Користувач Twitter/X під ніком Sebastian Castellanos переглянув файли попереднього завантаження Starfield та опублікував скріншот, на якому позначив різні файли та папки, зазначивши, що FidelityFX Super Resolution 2.0 від AMD - це єдина технологія масштабування зображення, яку він зміг знайти, без жодних ознак DLSS або XeSS від Intel.
Якщо це виявиться правдою, то це не повинно бути надто великим сюрпризом, так як декілька місяців тому AMD анонсувала, що буде ексклюзивним партнером гри на ПК.
Раніше ми вже писали, що можливо в Starfield не буде антипіратського захисту Denuvo.
Топ коментарі (6)
я в цих ваших пекашних технологіях для бідних зовсім вже заплутався) це добре чи погано?
І так і ні. DLSS - технологія масштабування зображення від Nvidia, яка дозволяє знизити використання ресурсів ПК(відеокарти в основному) та виводити якісну картинку на екран. Ну, і в протилежну сторону також, якщо комп'ютер слабенький - то ця технологія допоможе людям з такими машинами грати більш комфортно за рахунок штучного зниження масштабування.
У АMD є свій аналог - FidelityFX, який робить те ж саме. Але очевидно, що компанія виробник відеокарт буде просувати свої технології саме на своїх картах. Тому ті, хто має відеокарту від Nvidia - мають гірший результат від масштабування ніж люди з відеокартами AMD.(для FidelityFX) І в протилежну сторону також це так працює, з технологією DLSS.
дякую за вичерпну відповідь
Те, що їх багато і звичайні користувачі не розуміють, що є що - це погано.
Те, що для вас це технології для бідних і вам в них розбиратись не треба - це добре 😎
це вже якась зовсім дурна екслюзивність, особливо враховуючи, що FidelityFX гірше працює
В такі дивні часи живемо. Я ось дуже здивувався, коли в BG3 не побачив другої версії FSR, а тільки першу. Але потім згадав про логотип Nvidia при запуску ігри і подумав, що хоч перша версія є.