Для перезапуску історії розбийте скло та натисніть на кнопку
👉 Після релізу Mortal Kombat 11 багато гравців чекали на Injustice 3 бо раніше було чергування двох цих франшиз у Netherrealm, хтось допускав можливість появи Mortal Kombat 12, але розробники пішли ще далі і новий Мортал Комбат отримав лише одиницю в назві та мав стати своєрідним перезапуском вже відомого всесвіту. Знову. По факту ж ми отримали продовження історії, яка тягнеться ще з МК9 (а там із самої першої гри), помітно змінений геймплей та перестановки в ігрових режимах, неочікуване повернення деяких персонажів із посткласики та обіцянки про кроссплей з консолями, який має з’явитись через певний час після релізу і, потенційно, повинен сильно збільшити життєвий цикл гри, навіть якщо розробники будуть підтримувати її як і попередні свої ігри – не більше двох років.
👉 Погодьтесь, звучить, просто чудово і може скластися враження що перед нами однозначно успішна гра але чи це дійсно так? Навіть для мене, як для фаната серії, вона видається досить суперечливою через цілий ряд факторів, починаючи з базової ціни в 1800 гривень за гру без української локалізації (що в світі, де існує Baldur’s Gate 3 за 900 грн виглядає просто смішно), та закінчуючи численними змінами в бойовій системі, не всі з яких пішли їй на користь, загальному урізанні кількості ігрових режимів та досить скромній кількості контенту на релізі.
💪 Наш світ наповнений різними традиціями – від приготування олів’є на святкування Нового року до необхідності ставати в чергу за новим айфоном щоб пограти на ньому в Death Stranding. Netherrealm Studios не стояли осторонь і започаткували власну традицію, якої дотримуються вже десяток років – випускати свої ігри на ПК в поганому технічному стані. А тому не дивуйтесь тому, що і в МК1 чимало проблем, як із оптимізацією, так і з фізикою, хімією, біологією, алгеброю мережевий код не найкращої якості та й загалом якщо ви грали в попередні МК на релізі то зловите не найкраще дежа вю.
Having liberated the Hourglass and become Keeper of Time, my next task was to restart history.
🌌 Сюжет продовжується після Mortal Kombat 11, або, якщо точніше його сюжетного доповнення Aftermath, за підсумками якого Лю Кан переміг Шанг Цунга, отримав контроль над піщаним годинником Кроніки та перезапустив історію, в своєму новому таймлайні позбавивши всіх потенційних ворогів їх сил або зробивши так, щоб вони не становили жодної загрози. Тепер же турнір Мортал Комбат це не втілення амбіцій Зовнішнього світу в намаганнях поглинути Земне царство, а просто серія дружніх поєдинків між представниками двох вимірів, по результатам якого переможець отримує титул чемпіона і всі відправляються на святкування. Сіндел мирно править Зовнішнім світом зі своїми доньками – Міліною та Кітаною в той час Шао, без титулу Кана, виступає її генералом, Шанг Цунг є мандрівним торговцем, котрий продає фейкові еліксири від всіх хвороб, та й інші потенційні вороги загального миру між вимірами не становлять для нього жодної загрози.
🌏 Втім така ідилія не триває вічно і після чергового турніру, в якому беруть участь Джоні Кейдж, Кунг Лао та Кенші, а молодий Рейден стає переможцем, Лю Кан, котрий після перезапуску таймлайну став скромним богом-захисником Земного Царства, починає підозрювати що зріє якась змова, але він навіть не міг уявити її масштаб та те, звідки вона походить…
👸 Основна заслуга нового МК – це, звісно ж, повернення старих персонажів, яких не бачили добрі півтора десятка років, та їх якісне прописування разом із вже звичними, завдяки якому, приміром, мені вперше стало цікаво слідкувати за Рептилією. Сюжет став ще масштабнішим а кількість фансервісу в останніх главах перевищує всі мислимі норми. Разом з тим фінал вийшов неоднозначним, і якщо одним гравцям подібний розвиток серії буде цілком до вподоби (а я впевнений що NRS ще випускатимуть сюжетні доповнення), в тому числі і мені, то деякі назвуть подібне слідуванням за модою і знеціненням вже прописаних персонажів в історії, що частково правда.
