Щось мені важко дається написання цієї рецензії на українську гру The Serpent Rogue і не тому що вона якась погана, а через те, що для мене це був новий ігровий досвід. Тож і описувати його досить не просто. А ще мене попросили написати кілька порад, щоб грати на початку в The Serpent Rogue було трохи простіше, тому і цей фактор трохи затримав мене з написанням рецензії. Ну і головний фактор – це поганий ментальний стан та відключення електроенергії, через клятих москалів, які прийшли з війною в Україну! Горіть ви всі на землі й у пеклі!!!
На сторінці гри в Steam, The Serpent Rogue описана, як пригодницький екшн, в якому нам належить досліджувати фентезійний середньовічний світ, вивчати мистецтво алхімії і захистити ці землі від скверни, що насувається. Ми будемо варити, змішувати та експериментувати з зіллями і проводити ритуал, щоб стримати натиск таємничого ворога! Дуже вичерпний опис гри, до котрого я б додав, що нам доведеться гріндити багато ресурсів та часто покладатися на вдачу, бо ці ресурси з’являються на локаціях випадковим чином.
Граюся з песиком 😊
Перші кілька годин гри були для мене досить складними, бо після базового навчання як рухатися та взаємодіяти з ключовими об’єктами, мене відпустили у вільне дослідження і я розгубився. А все тому, що в The Serpent Rogue всі зілля, предмети типу сокири чи лопати і їжу можна створити, або знайшовши рецепт, або шляхом експериментування з поєднанням різних розхідних ресурсів. І якщо з їжею та предметами все досить просто, поєднуєш різні розхідники і все готово, то от з алхімією все набагато складніше.
Справа в тому, що для створення зілля потрібно спочатку дослідити, які властивості того чи іншого інгредієнту. Тож спершу треба назбирати певну кількість цих інгредієнтів, а потім дослідити їх в алхімічній лабораторії. А далі, якщо вже є рецепт, то можна створювати зілля, або ж пробувати створити щось інтуїтивно чи за допомогою логіки правильно поєднувати складники для зілля. Та щоб додуматися як логічно їх поєднувати у мене пішла не одна година, бо я шось трохи тупив з цим. І зізнаюся чесно, що в якийсь момент я почав підглядати в посібник з досягненнями, бо там були вказані поєднання різних інгредієнтів для зілля (хоча це не відміняло того, що поки я не досліджував певний інгредієнт, я не міг створювати зілля з ним), рецепти для страв та комбінації для створення предметів. А на свій захист скажу, що я довго пробував грати без підказок, але коли бачиш в таборі на підвіконнику сувій з рецептом, але не можеш його звідти дістати і навіть метання сокири не допомогло, я тільки сокиру втратив таким чином, то полегшити собі життя в грі дізнавшись хоч якийсь рецепт з посібника дуже хочеться.
Знайшов щось чорне, пухнасте і кумедне 😊
Всі ці інгредієнти та розхідні ресурси потрібно збирати на локаціях, а саме на локації Пустка та Болото. Та варто бути обережним, бо раз в 5 чи 10 хвилин там бушує Буревій скверни, під час котрого персонажа постійно атакуюсь якісь сутності. Тож краще уникати відвідування цих локацій, поки він не завершиться. А після того, як цей буревій завершиться, то об'єкти і ресурси на цих локаціях зміняться рандомним чином. Це і додає складності, бо потрібний розхідник чи інгредієнт може не з’явитися й доведеться чекати та сподіватися, що він з’явиться наступного разу чи надіятися, що він продається у торговця.
Також складності додає той факт, що вразі гибелі персонажа всі речі залишаться на місці смерті і якщо померти повторно та не забрати ці речі, то вони зникнуть назавжди. Тож варто бути уважним та обачним під час дослідження цих локацій.
Прикольно вигадали з мапою в кришталевій кулі
Боївка в грі дуже проста. Є слабкий удар і сильний, якщо затиснути кнопку удару, є блок і можна відбігати, щоб уникнути атаки противника. На все це витрачається витривалість, яка з часом зменшується і котру потрібно відновлювати за рахунок їжі. Але навіть коли персонаж буде повністю голодний, грати можна, тільки він завдаватиме лише одного удару і йому буде потрібен час на новий удар і блок буде майже не ефективним. І от чого мені не вистачало в цій боївці, так це якого відскоку чи перекату. Бо уникати атак ворогів досить важко, а деколи просто неможливо, і того блоку що є просто не достатньо.
