Після трейлеру Marvel’s Spider-Man 2, який показали під час PlayStation Showcase, у фанатів з’явилось багато питань. Креативний директор Брайан Інтіхар та геймдиректор Раян Сміт дали інтерв’ю найвідомішим ігровим виданням та поділились новими деталями.
Розробники підхреслили, що їхньою ціллю було не просто зробити сіквел, а створити нову пригоду з двома головними персонажами. Історія Пітера та Майлза розвивається паралельно, але окрім спільних ідей, в ній знайдеться місце й конфлікту між героями.
Події гри все ще розвертаються в Нью-Йорку, але карта стала вдвічі більше за рахунок додавання Брукліна та Квінза. Ці райони відрізняються від Манхеттена компактністю та заселеністю, що допомогло створити нову атмосферу та унікальні сутички, наприклад, битву на річці, що розділяє два округи.
Ідея додати у гру Венома з’явилась ще під час роботи над першою частиною. Після довгих дебатів розробники вирішили, що Веном заслуговує на щось більше ніж стати внурішньоігровою косметикою, та залишили лише натяк на симбіота. Insomniac навіть були готові до відверто негативної реакції фанатів на це рішення, але гравці лише здивувались відсутності костюма.
Розробники розуміють, що очікування від гри дуже високі, тому детально пропрацювали нові здібності. Прийоми Венома більш агресивні та потужні, але добре збалансовані, щоб гра не відчувалась занадто легкою. Сутички стануть більш брутальними, а зміни торкнуться не тільки бою, але й особистості Пітера. Велика сила викликає велику залежність, і це неодмінно позначиться на рішеннях та стосунках героя з оточуючими.
Insomniac не розкривають, яку саме версію походження симбіота вони обрали для своєї історії. Гравці можуть бути впевнені, що на них очікує набагато більше здібностей та подробиць про Венома, ніж показано у трейлері.
Всупереч очікуванням гравців, кооператив ніколи не розглядався для додавання у гру. Замість цього розробники вирішили розповісти історію двох персонажів одночасно, і це стало цікавим викликом з точки зору сюжетної та технічної реализації. В Insomniac обіцяють, що перемикання між героями буде безшовним, тоді як на PS4 це б займало кілька секунд. Під час проходження головного квеста перемикання відбувається коли цього потребує сюжет, тоді як у відкритому світі гравець може обрати потрібного персонажа в будь-який момент. Для кожного з героїв заготовано свій унікальний контент.
Журналіст Eurogamer спитав, чи зможе гравець пограти за інших персонажів, наприклад, Мері Джейн, але представники Insomniac швидко згорнули тему.
Нажаль, все ще не відома точна дата виходу Marvel’s Spider-Man 2. Студія не хоче давати пустих обіцянок, тож дату анонсують тільки коли розробники будуть впевнені в готовності випускати гру.
Топ коментарі (3)
Та буде класна гра, ви так паритесь ніби її роблять якісь ноунейми.
Я не парюсь, в мене високий рівень довіри до Insomniac. Хоча трохи переживаю, що Соні повідбирала в них паспорти)
Але ж цікаво дізнатись, що новенького буде у грі і як саме в розробників з'явились певні ідеї
Мені так хочеться побачити гру про Залізну Людину на такому ж якісному рівні. Чи про Дедпула