Куток

Обкладинка для допису AC:Mirage і спроба задовільнити старих фанатів
Nazarkon
Nazarkon

Додано

AC:Mirage і спроба задовільнити старих фанатів

Вітаю, шановне панство! Сьогодні в мене чогось появилось бажання написати щось, і власне вирішив зачепити таку гру, як AC: Mirage, бо це перший Assassin Creed, який я пройшов на платину після AC:Syndicate.

Власне я скептично ставився, до кожної нової частини цієї серії після виходу Origins. Просто, як на мене, студія втратила власну нитку розвитку своєї серії, адже кожен раз придумувати щось нове або якось розвивати всесвіт, коли у вас конвеєр, трохи важко.

З моєї точки зору Ubisoft пішли трохи не туди, коли звернули на стежку, аля The Witcher. Ви спитаєте, а чому?. Все просто, як на мене, трошки не лягає розвиток серії в стилі RPG, до серії ігор які є по факту відтворенням пам'яті предка, тобто, як на мене, основним рушієм історії є те, що ми проживаємо життя людини, яка жила колись і виправдовування по типу збій даних і вибір статті персонажа, ну це смішно. Просто за такою логікою, якщо такий збій стався, як ми можемо бути впевненні, що знання, які мав наш давній родич є правдиві? Але закінчімо з цим ліричним відступом і перейдемо до останньої частини серії.

AC:Mirage все ж DLC чи самостійна гра?

Так, я розумію, що Ubisoft - цю гру продає як окремий проєкт, але все ж це мало бути DLC для початку, просто воно сильно виросло. В загальному - це можна рахувати, як окрему гру, бо все ж ми маємо повноцінний сюжет і досить непогане дерево прокачування, а також декілька додаткових інструментів, щоб розбавити наш ігролад. Давайте пройдімося по грі детальніше.

Світ гри й трохи сюжету:

Ми з вами починаємо гру, за місцевого злодюжку Басіма, який хоче попасти в Орден Прихованих (The Hidden Ones), власне ця хотілка спричинить потік подій, які дозволять нам туди потрапити.

Подій відбувають у Багдаті й тут як завжди питань до дизайнерів Ubisoft питань нема, він просто прекрасний, розділене місто на 4 райони, а також пустелю, та додаткове місто на краю карти. Кожен район відрізняється один від одного, він представляє частину суспільства, яка в ньому живе. Round City - частина міста для заможних людей, Abbasiyah - мозковий центр Багдату, Karkh - частина міста для купців, Harbiyah - промисловий, брудний район, Anbar - колишній центр Багдату, але на цей час там просто адміністративний район.

Система паркуру

Ubisoft пообіцяла повернути нас до витоків серії і, як на мене, їм це вдалось на славу. У нас тут система паркуру з Valhalla, проте вона є трохи модифікована і найбільша, і, як на мене, найкраща різниця в тому, що вам треба найти за що персонаж може зачепитись, а не просто побігти на стіну і лізти, як Людина-Павук.

Дизайн міста, побудований в стилі перших частин серії, у нас тут і канати й всякі виступи, балки які виходять зі стін, гачки за які можна чіплятись та багато іншого. Під час гри я просто був в захваті та ловив конкретні флешбеки до AC2. Як на мене, тут постарались на славу, бажання бігати вулицями відпадає, бо ви спокійно можете пересуватись дахами.

Система прокачки персонажа:

Опис картинки

Тут я нічого нового не скажу, вона в нас розбита на 3 гілки:

  1. Phantom - по суті гілка здібностей вбивці.

  2. