Standing here, I realize you were
Just like me trying to make history.
But who's to judge the right from wrong.
When our guard is down I think we'll both agree.
That violence breeds violence.
But in the end it has to be this way.
👉 Коли геній, мільярдер, плейбой, філантроп Кодзіма задумав гру, в якій головний герой міг би різати предмети в будь-якій площині, це виглядало справді цікаво й інтригувало, але заковика була в тому, що сам Кодзіма не особливо розумів, як реалізувати свою ідею. Добре, що знайшлася студія, для якої така реалізація не була проблемою. Цією студією була Platinum Games, далеко не останнім співробітником якої є Хідекі Камія, який ще під час своєї роботи в Capcom подарував нам перший Devil May Cry, а в складі PG допоміг з'явитися на світ Байонетті, Vanquish і Nier Automata, тож можна було не переживати за новий слешер, який отримав назву Metal Gear Rising: Revengeance і став спін-оффом стелс серії MGS.
👉 Що ж вийшло в підсумку? Вкрай бадьорий екшен з можливістю кришити ворогів будь-яким зручним способом і доволі багатою бойовою системою, що робить гру одним із найкращих сучасних слешерів, круті катсцени з максимумом пафосу, чудові боси і просто божественний саундтрек. А також меми, дуже багато мемів, завдяки яким гра і зараз, через 9 років після виходу, живіша за всіх живих.
I told myself this was about justice. About protecting the weak. But I was wrong
👉 Оскільки гра є спін-оффом серії Metal Gear Solid, то бажано все ж таки бути знайомим із цією серією, щоб розуміти всі деталі сюжету, утім, це не обов'язково, адже вступної інформації достатньо для розуміння особливостей світу гри, а численні записи в кодеку проливають світло на ті чи інші деталі. Протагоністом виступає Райден - кібернетичний ніндзя, який працює на приватну військову компанію "Меверік" і займається охороною прем'єр-міністра однієї з африканських країн. Під час нападу невідомого злочинного угруповання, яке виявилося іншою приватною військовою компанією - Desperado Enforcement LLC, підопічного Райдена вбивають, а сам герой втрачає око і руку. Три тижні потому, отримавши оновлене тіло, протагоніст починає йти слідами Desperado, розкриває їхні плани, що включають глобальну зміну балансу сил, і намагається це зупинити.
👉 Наратив у грі типово японський - безліч пафосних катсцен і представлення більшості босів як персонажів за кілька хвилин до битви з ними, тоді як їхній стиль бою і навіть слова музичних тем додають додаткової глибини характерам, не кажучи вже про те, що в кожного боса тут своя філософія, чи то штучний інтелект, змушений виконувати накази, які йому не до душі, чи то сучасний самурай, який уже забув, за що бореться, чи то американський сенатор, який стомився від демократії та віддає перевагу світу, де все вирішує сила.
Memories broken
The truth goes unspoken
I’ve even forgotten my name
I don’t know the season
Or what is the reason
I’m standing here holding my blade
👉 Оскільки MGR:R це слешер, то основною зброєю Райдена виступає катана, за допомогою якої він може битися в бою і відбивати снаряди, що летять у нього під час спеціального бігу ніндзя. Бойова система досить різноманітна, для катани є безліч доступних від самого початку і таких, що купуються за спеціальні очки, комбо і спецприйомів, а в якості доповнення можна використовувати зброю деяких босів як другорядну, мінус тут лише в тому, що лише одна з них має повноцінні комбо, а міняти її на ходу, як у тому ж DMC, на жаль, не можна, і доводиться лізти в меню. Катану, до речі, теж можна замінити, причому в кожного меча будуть свої особливості, на кшталт пробиття броні або ж і зовсім неможливості вбивати супротивників, орудуючи дерев'яним мечем і просто вирубаючи всіх на своєму шляху. Так, це один із небагатьох слешерів, де можна відігравати пацифіста.
