Куток

Обкладинка для допису Слешер з присмаком метроїдванії дістався до ПК - огляд [NINJA GAIDEN: Master Collection] - NINJA GAIDEN Σ
Дарк Валерійович
Дарк Валерійович

Додано

Слешер з присмаком метроїдванії дістався до ПК - огляд [NINJA GAIDEN: Master Collection] - NINJA GAIDEN Σ

Ahh, the failed protector of the dark dragon... must I take your life yet again?

Опис картинки

👉Ninja Gay Den Gaiden - одна з тих ігор, про які я давно чув і був не проти зіграти, але не мав змоги з огляду на відсутність консолі (хоча у версію для NES я грав), а тому вихід на ПК збірки з трилогією виявився для мене ледь не подарунком (не таким, як та ж DMC HD Collection, але все ж). При цьому багато розповідей про cракопідривну складність гри виявилися не такими вже й далекими від правди, нехай і з дещо інших причин (і я це кажу як людина, яка пройшла, приміром, усі DMC і першу Байонетту на всіх рівнях складності).

Опис картинки

👉Втім, головне питання звучить просто - а чи варто взагалі купувати NG на ПК, при тому, що для збірки було обрано не найкращі версії ігор (крім третьої, там особливо варіантів не було), сам порт вийшов вкрай ледачим, а в оригінальних іграх (у першій щонайменше, 2004-ий рік, усе-таки) і без того вистачає проблем? Однозначно відповісти складно, тому що для мене подібне питання не стояло взагалі, але багато хто подивиться на все це і пройде повз, і, загалом-то, буде у своєму праві. Я ж спробую розібратися, що в грі зроблено добре, а що викликає бажання зламати руки розробникам і попутно наведу кілька порівнянь з DMC.

Опис картинки

👉Ок, технічна частина... На моїй пам'яті це один із найледачішньо-вcратих портів, які я взагалі бачив, щоб докласти менше зусиль, достатньо було викинути в Стім емулятор з образами. При цьому щодо продуктивності або багів до гри справді складно причепитися - єдине, що я зустрів, - невеликі підвисання, які незабаром зникли. Але ось у плані відповідності епосі та доброзичливості до користувача гра - це просто щось із чимось.

Опис картинки

👉Гаразд немає локалізації, це часта проблема, але якого біса немає підтримки клавіатури, а в меню можна переходити по пунктах тільки з геймпада? (аргумент "в це треба грати тільки на геймпаді" відразу йде нахрін, це ПК, тут повинен бути банальний вибір, ігри з ПК на консолях же не випускають лише з підтримкою клави і миші тільки тому, що вони під них заточені). Ну, а те, що налаштування графіки на релізі змінювалися лише у властивостях ярлика гри в Стімі (КАРЛ!) це просто виніс мозку. Team Ninja, агов, у нас тут на дворі був 2021 рік, якщо що. І так, у 2К21 всі грали тільки в 720p, 1080p і 4К, жодних винятків.

Опис картинки

The Dark Dragon is...mine! No exceptions...I presume?

👉Стосовно історії перший NG - максимальний дженерик - є два стільці меча, один хороший, інший поганий. Погані люди хочуть володіти поганим мечем, щоб робити погане зло, хороші ніндзя з клану дракона зберігають хороший меч, щоб боротися з поганими. Це, якщо що, був головний конфлікт гри. Протагоністом виступає Рю Хаябуса, член клану дракона, і, за сумісництвом, охоронець меча, ніндзя, БДСМщик, ТННщик, майстер поводження з будь-якою зброєю, триразовий володар титулу "Містер Всесвіт", сценарист, бодібілдер, культурист, продюсер, письменник, офіцер запасу, володар прізвиська "японський Шварценеггер", мукомол, десантник, танцюрист, якому нічого не заважає.

Опис картинки

👉Протягом усієї історії він бореться з ніндзя, демонами, босами-хробаками (ЦЕ ВАЖЛИВО!), копіпастою Мундуса з DMC (непоганий боссфайт насправді) та іншими колоритними особистостями. На відміну від Данте особистісним ростом і саморозвитком не балується, а тому наприкінці історії такий самий, як і на початку, навіть тимчасове перетворення на героя пісні "I'm blue" (NO НОМО!) ніяк на нього не впливає.