But then I saw Earthrealm, saw Outworld. Saw there was a better way to live.
👫 Найбільше ж змін зазнав геймплей, який, з одного боку, наче й став глибшим, але з іншого – втратив багато звичних елементів без чіткої причини. Головне нововведення це, звісно ж, система камео, що дозволяє повернути старих персонажів по типу Мотаро, яких економічно невигідно робити повноцінними іграбельними героями, та використовувати їх в доповненні до основного ростеру, отримуючи таким чином доступ до характерних спецприйомів або подовжуючи комбо. Завдяки даній системі маємо набагато глибшу варіативність через можливе число комбінацій основних героїв і камео. І… це буде смішно, але на цьому виключно позитивні зміни закінчуються і починаються або спірні, або суто негативні.
👿 З гри вирізали всі натяки на варіації і тепер у всіх персонажів сталий мувсет. Прибрали дві шкали енергії зразка МК11 і залишили одну, що використовується для посилення спецприйомів та комбобрейкера. Повністю прибрали механіку крашинг блоу з того ж МК11. Арени перестали бути інтерактивними, тепер це просто декорації без можливості взаємодії (але їх принаймні стало більше). Сама система камео вшита в гру на базовому рівні, тому якщо вона вам не сподобалась, втекти від неї ви не зможете, тепер навіть один з двох кидків персонажа виконує камео герой. Самі ж камео герої в плані функціоналу дуже різні, деякі банально кращі за інших в усіх ситуаціях (привіт, Саріна). Також з гри зникла можливість закріплювати комбінації на екрані.
👿 З гри прибрали як Крипту, так і живі башти, на заміну їм прийшов єдиний режим Вторгнень, що хоч і виглядає гарно, але по факту досить нудний і весь черговий сезон (а вони прив’язані до сезонів бойової ліги) проходиться менше ніж за тиждень, після чого робити там нічого, крім грінду. Тепер в кожного персонажа є «батл-пас» і щоб отримати його добивання, таунти і косметику треба качати саме цього героя (іще більше грінду). Кастомізацію порізали, залишивши лише один предмет екіпірування на персонажа, скінів на релізі не так вже й багато, а ті, що йдуть в поточному сезоні – більшою мірою прості реколори, робити свої окремі пресети зовнішності не можна. До купи кастомізація вступних/переможних анімацій і порізали вступні діалоги. В бойовій лізі тепер треба отримати три перемоги замість 2, взагалі зникла можливість створювати кімнати а мережевий код стабільно лайняний.
We are many. You are one.
🎨 З переходом на четверту версію Unreal Engine (так, МК11 робився на 3,5) деталізація та загальна якість оформлення помітно виросла, не говорячи вже про ту роботу, яку художники провели над дизайном персонажів, особливо тих, котрі тільки зараз повернулись в серію, а тому дивитися на МК і досі приємно.
🎷 А от звуковий супровід якось не дуже запам’ятався, окремі звуки взяли ще з МК11, а решта звучить просто непогано. Меган Фокс же в якості акторки озвучування Нітари – лютий міскаст. Втім, порадувало те, що в цій частині коментаторів стане ще більше і вже на релізі можна отримати доступ аж до чотирьох, включаючи неповторного Джонні Кейджа.
Mortal Kombat 1 – це:
👌 2 Johnnys 1 timeline
👌 Sifu на максималках
👌 30 років на те, щоб зробити всратий скін Ван Дама
👌 «А де мій мейн з усіх попередніх ігор?»
👌 Куай Лянь Скорпіонович
👌 Мексиканський Бахо Серо
👌 Принц Персії з пожиттєвим запасом піску
👌 Найкращий симулятор літаючих голів
🔷 Незважаючи на певні покращення в новому МК дуже багато суперечливих а місцями і відверто негативних нововведень, не говорячи вже про те, що на релізі контенту якось замало (при доволі високій ціні гри) та й немає повного бачення розвитку гри. Якби були нейтральні оцінки то я б обмежився саме такою, а тому якщо ви не фанат серії, то почекайте принаймні кілька місяців поки гру не покращать та не додадуть новий контент. 🔷
🔰
Діагноз – Нова ера зі старими проблемами
🔰
Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім
Топ коментарі (0)