Куток

Обкладинка для допису У Digital Foundry назвали технічний стан Final Fantasy 16 "майже досконалим"
Ternox для Редакція

Додано

У Digital Foundry назвали технічний стан Final Fantasy 16 "майже досконалим"

У грі також найкращий виноград, але все ж таки є недоліки у режимі продуктивності.


Основне з відео

  • Це одна з найдосконаліших ігор у технічному плані, які у Digital Foundry бачили цього року.

  • У грі представлені надзвичайно деталізовані та виразні моделі персонажів. Кадри гри нагадують CGI-відео з минулого, але рендеряться вони у реальному часі.

Image description

  • Персонажи не виглядають фотореалістичними, але мають чудовий дизайн з купою дрібних деталей.

Image description

  • Анімація в кат-сценах добре зрежисована і чудово анімована, геймплейна анімація також вражає.

Про оточення

  • Оточення Final Fantasy 16 створює ілюзію великого досліджуваного простору, незважаючи на те, що це не відкритий світ. Світ розділений на кілька великих частин з різноманітним оточенням - середньовічні міста, підземні замки, красиві руїни, тощо.

Image description

  • Розробники, напевно, пригадали критику низькополігонального винограду у Final Fantasy 14, тому у Final Fantasy 16 з'явилися тисячі індивідуально змодельованих виноградин на винограднику.

Image description

Image description

  • Візуальні ефекти найкраще проявляються в тьмяно або непрямо освітлених сценах, тоді як яскравіші, прямо освітлені моменти нагадують візуальні ефекти Final Fantasy 14 і можуть здаватися застарілими.

  • Битви Ейконів містять багаті деталізовані фони, моделі та вражаючі спецефекти.

Image description

Про режими графіки

  • Final Fantasy 16 пропонує режими якості та продуктивності з динамічним масштабуванням роздільної здатності і TAA для зменшення мерехтіння та шуму.

  • Режим якості підтримує динамічну роздільну здатність 1080p-1440p з апскейлом до 4K, тоді як режим продуктивності зазвичай залишається на рівні 1080p, але іноді може опускатися нижче.

  • Режим продуктивності також демонструє нижчі налаштування графіки з гіршою якістю тіней, тобто погіршується не тільки роздільна здатність.

  • Аналіз показує, що Final Fantasy 16 використовує FSR 1 від AMD замість новішого FSR 2, що призводить до артефактів у багатьох сценах.

  • Якісний режим, незважаючи на використання FSR 1, забезпечує стабільні 30 кадрів в секунду з рідкими просіданням кадрів під час масштабних битв.

  • Режим продуктивності страждає від низької якості зображення та нестабільної частоти кадрів, з падіннями частоти кадрів під час розвідки та значним падінням роздільної здатності та якості зображення під час бою.

Image description

  • Рекомендується використовувати режим якості, але якщо ви вже зовсім не можете терпіти 30 fps, то і режим продуктивності терпимий.

Інше

  • Час завантаження відмінний, без фактичних екранів завантаження і швидкими переходами між сценами.

  • Саундтрек гри є одним з найкращих в історії серії, з досконалими піснями, які покращують враження від гри.

  • Синхронізація з губами належним чином зроблена лише для англомовних голосів.

  • Гра підтримує об'ємний звук і чудово використовує низькі частоти.

Image description

  • Автор відео Джон Ліндерман отримав величезне задоволення від Final Fantasy 16, окремо відмічаючи сюжет.

  • Гра дарує приємний ігровий досвід без багів та глітчів.

Топ коментарі (3)

Звернути
 
ultra_scream profile image
Ultra_Scream

агресивно чекає майбутнього анонсу комп версії

Звернути
 
slackjaw profile image
Corvo

ех, раніше наступного року мені точно не зіграти:(

Звернути
 
__srg profile image
Сергій Георгійович

Демка топова, під час проходження все ніяк не міг зрозуміти коли ж вже вона закінчеться. Здивувало те, що катсцен по тривалості було майже стільки ж як і геймплею.

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!