MIND IS SOFTWARE
Варто сказати, що в першу годину гри я сильно сумнівався, чи варто ставити грі позитивну оцінку, або все ж потрібно обмежитися негативною, і на це були причини. Щоправда, пізніше я змінив свою думку. Зрозумійте мене правильно - гра мені сподобалася, і я її рекомендую, але є одне жирне "АЛЕ", яке, своєю чергою, складається з кількох дрібних, і ці "але" досить довго викликали в мене сумніви.
Протягом усієї гри (сюжету, як мінімум) мене не покидало відчуття, що я граю не в гру, а тестую якусь техно демку. Скажу це зараз і повторюватиму ще багато разів: коли у вас є якась унікальна або цікава ідея для геймплею/сюжету/технічної частини тощо. - це чудово. Але сама по собі ідея нічого не варта без належної реалізації, а з цим тут спочатку було не все так добре. Втім, подібні проблеми з оцінкою були тільки під час проходження сюжетної лінії, після цього винести вердикт грі стало набагато простіше.
З технічною частиною, як і слід було очікувати, все відмінно. Гра йде в стабільних 60 FPS на максимальних налаштуваннях у FullHD і будемо чесні: було б дивно, якби тут були проблеми з технічною частиною. Єдине, що місцями псувало враження від ігрового процесу - занадто довгі завантаження (довгі в рамках цієї гри).
Сюжет у грі - як сюжет у порнофільмі. Він повинен бути, але абсолютно не важливий.
Ця гра є якраз-таки яскравим прикладом того, що не завжди наявність сюжету в грі - хороший знак хоч якоїсь якості. Ось що ви очікуєте, коли запускаєте подібний проект? Напевно, нестримних веселощів, експериментів із часом і оточенням, а також бойовика в стилі Джона Віка. І, зрозуміло, буде не особливо приємно, якщо гра майже після кожного рівня буде вас переривати, вихлюпуючи чергову порцію розлогих міркувань, які ми вже давно бачили у фільмах і книгах. Добре, що сюжет тут не такий вже й довгий і проходиться години за 2-3.
Я не кажу, що сюжет варто було вирізати зовсім, але його подачу було б непогано змінити, оскільки, коли він відволікає від геймплея і починає дратувати - це поганий знак. І все ж, про що він?
Наш безіменний протагоніст спілкується в чаті з другом, який говорить про якусь неймовірну гру і скидає якийсь superhot.exe. ГГ починає в неї грати, дедалі більше і більше проводить часу у віртуальності, а незабаром розуміє, що SUPER HOT - це більше, ніж просто екзешник, і в якийсь певний момент починає втрачати контроль над собою і своїм тілом.
Не сказати, що це особливо оригінально, вже давно були фільми та книжки на подібну тематику, але все ж історія про гру всередині гри та руйнування четвертої стіни майже від самого початку сюжетної лінії має доволі непоганий вигляд, за що також варто подякувати дизайнерам, які здогадалися виконати всі меню в стилі, схожому на MS-DOS.
BODY IS DISPOSABLE
Із сюжетом закінчили, а як щодо геймплею? Адже саме заради нього і купують гру. А тут все дуже і дуже добре. Незважаючи на те, що я раніше сказав про важливість реалізації ідей, гра вийшла дуже бадьорою, і під час ігрового процесу легко забуваєш про всі недоліки, на кшталт простенького оточення або відсутності різноманітності серед супротивників.
Отже, як нам і повідомляє сторінка гри, геймплей будується навколо однієї єдиної механіки - управління плином часу. Поки ви стоїте і не рухаєтеся, час також майже нерухомий (майже!). Коли ж ви починаєте рух, час рухається разом із вами і підлаштовується під вашу швидкість. Усе, на цьому й будується геймплей. Формула досить проста, але по ходу сюжету обростає додатковими можливостями, які дають змогу грати ще більш видовищно.
Усі супротивники, як і головний герой, помирають від одного удару (щоправда, для ворогів є винятки у вигляді рукопашного бою), тому, маючи час на своєму боці, нам необхідно усунути кожного ворога і водночас постаратися не померти самому. Для вбивств є певний арсенал зброї: пістолети, дробовики, автомати, зброя ближнього бою (зокрема катана!). Крім того, можна використовувати предмети оточення, які дають змогу приголомшити ворога на невеликий проміжок часу і відрізняються залежно від рівня (кейс, клавіатура, телефон і монітор в офісі, пляшки і келихи в барі тощо).
Зрозуміло, крім зброї і предметів можна використовувати і свої кулаки, хоч це і не так ефективно. Зброю, до речі, можна кидати так само, як і предмети, водночас вона оглушить супротивника і зламається (крім катани, вона перетворить ворога на кебаб), хоча такий прийом нерідко може врятувати вам життя. Також є одна унікальна здатність, що перезаряджається, - можливість вселиться в тіло будь-якого ворога, водночас ваше поточне тіло буде знищено, а зброя в руках обраного супротивника зламається.
Після проходження сюжету відкриється можливість проходити будь-який його рівень, а також стануть доступні нові режими: нескінченний режим, де ви можете спробувати вбити максимальну кількість супротивників, і режим випробувань. Останній пропонує не тільки банальні забіги на час, але дещо оригінальне, на кшталт проходження всіх рівнів з однією лише катаною.
Окремо хотілося б відзначити меню, яке по праву можна назвати окремою грою, оскільки там схована просто тонна всього, починаючи з міні-ігор і пасхалок, і закінчуючи чатом, за яким цікаво стежити, а розмова в ньому, незважаючи на закільцьованість, триває хвилин 10.
GOOD DOG
Графіка у грі, як це можна було помітити зі скріншотів, доволі мінімалістична: біле оточення без текстур, червоні полігональні супротивники та чорна зброя укупі з предметами. Таке дизайнерське рішення, яке, треба сказати, певною мірою оригінальне і навіть приємне оку, справді пасує проєкту.
Водночас, з урахуванням місцевого сюжету і ціни гри (я взяв за 200 гривень і це з 60% знижкою) подібне опрацювання оточення і персонажів має вигляд роботи для галочки (як це було в старих іграх, де все зображували, по суті, схематично). Загалом, свою думку я висловив, як до цього ставиться кожен вирішить сам. Незважаючи на внутрішні протиріччя мені стиль сподобався, хоч це було і не відразу.
Саундтрек якщо і є, то він дуже невиразний (крім фінальних титрів, там виразність б'є через край). Зі звуками справи йдуть краще - зірок з неба гра не хапає, але здатна надати якісний звук, що важливо, оскільки в деяких ситуаціях ви будете орієнтуватися саме на нього.
SUPERHOT - це:
👌 If I could save time in a bottle…
👌 Катана Zero
👌 Я ЛАМАВ СКЛО!
👌 Найкращий симулятор Ртуті
👌 Перестрілка в офісі в стилі Biting Elbows
👌 Speed kills
👌 Можливість розрубати кулю катаною
👌 Просто
👌 вбивай
👌 червоних
👌 чуваків.
THE SYSTEM WILL SET ME FREE
Гра вийшла дійсно унікальною у своєму роді і, незважаючи на лише одну базову механіку і не найкращу подачу сюжету, варта своїх грошей. Якщо любите бойовики в стилі Джона Віка - щиро рекомендую.
Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім
Топ коментарі (2)
SUPER HOT
SUPER HOT
SUPER HOT
НЕ МОЖУ ЗУПИНИТИСЯ
НЕ ХОЧУ ЗУПИНИТИСЯ