Hell of a night for a story, ain't it?
👉 Metal: Hellsinger стала для мене справжнім відкриттям минулого року, адже хоч до неї і виходила BPM: Bullets Per Minute, але дійсно відполірованих ритм-шутерів, які були б достатньо відомими і успішними, багато не знайдеш. Та і стилістика Hellsinger видалась доволі приємною і привабливою, відсилаючи до перезапущенного Думу але, водночас, маючи свій власний дизайн пекла і демонів, що його населяють, тоді як в BPM… що ж, використання безкоштовних ассетів іншої гри і колірна гама для тих, хто ще ніколи не кидав ігри через візуальну складову але хотів би спробувати, було явно не найсильнішою стороною асгардського технороуглайку.
👉 Втім, і після релізу розробники Metal: Hellsinger не почивали на лаврах а стали доводити свою базованість. Спочатку розширивши гру за рахунок доповнень з новою музикою, як чимось відомим (що, чесно кажучи, не дуже вписалось в гру, але нехай буде), так і новими композиціями, написаними спеціально для Hellsinger. Потім системою косметики, яка не тільки змінювала зовнішній вигляд зброї і самої Невідомої, але й додавала нові геймлейні можливості. І, нарешті, за запитами спільноти в грі з’явилась офіційна українська локалізація, що зробило її тільки крутішою.
👉 Але, як виявилось, і це ще було не все, адже з новим DLC, що вже традиційно додає в гру нові скіни і музику, вийшло й безкоштовне оновлення, над яким розробники працювали певний час і яке ні тільки трохи доповнює сюжет але й презентує окремий ігровий режим, здатний затягнути на десятки годин і подарувати змінений, а місцями й помітно покращений, ігровий досвід.
This soul came to Hell just like a tune that comes into your head.
🎸 Давайте почнемо безпосередньо з доповнення Чистилище, яке принесло в гру три нові композиції, три нових образи для Невідомої і одну нову зброю. Що стосується музики то тут в мене немає явного фавориту як було раніше з Dream of the Beast, але всі три композиції чудово вписуються в грі і не може не радувати той факт, що звуковий супровід стає все різноманітнішим, адже крім можливості самостійно обирати треки для рівнів і вже три окремі DLC, розробники також зробили колаборацію з DUSK, а тому в грі з’явилась відповідна музика. Не можу сказати що вона ідеально вписується, адже треки без вокалу не так вражаючи працюють з системою динамічного саундтреку, але гірше від такого оновлення точно не стало.
👗 Що стосується косметики, то вона вийшла досить непоганою, хоч і не настільки крутою як в доповненні Сон Звіра, адже нові скіни лише доповнюють стандартний образ героїні, але кардинально його не змінюють. В результаті маємо скін своєрідного вампіра, образ для тих, хто любить побільше фіолетового та трішки хрому. Розчарувало ж тут те, що це просто скіни, без будь-яких нових доповнень до геймплею, як це було з попередніми образами.
💪 Останньою ж частиною DLC стала нова зброя – лук Телос. Тут відчуття двоякі. З одного боку це цікава зброя з високоб скорострільністю, швидкою перезарядкою, можливістю додатково заряджати постріли для більшої шкоди та піднімати стріли щоб стріляти ще частіше, не говорячи вже про те, що хедшоти з луком особливо ефективні. З іншого ж боку, якщо не спамити стрілами то радіус ураження доволі малий та й в натовпі користь зброї сильно просідає, а тому Талос судовий в якості опціональної зброї, але точно не основної, де поки що ніхто не перевершим Червону правицю з іншого DLC.
🌁 Ну і давайте нарешті поговоримо про новий режим, який особисто в моєму випадку не просто повернув інтерес до гри, а чи не змусив грати щоденно. Як урізноманітнити гру якщо у вам арена-шутер з не дуже великим арсеналом та відносно скромним вибором ворогів? Ну звісно ж зробити режим рогалика! Це рішення виявилось настільки очевидним, що я дійсно здивувався, чому даного режиму не було на релізі. Наративна зав’язка проста – після фіналу основної гри Невідома разом з Пазом потрапляє в пащу до Левіафана, в своєрідне пекло всередині пекла, і тепер змушена вибиратись назовні, тоді як все повторюється і виглядає як кошмарний сон.
