Тут вам і пістолети, револьвери, дробовики, пістолети-кулемети, штурмові та снайперські гвинтівки. А по мірі прокачки – відкриваються нові види озброєння у кожній з категорій. Сам же процес стрільби мені здався дуже зручним, зброя відчувається та звучить класно й абсолютно по-різному і це добре, а ще її можна кастомізувати та покращити різноманітними оптичними прицілами, лазерними вказівниками, розширеними магазинами для набоїв і тому подібним. Так, як це free to play гра, то за реальні гроші можна купити різні скіни для оперативників чи зброї, але вони не впливають на їхню ефективність в бою.
Куди ж без тематичних подій
А тепер про мій улюблений режим гри – PVE, або кооперативні місії. Команду з трьох гравців десантують на велику локацію в рандомне місце, з одним лише пістолетом і видають перше завдання. Цих завдань є чимало: добування зразків з інопланетних істот, збір інформації з комп'ютерної бази даних, знищення енергетичного реактора противника, охорона зондів під час збору ними різних матеріалів планети та ще кілька інших варіантів. Після кожного з цих завдань можна проголосувати, чи залишити місію і повернутися з отриманою винагородою чи ризикнути і виконати ще завдань, але в разі невдачі – отримано буде лише половину нагороди. Всього за одну місію можна виконати три завдання і далі буде битва з босом. А щоб завдання було виконувати важче, з плином часу активується одне з ускладнень, типу появи ворогів, які знерухомлюють гравця, періодичний ракетний обстріл чи зграя летючих почвар, що досить боляче атакують і це ще далеко не все. Ну, а щоб не бігати весь час з одним лише пістолетом, то на мапі розміщені спеціальні точки з контейнерами, в яких випадковим чином з’являється зброя, навички оперативника чи просто пасивні бонуси, такі як збільшений запас набоїв, ударна хвиля від падіння з висоти, відновлення здоров’я після знищення ворога в ближньому бою і таке інше. Це реально полегшує проходження завдань. Саме в цьому режимі гри я і провів найбільше часу.
Гуртом і боса легше бити
Та окрім вище вказаних режимів гри, є і коротенькі сюжетні завдання, які більше розкривають історію всесвіту гри. Розробники обіцяють, і що найголовніше – виконують свої обіцянки, та випускають нові завдання. Їх ще не дуже багато (на момент написання рецензії 27 грудня 2022 р.), але на все свій час, а особисто мені було цікаво дізнаватися ці частинки інформації. Тим паче, що вони повністю озвучені українською! Та і вся гра локалізована та озвучена професійними українськими акторами і це дуже тішить :) Величезна за це Подяка розробникам!
Локації в грі мають дуже симпатичний вигляд
В підсумку зазначу, що Shatterline – це чудова гра. Вона красиво виглядає, приємно грається та звучить, має досить різноманітного контенту, який ще й з часом поповнюється, і все можна спробувати безкоштовно. Тож, якщо шукаєте подібну гру, то звернуть увагу на Shatterline та підтримайте українських розробників :)
Посилання на мою рецензію гри в Steam тут - Shatterline
Топ коментарі (2)
ого, дуже дякую за цю рецензію! завжди цікаво дізнатися більше про українські ігри
Будь ласка! Радий, що сподобалось читати)