Куток

Обкладинка для допису Як зміна геймплею створила найкращу гру в серії - огляд Monster Roadtrip
Дарк Валерійович
Дарк Валерійович

Додано

Як зміна геймплею створила найкращу гру в серії - огляд Monster Roadtrip

Опис картинки

Your sexy challenger approaches.

👉 Після успішної Monster Prom та не менш успішної Monster Camp (обидві з яких набрали 97% позитивних відгуків) питання того, чи буде в серії третя частина, не стояло взагалі. І найпростішим варіантом було б слідувати формулі Monster Camp, а саме: зробити ще один пародійний симулятор побачень з кількома персонажами на вибір та докинути пару міні-ігор і все, цього було б цілком достатньо для успіху, тим паче що саме за це серію і люблять. Але розробники з Beautiful Glitch вирішили піти іншим шляхом і поекспериментувати, внаслідок чого на світ з’явилась Monster Roadtrip – гра в стилі роад-муві, де гравець замість того, щоб романсити монстрів, разом із парою героїв відправляється в подорож на пошуки пригод.

Опис картинки

👉 Чи був подібний підхід успішним? Ну, враховуючи те, що замість 97% позитивних відгуків гра цього разу зібрала 98% - цілком. Незважаючи на багато спільних елементів Roadtrip відчувається як абсолютно нова гра, що ставить перед гравцем нові випробування і пропонує доволі відмінний від попередніх ігор геймплей, хоч той і досі є сумішшю візуальної новели та роуглайку, але тепер менеджмент ресурсів став більш важливим а можливість побудувати цілу історії із окремих епізодів подорожі робить гру ще приємнішою для дослідження.

Опис картинки

Огляди попередніх ігор:

---> Monster Prom

---> Monster Camp

Did I break the USSR? Bro, I had no idea!

Опис картинки

🎢 Як і в попередніх іграх серії, цільного сюжету немає, натомість є зав’язка в якій полтергейст(ка?) Поллі та перевертень Скотт, знайомі ще по Monster Prom, влаштовують подорож Америкою світом монстрів, а гравець до них доєднується. Яка мета подорожі? Куди вони планують приїхати? Це, звісно ж, цілком залежатиме від гравця, адже Roadtrip зберігає «рогаликовість» серії, а тому кожна ваша нова мандрівка буде не схожою на попередні. При цьому різних сюжетних елементів тут, певно, як в двох попередніх іграх разом взятих, тут вам і кілька міні-історій на кожній із точок зупинки, і окремі сценарії, розтягнуті протягом всієї мандрівки, і серії подій і багато іншого, на що впливає купа факторів.

Опис картинки

🎪 Але давайте почнемо з базового, а саме – умов для «виграшу» або програшу. Замість 6 (5) характеристик із попередніх ігор тут ми маємо шість різних ресурсів. Якщо кількість будь-якого з них досягне нуля (або навіть буде мінусовою) – це автоматичний програш, а тому менеджмент ресурсів – одна з основних складових гри. В своїй подорожі ви будете постійно обирати один із двох наступних пунктів, які можна відвідати. Кожен з них має по три види активності, що можуть приносити різні ресурси – іноді ви бачите, які саме, іноді ні. Щось приносить один ресурс в обмін на інший, щось одразу декілька – тут все залежить від конкретного місця. В свою чергу кожна активність – е окрема історія, як і в попередніх іграх серії, де ви берете участь в певних подіях в форматі візуальної новели та обираєте один з двох-трьох варіантів, що вплине як на розвиток цієї історії, так і на ваші ресурси.

Опис картинки

👣 Для того, щоб виграти, вам треба дістатися одного з шести кінцевих пунктів подорожі. Що це за пункти? На початку ви не маєте жодного уявлення, але кожен з них має певний критерій у вигляді конкретної кількості одного з ресурсів, по досягненню якої ви зможете пройти до фіналу. Але не одразу. Подорож ділиться на цикли у вигляді тижнів, кожен новий день – новий вибір з двох пунктів на шляху і нових історій. В кінці тижня ви зупиняєтесь щоб перепочити і на зупинці можете поспілкуватися із Поллі та Скотом, прокачуючи таким чином відношення з ними, обрати наступний пункт призначення, купити деякі речі або ж підібрати автостопщиків.

