Куток

Обкладинка для допису Гвинту настав кінець?
Max Solo
Max Solo

Додано • Оновлено

Гвинту настав кінець?

Популярний картковий режим з The Witcher 3: Wild Hunt, який згодом навіть отримав власну гру - GWENT: The Witcher Card Game, схоже переживає не найкращі часи. Після релізу у 2018 році гра активно підтримувалась розробниками та отримувала нові оновлення. А в липні 2022 року вийшов синглплеєрний сюжетний спін-оф - GWENT: Rogue Mage.

З часом інтерес гравців, та й самих розробників, до гри згасав. Після одразу декількох нових анонсів від CD Projekt Red, компанія повідомила, що більшість робітників, які працювали над Гвинтом, будуть перенаправлені на інші проєкти. Підтримувати карткову гру залишиться лише невелика група.

Але в грудні минулого року, CDPR вирішила змінити стратегію, та зупинити підтримку гри у кінці 2023 року. Нещодавно стало відомо, що незважаючи на попередні заяви про перенаправлення робітників, частина з них, а саме 30 осіб, будуть звільнені, а сама гра перейде на модель community-підтримки. Фактично компанія планує перекласти всю відповідальність за гру та її розвиток на плечі фанатів.

Ми називаємо цей набір ініціатив, спрямованих на те, щоб гра могла існувати без нашого активного внеску, — проєкт GWENTfinity. Назва відображає наш намір дозволити гравцям насолоджуватися цією грою протягом багатьох років. Ми вважаємо, що це найбільш орієнтоване на гравців рішення, яке таким чином розширює можливості спільноти.
— Команда GWENT

Що з цього вийде та чи не чекає на гру забуття, ми дізнаємось вже у 2024 році.

Опис картинки

Топ коментарі (27)

Звернути
 
piligrim profile image
Олекса

Вони зробили помилку, коли почали міняти базову формулу оригінального Гвінту. Треба було лише взяти Гвінт з Відьмака 3 та поступово додавати нові колоди та фракції, підправляючи баланс коли потрібно. А розробники почали міняти правила гри. Тож тим гравцям у Гвінт, хто прийшов одразу після Відьмака 3, довелося адаптуватись під нові, незвичні умови. Особисто мене це і відштовхнуло.

Звернути
 
maxsolo profile image
Max Solo

з одного боку так, а з іншого той режим що був в грі був максимально простим і одноманітним, додаткові карти не врятували би ситуацію, а конкуренція на ринку ккі досить велика

Звернути
 
piligrim profile image
Олекса

Поступово можна було б додавати різні механіки та режими, але починати потрібно було саме з переносу класичного Гвінту. Щоб гравець мав змогу випробувати улюблені колоди з Вітчеру 3 у партіях з живими людьми.
Ніщо не заважало потім вводити нові механіки. Але ж, знову таки, саме вводити нові механіки, а не змінювати фундаментальні правила.

Звернути
 
khajiit profile image
Хаджит

Зрозуміло, що на Гвінті просто заробили, і тягнути його вже немасил. Але дуже шкода що під кінець існування з нього викроїти вже чорті що, а не ккі :(

Звернути
 
guta_morgana profile image
Guta Morgana

Грав лише у Відьмаку 3 заради трофея по збору всіх карток. Під кінець дуже душило вже

Звернути
 
maxsolo profile image
Max Solo

ну він не був особливо складним, я здається за всю гру лише декілька разів програв

Звернути
 
guta_morgana profile image
Guta Morgana

Мене душило грати з ковалями, торгашами та касирами. Я не знав який з них усіх конкретно має дати картки, тому грав з усіма зустрічними))

Звернути
 
shika profile image
Shika

CDPR > планують віддати гру на підтримку фанатам
Valve > ось вам нескінченний батлпас в андерлордах, попутного вам вітру

Звернути
 
maxsolo profile image
Max Solo

я вже й забув про цю гру ))

Звернути
 
shika profile image
Shika

непогана гра була, награв в неї трошки)
dota underlords

Тред Тред
 
maxsolo profile image
Max Solo

любиш автобатлери? я колись тільки трохи в Teamfight tactics грав. До речі якщо ми вже про мертві ігри, був ще колись такий собі Artifact.. ))

Тред Тред
 
shika profile image
Shika

З автобатлерів тільки в андерлордів грав і авточес. В тфт не грав, ігри Riot не приваблюють мене шось, хоч і досить непоганий автобатлер. В артіфакт не грав, бо дорого було) Але сама концепція цікава і унікальна була, шкода що системою монетизації валв ще до релізу вбили гру.

