Причиною стала "тривала хвороба".
Геймдизайнер був відомий своєю роботою над сценарієм та режисурою рольової гри Suikoden, що видавалася та створювалася під керівництвом KONAMI та була визнана однією із найкращих JRPG в історії, а в квітні має вийти ще один його проект - Eiyuden Chronicle, створений його власною студією Rabbit and Bear Studios.
"Його кропітка праця над "Хроніками Ейюдена" як сценариста була завершена, але нам, його колегам і друзям, сумно усвідомлювати, що він не зможе побачити реакцію своїх шанувальників. Однак, навіть з такими почуттями ми повинні прийняти реальність, усвідомити, що його більше немає з нами, і продовжувати просувати його мрію вперед, випустивши "Eiyuden Chronicle" у світ. Ми хочемо зберегти його спадщину та бачення за допомогою цієї гри і знаємо, що він хотів би, щоб багатий світ, який він створив у Eiyuden Chronicle, продовжував жити". - twitter-акаунт "Eiyuden Chronicle".
Також щодо смерті сценариста висловився видавець 505 Games:
"З глибоким і глибоким сумом ми дізналися про смерть нашого друга Йошитаки Мураями, творця майбутньої "Хроніки Ейюден": Сто героїв", - пише 505.
"Він був не лише справжнім першопрохідцем і візіонером, який створив заповітні спогади для мільйонів людей по всьому світу, але й чудовим партнером та дорогим колегою. Його ентузіазм і творчість не знали меж, і ігровий світ буде відчувати себе спустошеним без нього".
Ремастери Suikoden були затримані у серпні 2023 року і досі не мають нової дати виходу, тоді як Eiyuden Chronicle має з'явитися у Steam 23 квітня цього року.
Про смерть Мураями повідомила студія Rabbit & Bear Studios, яку він заснував у 2020 році. У заяві, опублікованій у середу, Rabbit & Bear повідомили, що він помер 6 лютого через ускладнення, що виникли внаслідок "тривалої хвороби". На момент смерті розробнику було 55 років.
Надважка втрата для ігрової індустрії.
Топ коментарі (11)
Це сумно 😥
Так. Я дуже сумував, поки писав цей допис. Ба більше ознайомившись з біографією і тим який внесок зробила ця людина в ігрову індустрію засумував ще більше. Новини новинами, але іноді вони мають бути й сумні, на жаль.
Людина зробила вагомий внесок в ігрову індустрію, а я навіть не знав його.
теж. Але то не дивно. Пік його популярності був в 90-х роках коли мене ще не було на світі. А коли я вже був то на піку популярності були не JRPG, а Халф-Лайф, Квейк, CS 1.6, Warcraft, Heroes of Might and Magic.
Тепер розумію, чому я про нього не знаю.
Ба більше, знаючи японців, вони горять до роботи, особливо коли це справа їхнього життя.
Так, я таке про японців чув, вони дуже горять своїми проєктами.
Зайди в стім, проєкте)
Зараз зайду)
Suikoden*
Вніс правки, дякую.