Do you think there are actual villains in this world?
👉 Світ ігор дуже багатогранний і нерідко цілі жанри (або хоча б піджанри), виникають на тлі популярності якоїсь однієї гри, яка миттєво опиняється в топах по кількості завантажень і одночасних гравців онлайн, а купа розробників намагається повторити її успіх, як випускаючи десятки бездушних (хе-хе) клонів, так і експериментуючи з концепцією, що інколи приводить до появи принципово нового піджанру, після чого цикл повторюється. Так успіх Dark Souls 2011 року породив піджанр соулслайків, а на основі окремих його аспектів, зокрема концепції смерті як елементу навчання, Hollow Knight вже в 2017-му перезібрав жанр метроїдваній та зміг довести, що не обов’язково робити вампірські замки, а карта може бути не тільки квадратною і синьо-білою, щоб гра вийшла успішною.
👉 Закономірно, після цілком заслуженого звання однієї з найкращих метроїдваній, копіювати почали вже самого Лицаря, додаючи в кожну другу нову метроїдванію обов’язковий рестарт на місцевих багаттях з втратою місцевих душ. А тому немає нічого дивного в тому, що я сприймав Nine Sols як чергового клона HK і відносився до гри як до прохідняка, потрібного виключно для того, щоб чимось заповнити час до виходу іншої метроїдванії, яку чекаю. Як виявилось, це була фатальна помилка з мого боку, бо якщо Hollow Knight це “2D Dark Souls”, то Nine Sols це вже Sekiro, і, незважаючи на спільну базу, подібні ігри кардинально між собою відрізняються.
Let me take a good look at the impostor… He who dares to impersonate my deceased friend..
🎭 Першим аргументом на користь Sekiro виступає сюжет. Він досить прямолінійний і хоча багато чого вам не розповідають одразу, до фіналу ви дізнаєтесь всю історію раси соларіанців, з якої походить протагоніст, причини, які призвели до її поточного стану, і роль, яку в цьому зіграли ті самі дев’ять (насправді десять) солів. Щось із цього розповідається прямо по ходу історії, щось ви знайдете самостійно досліджуючи світ. Традиційний лор в описі предметів теж присутній, але серйозної ролі йому не відводиться.
🎭 Однак, здається, я забігаю наперед. Все починається з того, що наш головний герой, якого, як ми скоро з’ясуємо, звуть Йі, програє в сутичці і мало не гине але невдовзі його знаходить людський (чи радше “мавполюдський”) хлопчик на ім’я ШуанШуан, завдяки якому протагоніст потроху лікується. ШуанШуан живе в невеличкому селищі, де щороку проводиться фестиваль, присвячений богам, які це селище охороняють, і на цьому фестивалі обрані можуть “вознестись” щоб приєднатись до богів.
🎭 Таке вже відбулося з батьками хлопчика а цього року настала і його черга, однак Йі, якому явно відомо набагато більше ніж місцевим жителям, перериває “вознесення” ШуанШуана і проникає в технологічний комплекс, що знаходиться прямо під селищем, а гра від милих пасторальних пейзажів з китайськими мотивами одразу переходить до жорстокого кіберпанку з його найтемнішими сторонами. Ціль же у Йі проста - знайти дев’ятьох солів і поквитатися з ними. Що це за місце, з якою метою протагоніст хоче помститись, який зв’язок між селищем та комплексом, та й хто взагалі такий Йі - на ці та багато інших питань ви й будете шукати відповіді по ходу гри.
🎭 Одразу варто відзначити, що в грі дуже багатий лор, який не тільки розповідає про самих соларіанців і їх неймовірні технології, а й те, як вони опинились в своєму нинішньому стані та що призвело до цього. Nine Sols химерним чином поєднує науково-фантастичні елементи, по типу космічного коріння, що живиться світлом і здатне слугувати нескінченним джерелом енергії, з традиційними китайськими мотивами, де Йі фактично навіть не має зброї а в бою використовує свою енергію Кі.
🎭 При цьому історія гри отримала дійсно сіру мораль, адже останні частинки пазлу, який і складається в загальний сюжет, дають зрозуміти, що тут практично немає однозначно добрих персонажів, і будучи жертвами обставин майже всі вони спокійно робили таке, що одразу б засудили в ООН. Одним словом - сюжет і лор в грі знаходяться на дійсно високому рівні і пройти її варто хоча б заради них.