Про сюжет багато не скажу, бо й самого сюжету в грі досить мало. Граємо ми за Хранителя чи Хранительку, котрі пробудилися з порожнечі, щоб відновити природний баланс і для цього вони мають зупинити розповсюдження скверни. Ось і весь сюжет. Протягом гри я зустрів загадкових істот типу Трунаря чи цілий живий Торговий дім, котрий продає різні предмети, і цікаві записи про них додаються журнал. Шкода тільки, що ці записи не багато розповідаються про цих істот, бо мені було б дійсно цікаво дізнатися про них більше.
Одночасно красиво і трошки моторошно
Візуал, дизайн та музичний супровід в The Serpent Rogue мені дуже сподобався і я просто насолоджувався від перебування у цій грі. Художники та композитори гарно зробили свою роботу. Просто гляньте на кілька скріншотів і стосовно візуалу все стане зрозуміло :) Про музику я можу сказати, що на локації Табір звучить неймовірно красива композиція, моя улюблена, а коли ще й вокал починається, то взагалі мурахи по шкірі. Й вона нагадує мені якісь старовинні українські мотиви :)
Поради
Побігати з порожнім інвентарем, щоб не боятися втратити речі, Пусткою – найпершою локацією з ресурсами і подивитися, що там можна знайти.
Запастися зіллями Очищення, котрі можна або знайти на локаціях, або отримати кинувши 100 монет у криницю і зібравши Містилище з цими зіллями, розбити його і отримати 5 шт. За допомогою цього зілля можна відкрити прохід в лівій верхній частині Пустки, щоб потрапити у лігво Горгони. Також за допомогою цього зілля можна відкрити двері в хатинку на локації Покинутий дім і знайти там цінні ресурси та рецепт.
А ціле Містилище використовується для очищення заблокованих скверною місцин. Але щоб доставити його туди потрібен напарник, котрого можна найняти на пристані. Після першого боса цим Містилищем розблокується дорога до церкви та торговця. Відкрити дорогу на пристань можна за допомогою підпаленого факела, бо тільки тоді можна пройти крізь зарослі осквернених рослин. А підпалити факел можна на локації Пустка, якщо вдарити багаття згаслим факелом.
Напарники реально роблять дослідження локацій простішим та безпечнішим, тож або наймайте їх на пристані за золото, або приручайте різних тваринок та істот – це можна зробити, якщо достатньої їх дослідити їх і нагодувати відповідною їжею :)
Якщо відкрити мапу, то можна промотати час натиснувши клавішу F, а не тільки лягати спати і витрачати запас витривалості.
Заробляти багато золота можна продаючи зілля в Кіоску з запитами. Але є нюанс, відкриті нещодавно зілля продаються дорожче та з кожним проданим екземпляром, ціна на нього зменшується. Тож варто відкривати нові зілля, щоб заробляти більше грошей.
А титри стильні були :)
Підсумок
У мене вже давно не було таких неймовірних емоцій від гри, коли я під час дослідження локацій чи об'єктів на локаціях відкривав для себе нову механіку. Це таке задоволення, яке інакше, як ейфорією і не назвеш :) Так, в The Serpent Rogue важкувато грати на початку, але чим більше дізнаєшся рецептів та звикаєш до грінду, то починаєш отримувати все більше задоволення. Єдиний недолік гри – це бій з фінальним босом, бо перед ним у мене забрали всі мої предмети та зілля і під час самого бою мені не знадобилися всі ті знання, що я здобував протягом гри. Вони були потрібні тільки для того, щоб дістатися до фіналу і це відчувається трохи дивно, але це не робить гру поганою. Тож в підсумку, я отримав багато задоволення від гри та новий ігровий досвід і це мені сподобалося.
PS: окрема подяка розробникам з Sengi Games за чудову українську локалізацію, грати рідною мовою завжди приємніше :)
Гра доступна на: ПК, PlayStation 5, Nintendo Switch, Xbox Series.
Посилання на мою рецензію гри в Steam тут - The Serpent Rogue
Топ коментарі (0)