Куток

Обкладинка для допису Songs of Conquest - чудовий послідовник Heroes of Might and Magic III
Rodan
Rodan

Додано • Оновлено

Songs of Conquest - чудовий послідовник Heroes of Might and Magic III

Songs of Conquest – це справжній подарунок всім шанувальникам Heroes of Might and Magic III, тому що в даному проєкті є дуже багато від Героїв, і так сталося, що і мені цю гру подарували. Тож я ще раз дякую TERNOX за подарунок :)

Сама ж гра – це покрокова стратегія з розвитком персонажів, або як їх тут називають – чаровладники, розбудовою міст з метою поповнення власної армії, пошуку різноманітних артефактів для підсилення героїв і звичайно ж битв, багато битв. Тож як зрозуміло зі всього написаного, Songs of Conquest дуже схожа на Heroes of Might and Magic, але все ж є і кілька відмінностей, котрі роблять дану гру досить відмінною від Героїв й саме про це і піде мова далі.

Опис картинки

Почну з розвитку чаровладників. В своїй основі, тут все звично, отримуємо рівень і покращуємо одне з запропонованих вмінь та автоматично отримуємо покращення характеристик типу захист, атака і тд. Але ці самі характеристик можна підвищити і за допомогою різних об’єктів на мапі й часто – дуже суттєво, що в Героях не так часто зустрічалося. Ну і звісно ж, куди без артефактів, котрі також підвищують характеристики, поки ці артефакти одягнуті на персонажах.

Розбудова міст теж відрізняється від того, що є у Heroes of Might and Magic. А все тому, що в даній грі присутня різновидність міст. Від маленьких і до великих. Відповідно, в маленьких містах можна побудувати тільки кілька будівель, в середніх - вдвічі більше, а от в великих містах можна розгулятися майже на повну. Чому майже на повну? Бо навіть у великому місті не дозволено побудувати абсолютно всі будівлі. І це мене трохи засмучувало, бо я вже звик, що у Героях можна побудувати абсолютно все у місті та отримати всіх доступних у ньому воїнів. А в Songs of Conquest доводиться обирати, що саме будеш використовувати, або захопити ще одне велике місто і побувати вже все, але в двох різних містах та ганяти своїх чаровладників між цими містами. Та це за умови, якщо таке передбачено розробниками в сюжетній кампанії.

Опис картинки

Ну а битви в грі дуже подібні до битв в Heroes of Might and Magic і це добре, бо навіщо змінювати те, що і так добре працює вже 28 років. Тож тут все такі ж покрокові сутички між двома арміями, де черговість ходів визначається ініціативою окремих воїнів. Але розробники все ж додали кільки змін, котрі мені не те щоб повністю сподобалися. Перша – це відсутність можливості пропустити чергу воїна до кінця ходу, або зачекати на свій хід в кінці черги, якщо бажаєте. Тому що в Songs of Conquest потрібно або атакувати чи ходити, або пропустити хід воїном зовсім, без можливості походити пізніше. Друга зміна – це система магії. В даній грі відсутня шкала мани, а всі бали для використання магії чаровладник отримує після ходу кожного воїна безпосередньо в бою. Тож розпочати битву з якогось потужного атакувального чи оборонного закляття в мене ніколи не виходило :( Тому ці дві зміни, в порівнянні з Героями, не повністю мені сподобалися, але призвичаїтися можна і навіть отримати трохи нового досвіду від уже знайомої концепції. Тож погано це чи добре, залежить від кожного окремого гравця.

Опис картинки

Дуже приємним фактом стало те, що в Songs of Conquest присутня українська локалізація. Ще й дуже добре виконана! За що варто подякувати UnlocTeam, котрі добре справилися зі своєю роботою. І звісно ж, подякувати Lavapotion та Coffee Stain Publishing, що одобрили нашу рідненьку мову для локалізації гри :) Всім щиро дякую!

На момент написання рецензії, я пройшов лише першу кампанію, тож судити про глобальну історію гри ще не можу. Та навіть так, мені сюжет видався хорошим. Звісно, історії про боротьбу добра зі злом не є чимось новим, але це те, що зрозуміло кожному і всі люблять такі історії. А події першої кампанії, де на державу нападають загарбники з лозунгами, що це колись були їхні землі та їхня держава, до болю знайомі зараз кожному українцю через війну проти мерзенних російських загарбників. Тож це навіть допомагає краще вжитися в роль чаровладниці Сесилії та зрозуміти її почуття та мотиви.