A poetry-reciting weapon that won’t fight. That’s a first..
💫 Геймплейно гра хоч і пропонує традиційні для метроїдваній, по типу того ж Лицаря, можливості, як-от платформінг з лазінням по стінам, використанням елементів оточення чи задіюванням подвійного стрибка та ривка у повітрі, а в бою дає можливість робити прості комбо та користуватись додатковою зброєю в вигляді лука з кількома типами стріл, основний елемент, на який робиться головний акцент і яким ви будете користуватись зі старту і аж до фінальних титрів, тут один. ПАРИРУВАННЯ.
💫 Nine Sols не просто пропонує вам дану механіку, але й робить все можливе для того, щоб ви самі захотіли нею користуватись. По факту, видів парирування в грі три. Перший робиться на землі і дозволяє звести до нуля всю шкоду атаки, головне - щоб ви повернулись до ворога обличчям. Другий не потребує розвороту в бік супротивника оскільки робиться в повітрі і додатково дозволяє протистояти певним “неблокованим” атакам. Третій, що видається ближче до фіналу, взагалі дозволяє блокувати будь-які атаки, але потребує короткої попередньої зарядки.
💫 А щоб у вас була мотивація всім цим користуватись, парирування в грі йде в комплекті з механікою талісману - після спарируваних атак ваша спеціальна шкала отримує заряди, які можна використати для того щоб почепити на ворога талісман, зітканий з енергії кі, а потім і підірвати його, що нанесе чималу шкоду. При цьому завдяки прокачці ви можете самі обирати свій стиль гри і як вкладати весь заряд в один потужний вибух, ризикуючи отримати шкоду від ворогів у процесі, так і використовувати слабшу версію талісманів, які детонують самостійно.
💫 Все це дуже гарно задіюється в грі (крім окремих ситуацій коли ворогів довкола занадто багато для парирування), апогеєм чого стає битва з фінальним босом, в якого немає жодних брудних прийомів і все зводиться до того, наскільки добре ви навчились парируванню, що для подібної гри є гарним показником цілісності.
💫 З іншого можу виділити систему амулетів на манір Hollow Knight - трохи спрощену, але все ще з широкими можливостями зміни ігрового процесу, додаткові квести, що покращують взаємовідношення з іншими персонажами, досить оригінальну прокачку здоров’я, непоганий підхід до відкриття карти і відносно легку платину (якщо ви попередньо зробите копію сейвів).
Science is simply a tool. Whether it’s good or evil rests with the user and how they use it.
🎨 Гра має досить запам’ятовуваний стиль, де кіберпанк і надсучасні технології поєднуються з традиційними китайськими мотивами а самі соларіанці нагадують антропоморфних котів, тоді як їхнє місто “Новий Кунлун”, містить купу різноманітних локацій з різними функціями і досить колоритним дизайном - від суто технічних приміщень до розважальних кварталів, ну а вставки манги приємно доповнюють історію.
🎷 Звук в бою виконаний чудово і кожна спарирувана атака приносить окреме задоволення, чого, на жаль не можу сказати про саундтрек, оскільки якщо половина треків цілком непогана, то деякі інші, особливо ті, що можна почути в боях з босами, лише дратують.
Nine Sols – це:
👌 Featuring Royal Guard from the Dante Series
👌 СТЕЛС!
👌 Мультивсесвіт каджитів
👌 Shot through the heart…
👌 Літаючий швайнокарась
👌 Чіти для гачі боротьби
👌 Класичні незаконні експерименти
👌 Трохи шокований Уроборос
🔷 Гарний погляд на звичні соулслайк-метроїдванії через призму гри, яка хоче навчити одній єдиній механіці, але робить це якісно і зайвий раз не душнить. Бонусом до цього йде дійсно захоплююча історія, підкріплена багатим лором, і якісний візуал, який поєднує доволі різні речі, залишаючись при цьому самобутнім. Всім любителям метроїдваній і соулслайків вкрай раджу спробувати. 🔷
🔰 Діагноз – ДЕВ’ЯТЬ ЧИ ДЕСЯТЬ?!🔰
Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім
Топ коментарі (0)