Freakout: Calamity TV Show – це одна з тих ігор, яким просто не вистачило правильної реклами, то ж погляньмо, що ви можете отримати за 67 гривень.
Шутер з видом зверху у жанрі die&retry, який трішечки намагається у ретро, а гумор розробники намагались засунути майже у кожне місце, навіть там, де не варто. Під час гри у вас може виникнути відчуття, що перед вами постає суміш Alien Shooter та Enter the Gungeon. І зараз стане зрозуміло чому.
Починається все з невинного тренування, де нам показують основи управління і дають зрозуміти, що гра буде мало того, що складною, так ще й знущатися з нас по ходу проходження сюжету. Наш герой, а точніше, герой телепрограми грає роль “живого м'яса”, яке запустили на арену в ТБ-шоу для розваги, але в результаті все пішло зовсім не по сценарію. Нам же ж залишається спробувати не тільки втекти з прямого етеру, щоб вижити, а й закрити це шоу. Кількість варіантів помирати при цьому у цій грі вражає і це нормально, адже помирати нам доведеться тут часто.
Геймплей можна було б назвати стандартним, якби не декілька маленьких “але”. Наприклад, гра не любить, коли ви робите помилки, тому у вас всього одне життя, навіть найпростіший моб може вбити вас з одного удару, і саме тут починаються проблеми навіть у тих, хто вирішив грати на середньому рівні складності. При цьому нас не обділили й різними плюшками у вигляді суперздатностей, без яких було б туго. То можна сказати, що гра тільки щадить гравця.
Гра нас нагороджуватиме поліпшеннями у вигляді нової зброї, додатків до характеристик, різними навичками, як, наприклад, центрифуга, яка рознесе ворогів навколо вас по всій кімнаті, або ривок, який знадобиться неодноразово. Для використання наших умінь потрібно підбирати банки з енергією, що падатиме з автоматів між хвилями. До речі про хвилі.
Рівні у грі різноманітні, деталізовані та дуже приємні оку. Левел дизайнерам я можу сказати тільки спасибі, адже ви не гратимете на одній і тій же локації або бігатимете по однакових кімнатах протягом всієї гри. Кожен рівень чимось відрізняється від інших і це все скрашують нові монстри, які з'являються у кожній наступній локації. Кожен з них особливий і змушує змінювати свою тактику та підхід до бою. Також радує факт наявності нормальних босів, не тих, у яких просто більше HP, а окремих істот зі своєю механікою. Бої з ними змушують передбачати їх атаки та шукати ідеальний момент для завдання удару.
У грі все подано з гумором та креативом. Наприклад, перерви на рекламу, що нагадують, що це все шоу. Нових монстрів представляють анкетою, а виглядають вони іноді занадто кумедно. Ще багато чого цікавого можна описувати, але все це їй не допомогло знайти популярності. Ну і хоч проєкт мені зайшов, він не ідеальний. Грати з геймпада дуже проблематично, адже стрілянина там не така, як на мишці, а цього точно не очікуєш. З решти - дрібниці, за такі то гроші.
Покажи цим фрікам на що ти здатний.
Топ коментарі (0)