👉 Головною ж особливістю гри є зандатсу - та сама техніка, що дає змогу розрізати предмети і ворогів у будь-якій площині і використовується повсюдно, в основному - як добивання. Окремим стимулом використання техніки є те, що в такий спосіб із ворогів можна витягувати цінні електроліти, які дають змогу поповнювати рівень здоров'я та енергії, що витрачається як на саме зандатсу, так і на місцевий режим люті. Іншим, не менш важливим елементом геймплея, є парирування, яке в комбінації із зандатсу дає змогу миттєво виводити з ладу добру половину супротивників, іншим же треба буде завдати достатньо шкоди та збити броню, перед тим як вони відкриються для "нарізки".
👉 Різноманітність ворогів у грі не сказати, що дуже велика, але для проєкту, що складається всього з 7 місій і проходиться за кілька годин усіляких кіборгів цілком достатньо. На особливу увагу заслуговують боси, битва з кожним з яких чудово поставлена і складається з декількох фаз, під час яких напруга тільки наростає, поки не досягне свого піку, що чудово передає саундтрек. За аналогією з DMC і Байонеттою в грі ціла купа рівнів складності та система рейтингу за окремі бої і за місії загалом.
👉 Незважаючи на малу тривалість, грі є що запропонувати крім основних місій - безліч різних колекційних предметів і випробувань, окремі VR-місії зі своїми завданнями, а також непогана кастомізація - крім вибору і прокачування основної та додаткової зброї можна збільшувати здоров'я й енергію, а також купувати й використовувати нові тіла і перуки для Райдена, частина з яких просто косметична, в той час як інші дають помітні бонуси.
👉 Для тих же, кому і цього замало, є два сюжетних DLC (на ПК доступні одразу разом з грою), в якій нам дадуть можливість приміряти на себе роль Реактивного Сема і Блейдвульфа і спробувати змінений геймплей.
Now I see. You deny weapon its purpose.
👉 Візуально гра все ж трохи постаріла за минулі 9 років, але все ще має непоганий вигляд. Незважаючи на деяку схожість з іграми 2000-х, різноманітність локацій, на кшталт японського саду на даху, центру міста або пустелі цілком непогана, тим паче, з урахуванням хронометражу гри.
👉 Якщо мене колись попросять назвати топ 10 ігор з найкращим саундтреком, хоча, чого вже там, топ 5, я одразу ж назву MGR:R, тому що це еталон того, яким має бути саундтрек в екшен грі. Особливо це стосується тем босів, які вкрай круті, додатково розкривають їх завдяки текстам, та ще й є динамічними, а тому вокал з'являється в момент найбільшого напруження в бою, унаслідок чого можна просто ловити музичний оргазм - Rules of nature, I'm my own master now, A stranger I remain, The stains of time, Red sun, The only thing I know for real, Collective consciousness, It must be this way, The war still rages within давно вкорінилися в моєму плейлисті.
Metal Gear Rising: Revengeance - це:
👌 NANOMACHINES, SON!
👌 Raiden's Bizarre Adventures
👌 Звичайний український ГРАД
👌 Камео Олександра Невського під наномашинами
👌 Spasiba, tovarich, spasiba!
👌 Adios, amigos!
👌 Людина-нарізка з АТБ
👌 Джек Різник
👌 Звичайний бразильський самурай
Один із найкращих сучасних слешерів із приємною бойовою системою, можливістю буквально різати ворогів на частини під будь-яким кутом, неймовірної крутизни саундтреком і величезною меметичністю. Якщо любите екшен ігри то ви просто зобов'язані спробувати MGR:R.
Діагноз - Кухонний комбайн: кубиками та соломкою
Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім
Топ коментарі (4)
Цікаво, а що в грі робить полковник Піонтковський?😄
Колись проходив цю гру, вже забув її сюжет начисто. Але останній бій... ох, останній бій я запам'ятав).
Єдиний метал гір в який я грав)
Треба якось інші спробувати
як ти встигаєш стільки видавати?
Дуже просто - я косплею Мартіна Ідена)