Куток

Обкладинка для допису Арахнофобія в темряві! — Інтерв'ю з розробником Disfigure
Kirill Yermakov
Kirill Yermakov

Додано

Арахнофобія в темряві! — Інтерв'ю з розробником Disfigure

Один у темряві. Ви маєте лише ліхтарик та пістолет, а в пітьму чутно підступний стук тисяч пар лап комах, різних видів і розмірів. Постріл, постріл, вибух світла і ви бачите, що їх дійсно тисячі і єдиний шанс — це палити, підривати, отруювати, різати, бити струмом та взагалі нищити їх на шмаття, щоб вижити доки цю темряву не поглине тиша.

Це мій невеличкий опис ігрового процесу безкоштовного роглайту в стилі «Vampire Survivors» який має назву Disfigure це перший проєкт двух друзів з США, які об'єднались в студію Cold Brew Entertainment. Мав змогу поспілкуватись зі Стівеном, який відповідає в грі за код та дизайн, тоді, як його друг за музику.

Розкажіть, будь ласка, чому ви взагалі зайнялися розробкою ігор

У дитинстві я завжди мріяв створювати відеоігри, хоча насправді не намагався робити їх до старших класів. Я просто бачу створення ігор дуже веселим і приємним заняттям.

Опис картинки

Тепер я хотів би попросити вас розповісти, як виникла ідея гри і що надихнуло вас на її створення

Моїм головним натхненням для гри були Vampire Survivors та 20 minutes till dawn я вирішив спробувати тему жахів у грі, тому що я не міг знайти багато інших ігор, які це робили.

Тоді, будь ласка, розкажіть більш детально про творчий і технічний процес створення гри, що було складніше, що легше.

У мене не було особливого творчого процесу, я просто додавав речі, які, на мою думку, могли б зробити гру кращою. Було досить легко створювати ресурси для гри, найскладнішим для мене було розробляти ігровий процес, наприклад, як апгрейди будуть взаємодіяти один з одним.

Опис картинки

Ваша гра отримала досить хороший результат, враховуючи статистику для дебюту інді-студії, що, на вашу думку, сприяло цьому? Чому ви вирішили зробити її безплатною і чи не шкодуєте про це, адже гра в дуже популярному жанрі?

Думаю, мені пощастило, що багато ютуберів зрештою пограли в неї, що привернуло багато уваги до гри. Я не шкодую, що зробив гру безкоштовною, оскільки вважаю, що це одна з причин її популярності, хоча, можливо, я вирішу зробити її платною, коли додам достатньо контенту. (Так буде зроблено після великого оновлення, але у всіх, хто вже має гра залишиться, — автор).

Статистика гри в Steam

Для монетизації автори використовують DLC, яке є подякою їм за роботу і непогано продається згідно відгуків.

У грі використовуються зображення, згенеровані сервісом Night Cafe AI. Як ви вважаєте, де межа допустимого використання нейронних мереж у розробці ігор?

Я вважаю, що це нормально — використовувати ШІ в іграх, поки гра безкоштовна, оскільки я не отримую прямого прибутку від зображень, створених за допомогою ШІ (Перед платним релізом розробник має план змінити їх всі на створенні власноруч чи звернутись до інших художників, щоб придбати в них, — автор).

Чудова відповідь! Які у вас плани на майбутнє, окрім підтримки гри? Можливо, у вас вже є ідеї для нових ігор?

У мене є кілька ідей для нових ігор, але я хочу зосередитися на підтримці Disfigure, перш ніж почати працювати над ними!

Дякую, що прочитали більше цікавого зі світу ігор, як завжди збираю в моєму Телеграм каналі INDIVID GAME.

Топ коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!