Куток

Обкладинка для допису Stormgate, або як скопіювати самих себе
DenPhoenix
DenPhoenix

Додано

Stormgate, або як скопіювати самих себе

Stormgate – це майбутня стратегія в реальному часі від Frost Giant Studios. Студії, яка заснована колишніми вихідцями з Blizzard: Тімом Мортеном, який був головним продюсером StarCraft 2, а також скасованої C&C: Generals 2 та Тімом Кемпбеллом, колишній провідний дизайнер кампанії Warcraft 3: The Frozen Throne

Image description

Тім Кемпбелл, ліворуч, і Тім Мортен, праворуч, в офісі компанії в Ірвайні.

Майже вся студія складається з колишніх співробітників Blizzard. В більшості це люди, які працювали над StarCraft, але є з інших франшиз.

Я є великим фанатом Blizzard, і найбільше я обожнюю їх стратегії. Тому я ніяк не міг не слідкувати за цим проєктом.

Символічно, що насправді лише за кілька днів до того, як Frost Giant показались світу, Blizzard оголосили, що більше не розроблятимуть новий контент для StarCraft 2.


Перше, що потрібно вказати - Stormgate буде безкоштовною грою, і так, кампанія також. Щодо монетизування, то платний контент буде, але в якій формі, досі невідомо.

Stormgate використовує Unreal Engine 5, який взагалі не розроблений як двигун RTS, тому команді довелося розробити багато спеціальних технологій, щоб об’єднати Unreal Engine і стратегію в реальному часі. Головним в цьому напрямку був Джеймс Анхальт, який створив двигун StarCraft 2.

Stormgate будується з напрямком на кращу соціалізацію та взаємодії між гравцями. Хоча безумовно будуть класичні бої 1 vs 1, але основні режими гри будуть 3 vs 3 та Ко-оп. Також буде окрема спеціальна система турнірів для гравців, безпосередньо вбудована в гру.

Ви до речі, навіть в сюжетну кампанію зможете пограти з другом.

Щодо самого сюжету гри, зі слів розробників відомо, що його підтримка буде дострокова і він розписаний на 5 років вперед. У його розробці та написанні бере участь сам Кріс Метцен, старожил Блізів, але на сьогодні невідомо, чи допомагає він працювати над ним, після того, як став виконавчим креативним директором всесвіту Warcraft. І також вони ще співпрацюють з Мікі Нейлсоном, відомим письменником, який раніше писав по франшизам ігор Blizzard.

Сюжет буде будуватися, навколо протистояння Людського Опору Землі та його армії "Авангарду Людства" проти Пекельних повелителів, демонічної космічної раси, яку можна порівняти з роєм сарани, яка завойовує планети та викачує всі ресурси з них.

Image description

Тім Мортен в одному з інтерв'ю згадував, як вони мали можливість поекспериментувати з доставкою контенту меншими частинами за допомогою кампанії Nova Covert Ops для StarCraft 2, і цілком можлива така ж сама підтримка буде для Stormgate.

Також варто згадати, про Map Editor, який буде доступним всім гравцям.

20 березня, Frost Giant Studios виступали на стенді Epic Games на конференції Game Developers Conference у Сан-Франциско, де показали редактор:


Закрите бета-тестування Stormgate стартувало 5 грудня 2023 року, разом із новою кампанією на Kickstarter.

У лютому в Стімі, під час Фестивалю новинок, вони відкрили доступ до бети всім бажаючим.

Я спробував Stormgate, і на жаль в більшості зараз буде критика. У мене звісно, не має ніяких завищених очікувань. Все-таки проєкт перший для студії та і фінансування відбувається через приватних спонсорів та краудфандинг. Та я й грав в бету, але ви самі зрозумієте мою точку зору.

Наперед вибачаюсь, через те що матеріал запізнілий, бо пройшло вже багато часу з відкритого тестування.

Перше, що можна виділити з гемплею, так це автоматизація багатьох речей, як розміщення одиниць юнітів у групах керування та використання гарячих клавіш для певних дій.

Наприклад, якщо ви хочете розмістити структуру, гра автоматично вибере робочу одиницю для її будівництва, але ви все одно можете вибрати її вручну, якщо хочете.

Будівлі та ап юнітів вже виділені під окремі клавіші. До речі, в грі відсутні типові покращення юнітів, у вигляді 3-рівневого апу "зброї та броні".

Image description

Як в 1 vs 1, так і в ко-оп присутні нейтральні кріпи. На жаль, їх модельки були відсутні, але за знищення їх табору, ви зможете отримати ресурси, баф або особливого непідконтрольного юніта, який відправиться нападати на база ворога.

У всіх режимах гри, вам буде доступна додаткова консоль здібностей, яка працює за тим ж принципом, що в кампаніях та ко-опі StarCraft 2. І так, вам буде доступна ця консоль в простих багатокористувацьких матчів.

Image description


Фракції

Якщо харакетирузувати, Авангард Людства, то я можу сказати лише одне - террани.
Image description

На цьому можна справді і закінчити, але Авангард - це тупо террани з StarCraft 2. Взагалі без ніяких особливостей чи унікальності. Це типова високо-розвинута людська цивілізація з типовими мехами, технікою та легкими юнітами: стрілками, медиками.

