Куток

смоктав член
смоктав член

Додано

Відсутність паркуру в Dying Light 2

Проблема паркуру в Dying Light 2

В цьому короткому тексті, я б хотів сформулювати свою думку, стосовно невдалих рішень Techland, в процесі розробки Dying Light 2.
Тому цей текст в першу чергу для мене, а потім для всіх інших. Тому не ображайтес)

Варнінг!!! Це можна вважати розгорнутою версією моїх тредів в твіттері.

Зовсім недавно, на Dying Light 2 вийшло, глобальне оновлення, що змінює механіку паркуру. Робить її більш хардкорною. Це те чого я і більшість геймерів, що є кор ком'юніті чекали протягом року.
Була змінена гравітація, виправлені косяки з анімаціями, перероблена камера, додані нові, приховані, механіки.

І найголовніше, тепер гра відчувається швидкою.
З виходом оновлення, гравці більше не відчувають себе, як собачки на повідку.

Півроку тому, один західний ютубер, випустив відео, на схожу зі мною тематику. Де затронув тему паркуру і анімацій.

Зараз це відео не актуальне, по зрозумілим всім причинам)

Мої ж думки будуть стосовно геймплейних аспектів і механік, що на етапі ідеї виглядали тупо і руйнували баланс всіх інших механік.
Так, я про параглайдер.

Ось такий от водяний вступ. Да-да…

На 200 годині в Dying Light 2 (це майже 150 годин тому), я зловив себе на думці, що не відчуваю задоволення від переміщення. В пошуках причини цього, я дійшов до висновку що виною цьому є параглайдер.
Саме так! Рюкзак з тряпками, що гравець отримує трохи раніше ніж середина гри.
Якщо брати його відокремлено від гри, як чисту ігрову механіку, то проблем немає. Параглайдер допомагає гравцю переміщатись по карті, комбінуючи його з механікою паркуру. Досить зручно й швидко.
Але на практиці, це радше вбиває усю насолоду від паркуру, перетягуючи ковдру на себе. Замість комбінування його з паркуром, гравець просто буде літати по карті, не торкаючись поверхонь, поновлюючи стаміну вентиляторами.

Параглайдер це рудиментарна механіка, яку не змогли нормально реалізувати. І використовується для швидкого переміщення між точками, до моменту поки не буде відкритий фаст тревел.

Я пройшов Dying Light 2 більше 8-10 разів, та облазив всю карту вздовж і впоперек. Чого брехати, до жовтневого оновлення, навіть за карту спокійно вибирався, та бачив багато крутих речей.
Так ось, моя думка базується на левел дизайні міста. Воно побудоване таким чином, щоб гравець міг спокійно переміщатись, своїми двома ногами. Саморобні ліфти, турніки, канати розставлені для безпечного переміщення.
Також по місту можна побачити машини, контейнери зі сміттям та батути завдяки яким можна безпечно спускатись на землю.
Майже будь куди можна дістатись без використання параглайдера чи граплін хука. Навіть сюжетні місії, в яких ми маємо використовувати їх, можна пройти без них. Гра так побудована. Що наводить на думку, що весь інструментарій був доданий на швидку руку, без належної реалізації. Або ж неймовірний талант левел дизайнерів, хто зна.

І у тебе може з’явитись логічна думка - “Так не юзай його тоді, лол” - на що в мене є відповідь. Людський фактор. От такий я розумний, роз’їбав по фактам. А якщо серйозно, то людський фактор це основна причина . Людська психіка налаштована на пошук простих рішень, автоматизацію, спрощеня як бажаєш. Дійсно, навіщо ускладнювати життя, обмежуючи себе в чомусь? Якщо є пряма і дорога, тоді навіщо йти хвилястою?

Сюжетні рішення
Це все ще критика параглайдера, але тепер перейдемо до сюжетних проколів. Усі інструменти нічного бігуна, гравець отримує виключно по сюжету. Це в нас: параглайдер, УФ ліхтар та граплін хук/гак кішка. Саме в такому порядку як я описав.
Чим думали сценаристи, даючи гравцю ОП хуйню на середині гри, не знаю.
Розумієте, ультрафіолетовий ліхтар, сам по собі дуже корисний. Він може врятувати ваше життя вночі, якщо на вас почалось полювання. Але гравець отримує його, коли він і нахуй не треба. Так само як і гак.
На місці сценаристів, я б дав гравцю спершу УФ ліхтар, одразу після першої зустрічі з стрибуном, далі гак, а під кінець параглайдер. Це було б логічно і єдиноправильно.
Або взагалі не прив’язував би їх до сюжету, а зробив їх екстра перками чи кресленнями, як в першій частині.

На цьому, гадаю, все. Висновку не буде

Топ коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!