Колишній керівник команди World of Warcraft, продюсер Diablo 2 та Starcraft — Марк Керн, розкритикував у себе на сторінці в Twitter головний екран Starfield, сумніваючись що команда «пишається своєю роботою».
«Стартовий екран гри може багато про що розповісти: наприклад, це наскільки поспішно працювала команда та наскільки вони пишалися своєю роботою.
Екран Starfield показує або поспішні терміни роботи, і перевантаження команди, або їм просто було байдуже.
Головне меню часто робиться в самому кінці розробки, бо команди надто зайняті створенням основної гри. Досить часто він повністю змінюється лише в кінці розробки, або в патчі 0». - пише Марк Керн.
На що Піт Хайнс, керівник видавничого відділу Bethesda, відповів, що подібні заяви не дуже професійні з боку Марка.
«Або вони розробляли те, що хотіли, і це було нашим меню протягом багатьох років, та одним із перших, на чому ми зупинилися.
Мати думку - це одне. Ставити під сумніви «дбайливість» розробника через те, що ви б зробили меню інакше, є вкрай непрофесійним від іншого "розробника"» - відповів Піт Хайнс.
Хочу виділити, що Піт Хайнс, кажучи про Марка Керна як «іншого "розробника"», показово взяв останнє слово в лапки. Відповіді на цей коментар поки що не було.
Реліз Starfield запланований на 6 вересня 2023 року для ПК та Xbox Series X/S, поки без української локалізації.
Останні коментарі (3)
от би я судив про гру по вигляду меню, шо за ідіотизм?
А з іншої сторони. Звичайне меню. Просто звичайне.
З однієї сторони екран, як екран, але якшо придивитись, то дійсно вглядається якась хуйня. Кнопки навігації по грі таке враження, як дефолтні з якогось Garry's Mod чи іншого редактору рушія. Плашка зверху "Welcome tp Starfield" шоб шо? Знизу безпонтове лого Бесезди, яке не міняється вже років 10 чи більше.
Зато арт гарний.