Image description

З унікальних юнітів, можна виділити собак-розвідників та солдатів ближнього бою, які чудово підходять для танкування, що завжди було певною проблемою у терранів в Старкрафті.

Звісно можна сказати про їх унікальну систему ветеранства, яка дозволяє юнітам збільшувати свій рівень, покращуючи дамаг та HP. Але це замінник видаленої систему покращення дамагу та броні через "ковальню"

Image description

Мені реально тяжко щось виділити особливе. Фракція виглядає дуже нудно, наприклад артилерія - це проста артилерія, яку насправді майже немає сенсу використовувати, бо це взагалі не мобільний юніт, коли гра в основному побудована на мобільності. Її навіть використовувати, як танк з StarCraft, для оборони бази взагалі неможливо.

Image description

Image description

Інфернали - це певний ремікс зергів, які беруть кількістю, але також можуть вийти в армію через якість. Основна їх особливість - це щити, які регенеруються на території покритою попелом, який працює як "Creep", більш відомий нам як слиз зергів. Їх юніти, також спавняться по-тому ж принципу як і зерги через витрату зарядів. І присутня механіка жертвування юнітів, для посилення та будівлі

Image description

І так правильно ви подумали, вони ж виглядають ніби-то як з Diablo вилізли.

Image description

Ось один з юнітів Інферналів - Брут, який дуже схожий на Мясника з Diablo або Гидоту(Abominations) з Warcraft.

Image description

Stormgate, або як скопіювати самих себе - так називається стаття, і це насправді показує велику кризу ідентичності гри. Ви виглядаєте, як китайська пародія на ігри Бліззард, злизали дизайни у себе. Якщо Інфернали - це зерги в дизайні Діабло, то Авангард - це терани, в дизайні людей з Overwatch.

До цього, я писав про консоль здібностей, і у демонів вона буде працювати від особливого матеріалу - Анімус. Що це за матеріал? Це життєві сили людей або точніше душа. Для тих хто не грає у World of Warcraft, в минулому доповненні Shadowlands, в посмертному світі головним ресурсом був матеріал - Аніма, який складався з душ живих істот.

В майбутньому буде 3 фракція, але зараз про неї нічого не відомо. Скоріше всього це будуть місцеві протосси, можливо в стилі дренеїв, як віруюча раса на противагу демонам)


Ко-оп режим

Stormgate народився через бажання Тіма Мортена розвинути один із найуспішніших режимів StarCraft 2 - кооператив.

Нам була доступна всього лише одна місія, де потрібно було знищити потяги супротивника та його базу.

У фракцій є свої герої, і вони будуть як і в коперативі, так і у битвах між гравцями 3 vs 3. Герої ж будуть також командирами в ко-опі. В майбутньому нові командири, будуть працюювати як і в StarCraft, зі зміною та додаванням особливих юнітів.

Нам дали можливість зіграти за героя Авангарду - Карла Барклая, який схожий на Паладина та є танком-хілом. Герой демонів - Малок, сильний заклинатель відігруючий від жертви HP.

Image description

Image description

Основна проблема Ко-оп режиму, це те що ти не можеш взяти під контроль війська та базу союзника, який покинув матч. Скоріше, це через те що всього вас 3 гравців, і щоб не було певної конкуренції між гравцями, ця функція відсутня.

Було б чудово, якби того гравця заміняв бот і сподіваюсь на релізі ми побачимо розв'язання цієї проблеми.


Я знову хочу вибачитися за те що написав цей текст після закінчення відкритої бети, бо мені самому дуже хотілось, щоб ви самі спробували її після цього огляду, та написали свої враження.

Сподіваюсь, незабаром вже буде повністю відкрите тестування, і я обов'язково напишу ще один матеріал, і ми поговоримо знову про гру.

Головна проблема Stormgate - це те що проєкт завжди буде в тіні легендарних стратегій Blizzard.

Як духовно для розробників, чий досвід та бажання реалізувати багато чого, те що вони вже робили або не змогли вставити в ігри, вплинули на підхід до гри, так і для аудиторії, які в першу чергу, прийдуть за грою, через відсутність задоволеного попиту від Blizzard та бажанням ностальгувати.

З моєї сторони буде великою помилкою, не вказавши, те що однією з основних ідей студії, це як раз створити щось нове, оновити RTS-жанр та дати йому нове життя. Залучити аудиторію, наприклад для яких RTS-жанр дуже тяжкий.

Чи вдасться це їм, ми побачимо в майбутньому.

Але хотілось, щоб Stormgate вийшов не дешевою підробкою StarCraft, а окремим життєздатним та оригінальним проєктом.

Топ коментарі (2)

Звернути
 
bojo97 profile image
Богдан Тарасюк

Ще на відкритих тестах було відчуття, що от просто копія SC2, у всьому..

Звернути
 
__dc82dbc4c1c profile image
izox

шкода, що гра вийде такою, особливо враховуючи стан блізард та ртс взагалом

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!