🎯 Для того щоб вибратись Невідомій треба пробитися через натовпи ворогів на тридцяти рівнях трьох арен, що обираються рандомно. На цих аренах розташовані вже знайомі предмети типу лікувальних кристалів, посилювачів люті або кристалів хаосу, а вороги йдуть хвилями. Для проходження кожного рівня вам треба накопичити певну кількість спеціальної есенції, що випадає з ворогів, як тільки ви матимете її в достатній кількості – активується спеціальний вівтар і доб’є всіх вцілілих ворогів. На цьому вітарі ви обираєте один із трьох бонусів і переходите на наступний рівень.
💉 Дані бонуси і є прокачкою в поточному забізі і доволі різноманітні, адже серед них можна зустріти як покращення лікування чи збільшення шкоди від певної зброї, так і різні ефекти, що накладатимуться на ворогів і, власне, саму зброю. В режиму Левіафан ви фактично прокачуєтесь з нуля і маєте спочатку відкривати деякі базові механіки з основної гри, типу дешу або лікування при добиваннях, це ж стосується і зброї, яка не вічна і зможе прослужити вам лише кілька рівнів, а тому треба обирати уважно.
💫 Ще однієї цікавою особливістю місцевої зброї є те, що іноді, доволі рідко, вам будуть зустрічатися унікальні варіанти вже знайомих знарядь для вбивства, наприклад Пси, що стрілятимуть як револьвер і арбалет. Подібне дуже урізноманітнює гру, але хотілось би щоб така зброя випадала частіше. В кінці ж кожного з 10 рівнів буде посилена хвиля ворогів а після останнього, 30-го рівня, на вас чекає фінальний бос режиму. І, як не дивно, це цілком новий супротивник, який, на мою думку, вийшов кращим за всіх босів основної гри, а тому фінал Левіафану точно того вартий, тим паче що за перемогу над ним дають новий скін з новою здібністю.
💽 Оскільки це роуглайт режим, то присутня і метапрокачка, адже інколи з ворогів випадає особлива валюта, яку вам також видають в кінці кожного забігу. Дерево прокачки розділене на чотири основні гілки і ви можете не тільки повернути деякі базові втрачені здібності, такі як добивання, а я й прокачати свої улюблені види зброї, щоб їх можна було використовувати довше, вони траплялись частіше і так далі. Крім цього можете серйозно вплинути на своє максимальне здоров’я і можливість відроджуватись а також в даному режимі можна використовувати більше двох емблем з випробувань, що сильно розшируює варіативність білдів, особливо з урахуванням того, що посилення з вівтаря синергують між собою. Таким чином маємо додатковий режим, який нічим не поступається основній грі а часу в ньому ви можете провести навіть більше.
They take away what you love most. Took her Voice. For now, what you need to know is: she wanted it back.
Metal: Hellsinger - Чистилище – це:
👌 Ще більше металу внутрішньовенно
👌 Той самий Левіафан з DMC3 але на стероїдах
👌 Нанолук з нанострілами
👌 Можливість влаштувати справжню дуель
👌 Кристальний бізнес Хайзенраіла
👌 Дистильована лють - тепер в новій упаковці
👌 Левіафан з бюджетом кількох країн третього світу
👌 Можливість повернути голос (пробна версія)
🔷 Чудове доповнення що розширує геймплейні можливості за рахунок нової зброї, а супутнє з ним оновлення, яке принесло в гру роуглайт режим, подарує ще десятки годин крутого ігрового досвіду. 🔷
🔰 Діагноз – На шляху до Metal: Heavensinger 🔰
Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім
Топ коментарі (2)
Все так, по ділу. Я ось спробував трохи мазохизму і залишив собі трек з Dusk на 180 bpm... Враховуючи мій стиль гри то це той ще виклик махати мечем з частотою три удари на секунду.
а стоунер там є?)