Опис картинки

Окрім сюжетних кампаній від розробників, можна встановити і одну кампанію від спільноти про Робіна Гуда, але вона вже буде без української наскільки я зрозумів. Ну і для найбільш завзятих гравців, гра пропонує мультиплеєрні баталії. Тож в Songs of Conquest однозначно буде чим себе зайняти.

Стосовно візуальної складової, то гра виконана в симпатичному пікель арт стилі і мені він сподобався. Тільки коли модельки воїнів та ворогів показуються дуже близько чи якщо наблизити камеру на невелику відстань від персонажа та оточення на мапі, то ці пікселі стають вже не такими привабливими. Та загалом, картинка гри хороша та стильна. А музичний супровід приємно-казковий чи краще сказати фентезійний і я отримую задоволення від прослуховування всіх композицій гри. Деякі з них, мені чимось нагадали саундтрек Відьмачої серії ігор :)

Опис картинки

Підсумок
Особисто я дуже задоволений грою Songs of Conquest, бо вона дарує мені дуже схожі емоції, котрі я отримую від гри в Heroes of Might and Magic III. Так, тут є кілька відмінностей про які я писав вище, і вони мені не повністю сподобалися, але коли я до них призвичаївся, то грати стало захопливо, це навіть дало змогу отримати якийсь новий досвід у вже знайомій концепції покрокових стратегій. Тож рекомендую ознайомитися! Тим паче, що тут присутня українська локалізація!

Songs of Conquest доступна на Microsoft Windows, macOS, Mac OS.


Посилання на мою рецензію гри в Steam тут - Songs of Conquest

Останні коментарі (6)

Звернути
 
gvvghost profile image
Вадим Горенюк

Гра - перлина. Гарний візуал, стилістика та звук. Гарна українська локалізація. Сподіваюсь розробники ще додадуть глибини геймплею (він хороший, але можливості до покращення і поглиблення точно є). Однозначно рекомендовано до покупки =)

Звернути
 
rodan profile image
Rodan

Згоден, гра дійсно дуже хороша та приємна :)

Звернути
 
antix_in_jeans profile image
Antichrist in Jeans

Хороша гра, трохи погамав того року. Мені сподобалися перші 2 кампанії (третю пізніше зробили) і багато можливостей грати і розвивати свою карту.
Цікаво, що гра досі рахується як ранній доступ, тобто контенту планується ще більше. Ну і цінник (зараз зі знижкою у 50% базова гра 100 грн, розширена - 160 грн) - дуже класний, враховуючи, що тут є повний український текстовий переклад, з дійсно гарно підібраними словами і фразами. Серйозно, з кількох великих локалізацій, які бачив за останній рік, ця виглядає найкращою (і не викликала якихось скандалів через себе, що теж однозначно плюс).

Якось ще повернусь пройти нову кампанію обов'язково.

Звернути
 
rodan profile image
Rodan

О, а я ще й не пробував свою карту створювати. Треба буде якось спробувати :)

Так, там ще четверту кампанію роблять, бо вона вже показана в грі, але ще не доступна. І я згоден, що ціна за таку гру дуже приємна. Ще й з хорошою українською локалізацією :)

Бажаю приємної гри! :)

Звернути
 
denphoenix profile image
DenPhoenix

Хоча я трохи попроходив першу кампанію, але гра мені дуже сподобалась. Чудовий піксельний дизайн; мапа, яка створена для тих як я, які люблять все обігати та подивитися, атмосферний саундтрек.

Щодо боїв, то видно що розробники старались зробити певний баланс між фракціями, але трохи горить коли твій юніт на 30+ чисельність, з одного удару виносять ^_^

Система магії, як на мене, дуже цікаво зроблена, та теж є певною частиною балансу щодо юнітів та твоєї стратегії.

Звернути
 
rodan profile image
Rodan

Згоден, гра дійсно дуже хороша :)

У мене теж таке було кілька разів, що воїна на 30+ чисельність, вбивали з одного удару, але то був найслабший юніт у мене. Тож ніби й логічно, що його так легко виніс набагато сильніший воїн :)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!