Звернути
 
hrafnsmal profile image
Hrafnsmal

Для мене CDPR вмерли коли винесли конфлікт з Сапковським у публічне поле та почали орієнтуватися на (здебільшого англомовних) "нових фанатів" які заскочили на хайп-потяг після третього Відьмаку. Нічого що вони роблять після цього не цікаво вза-га-лі.

Звернути
 
maxsolo profile image
Max Solo

Ну мені Кіберпанк сподобався (просто я його пройшов через 2 роки після релізу), а більш вони нічого і не випускали фактично, крім ігор по Гвинту.

Звернути
 
hrafnsmal profile image
Hrafnsmal

Жоден герой Кіберпанку не наблизився до популярності героїв Відьмака, тому що першоджерело було слабшим. Це книжний Геральт та його друзі зробили ігри популярними, а не навпаки.

Тред Тред
 
maxsolo profile image
Max Solo

ну з настільної гри з рулбуком і невеликими описами, важко витягнути персонажів рівня роману від письменника))

Тред Тред
 
maxsolo profile image
Max Solo

плюс ігровий Геральт досить сильно відрізняється від книжкового варіанту, та й не лише він. Тому це теж дискусійне питання

Тред Тред
 
hrafnsmal profile image
Hrafnsmal

У ігрового просто бувають out of character моменти. Хоча треба пам'ятати, що книжковий Геральт також таким страждав, у перших двох збірниках оповідань він набагато більш жорстокий. Але факт той, що CDPR намагалися фактично  з нуля зробити інший всесвіт популярним, вклалися у нього набагато більше, ніж у Відьмака, а результат виявився набагато слабшим. Я думаю їх головна проблема була у тому, що вони дійсно самі повірили у мантри фанбоїв про те, що це вони геніальні, а не "жадний дід". Тепер ось знову говорять до повернення до "Відьмака". 

Тред Тред
 
maxsolo profile image
Max Solo

ну сиквел Кіберпанка теж в розробці, одночасно з новим Відьмаком, тому схоже надію вони не втрачають

Тред Тред
 
hrafnsmal profile image
Hrafnsmal

наскільки мені відомо це просто DLC. Я взагалі ніколи не розумів на що вони розраховували вкладаючись у таку нішеву тему як будь-який кіберпанк. Бажаючих присунути дівчені-ампутанці з механічними кінцівками не досить багато порівняно з тими, хто обере гарячу руду чарівницю.

Тред Тред
 
maxsolo profile image
Max Solo

DLC вже скоро виходить, але повноцінний сиквел теж вже в розробці

Тред Тред
 
kitepz profile image
Повітряний Змій

"Бажаючих присунути дівчені-ампутанці з механічними кінцівками не досить багато" звісно, багато, лол. інтернет підказує, що на одному тематичному сайті лежить 2446 артів з дівчинкою-роботом з Edgerunners.

по-моєму, ви з голови взяли, що кіберпанк - нішевий жанр. тільки з недавнього любов-смерть-роботи, окремі епізоди чорного дзеркала, блейд ранер, аліта, ремейк сьомої фіналки, вотч догс легіон. кіберпанк як жанр зародився з людського страху перед технологіями та майбутнім, яке вони несуть. з вісімдесятих років у цьому плані все стало тільки гірше - корпорації все більше розростаються, chatgpt уже почав витісняти деякі професії - потреба в кіберпанку сильна, як ніколи.

Тред Тред
 
hrafnsmal profile image
Hrafnsmal

Аліта та Блейдраннер провадилися фінансово. Ну якщо вже ФФ7 то Кіберпанк, то мабуть Зоряні війни також він. Точно успішний жанр.

Звернути
 
__33d114ed71f67 profile image
fishkuzn

Тільки правильно CD Projekt Red, а не Project.

Звернути
 
maxsolo profile image
Max Solo

виправив

Звернути
 
tsubasa_neko profile image
Himari

Довгий час грала в цю гру. Дуже сумно і боляче бачити як вона вмирає.

Звернути
 
maxsolo profile image
Max Solo

будемо сподіватись, що все не так погано. А можливо в новому відьмаку знову буде гвинт і гра знову оживе )

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!