Apple представила новий інструмент для портування ігор на Мак - Game Porting Toolkit. Програма є опен-сорсною і використовує інші бібліотеки, наприклад Wine для запуску Windows ігор на Мак. Такого від Apple я, чесно кажучи, не очікував, а ви?
Але одразу попереджаю, інструмент створено виключно для розробників, щоб вони могли протестувати як гра поводиться на Маку і що саме потрібно змінити чи оптимізувати під нативну систему рендерингу та обчислення процесором. Тому, на жаль, програма не призначена для загального використання та Apple не дуже хоче, щоб саме так її використовували, хоч там і розв'язано проблему з запуском ігор під DirectX 12.
Однак, як видно з графіків тестів, через емуляцію очевидно погіршується продуктивність і гра працює приблизно на 30 FPS, але якщо використати утиліту і повністю портувати гру під Мак, то вона вже запускається в середньому на 60 FPS.
Про умови використання та продуктивність поговорили - тепер про технічні нюанси. Крім того, що можна емулювати Windows гру, цей інструмент допомагає перекодувати шейдери під Metal (рішення для апаратно прискореної графіки), а також дозволяє легше портувати й інші системи гри для нативної підтримки архітектури Apple.
До речі, однією з перших ігор, яка використовує цей інструмент для портування на Мак буде Death Stranding. Хідео Коджима нещодавно анонсував вихід цього порту, а також те, що планує і майбутні ігри випускати під дану систему.
Будемо очікувати, що, з часом, все більше ігор можна буде зіграти на комп'ютерних пристроях від Apple.
Ви можете подивитися детально тут
Топ коментарі (1)
як завжди шедевральний допис)
І не вже apple трішки одумалась