Опис картинки

👉Паралельно нам показують історію Рейчел - другого іграбельного персонажа, дівчини, що, вочевидь, потрапила до гри не через пишні форми, обтисле БДСМ-вбрання та фізику грудей, а суто завдяки особистим якостям і цікавій історії. Або ж ні. Має всього 3 ігрові місії (з 19) без нових локацій (а також два потенційно непоганих босфайти, ключове слово "потенційно") і потрібна лише для того, щоб витягти Рю з вулкана у фіналі та мимохідь "подарувати" йому свій молот (навіть не думайте проводити паралелі з Леді). По суті - фансервіс у чистому вигляді, зараз в іграх маємо різноманітні меншини і представників LGBTQIA+, раніше - фапабельних героїнь із таким самим рівнем опрацювання (нульовим). З іншого боку, це був 2004-ий рік, тож особливо скаржитися нема на що.

Опис картинки

ТА НЕ БОМБИТЬ У МЕНЕ! - типовий гравець у NG

👉Геймплейно це слешер із платформінгом, багатим арсеналом зброї (різноманітні мечі, палиця, нунчаки, купа далекобійної зброї) і місцями просто чудовим дизайном ворогів. Ну, а місцями це боси-танки та вертоліт, тут вже 50/50. Бойова система досить легка в освоєнні і, при цьому, має пристойну глибину, чи то місцева магія, чи то парирування, чи то особливі комбо. Порадувало прокачування, при якому змінюється і зовнішній вигляд зброї. Дизайн рівнів не пропонує нічого нового для свого часу (тут вам і каналізації, і заводи, і цвинтарі, і багато всього "оригінального"), але зроблений дуже якісно, хоча з урахуванням бектрекінгу і кількості ключів складається враження, що перед нами метроїдванія.

Опис картинки

👉Щодо складності - так, гру простою точно не назвеш, але складність тут не зовсім чесна, і складається з кривої камери (вона крива рівно настільки, наскільки це може бути), такого самого кривого платформінгу (давай, поскаржся на кривий платформінг у DMC, а потім зайди в NG) і місцями максимально заcранського геймдизайну (як щодо того, щоб раз по раз проходити платформенну секцію перед фінальним босом? ), який до кінця гри стає тільки гіршим (а секції з привидами риб взагалі придумав якийсь хворий на голову). Ну, а за відсутність НГ+ (яка була в одній із версій) потрібно і зовсім відправляти портувальників клепати ігри для мобілок.

Опис картинки

Darkness is destined to lift in the end. I still have much left to do.

👉Гра з першого боксу, підтягнута на PS3, має непоганий вигляд. Графіка, ясна річ, застаріла, але дизайн усе ще тягне, художники чудово попрацювали над деякими супротивниками, так само як і над дизайном протагоністів, а розмаїття локацій, від селища ніндзя та міста до єгипетських руїн і крижаних печер, приємно радує і не дає грі набридати. Хоча пікселізовані ролики можна було б заапскейлити (чи нейромережі це іграшка диявола?)

Опис картинки

👉Звук і музика в грі... є. Особливо запальних композицій як у тому ж DMC немає, те, що є, не особливо запам'ятовується, а в іншому все досить посередньо, хіба що тема з меню трохи запала в пам'ять.

Опис картинки

Ninja Gaiden Σ - це:

👌 Демонічний меч з АліЕкспресу
👌 He-man and masters of the universe dungeon
👌 Класичний антагоніст у вигляді боса-гелікоптера гендерфлюїдного вертосексуала
👌 Несподівана зрада (тому що ніхто не чекає зради від ноунейма)
👌 Ninja Gaiden Ω
👌 Пафосний стрибок ніндзя в кущі кропиви
👌 Furry Time!
👌 Світлова катана
👌 Найкраща реклама БДСМ

Опис картинки

З одного боку - вкрай ледачий порт і косяки оригіналу у вигляді камери, платформинга і загального геймдизайну. З іншого - вряди-годи адекватна ціна на перевидання, бадьорий і продуманий екшен та й загалом один із найкращих слешерів, тож тут уже кожен сам вирішить, який бік переважує.

Підсумок – Real ninja use a gamepad


Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім

Топ коментарі (1)

Звернути
 
slackjaw profile image
Corvo

Знакова серія. Пам'ятаю, як Ітагакі розповідав що при створенні НГ до міліметру вивчав девіл май край, тільки для того щоб жоден момент з відти не потрапив до його гри)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!