Опис картинки

🏭 Автостопщики це окремий шар геймплею. Це ціла купа персонажів, переважно з попередніх ігор серії (але є й нові), які можуть подорожувати з вами і брати участь в пригодах. За раз ви можете взяти з собою одного персонажа, що призведе до появи деяких нових діалогів і подій а на привалі ви зможете прокачати свої відносити з ним і навіть заромансити (так, це все ще симулятор побачень), в той час як за сам факт спілкування вам даватимуть різні, інколи доволі неочікувані бонуси на наступний тиждень.

Опис картинки

📈 Взагалі, вибір персонажів в грі доволі великий, купивши DLC ви матимете 8 ігрових героїв на вибір, і крім класичних Вікі, Аміри, Оза і Брайана зможете зіграти за стару знайому хтонічну богиню Зої, кота Жуана, який з часів Monster Camp помітно прокачався, а також нових персонажів яких звуть Хейзел і Глітч. Автостопщиків теж чимало, в районі 20 осіб, звісно ж, кожен зі своєю невеликою сюжетної лінією, і якщо в Monster Camp була колаборація з Helltaker, то цього разу до світу монстрів завітало ягня з Cult of the Lamb.

Опис картинки

💪 Але згадав я про автостопщиків не просто так, адже крім «базового» відвідування одного з кінцевих пунктів шляхом набору певного ресурсу є й додаткові шари, завдяки яким ви отримуєте помітно розширений фінал. Для цього якраз і треба побудувати відносини з певним автостопщиком а також виконати ще якесь додаткове завдання, що найчастіше зводиться до серії подій, в результаті яких довкола вас гуртуються й інші персонажі. Таким чином варіативність гри дуже сильно зростає, особливо з урахуванням того, що й звичайних місць для відвідування тут близько 70, а тому загальна кількість різних подій легко перевалює за тисячу. І це я не рахую події End of the Road бо ще навіть не дістався до них. Бляха, тут навіть є сценарій в якому ви можете тра*нути кайдзю за допомогою велетенського робота (за взаємною згодою, звісно), що вам ще треба?

Опис картинки

💬 На жаль, міні-гри з коктейлями як в Monster Camp не завезли, натомість тепер в метамагазині можна купувати стікери і робити свої композиції, якими потім ще й можна буде ділитись.

Опис картинки

Welcome to “Le Donjon!” I’m your waiter, Scott.

🎨 Візуально гра бере все краще у своїх попередників у вигляді фірмового стилю, крутого дизайну персонажів та відмінних ілюстрацій і доповнює це ще більшою кількістю незвичних героїв або фантастичних ситуацій, в які вони будуть потрапляти, чудовим дизайном карти та тонами відсилок до всього, до чого тільки можливо.

Опис картинки

🎷 Звуковий супровід знаходиться на все ще високому рівні а тому на вас чекають як вже знайомі класичні композиції, так і дещо нове, адже тепер перед початком подорожі вам пропонують самостійно обрати саундтрек, який ви будете слухати. А якщо ж ви поспілкуєтесь з Брайаном-автостопщиком то протягом всього тижня зможете слухати ексклюзивну пісню, написану про нього.

Опис картинки

Monster Roadtrip – це:

👌 Три довгоочікувані сиквели “Таксі”
👌 Можливість приїхати в Білорусь
👌 Духи минулого різдва похмілля
👌 Можливість спалити весь світ бо так тобі сказав кінь
👌 Відомий діджей Dead/Mouse з новим хітом «Ратутуй»
👌 Нескінченна картопля фрі, що порушує як юридичні закони, так і закони фізики
👌 Можливість зіграти в гачі гачу
👌 Cryptid Prom - уже в ранньому доступі!
👌 Звичайна забігайлівка з аніматроніками

Опис картинки

🔷 Ідеальний приклад того, як експерименти можуть не тільки освіжити вже звичну формулу, а й багатократно її покращити, в результаті чого маємо найкращу (поки що) гру в серії і відмінне поєднання візуальної новели, роуглайка, симулятора побачень, роад-муві та багато чого ще. Якщо сподобались попередні ігри серії то ця обов’язкова для покупки. 🔷

🔰 Діагноз – Highway to Hell 🔰


Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім

Найстаріші коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!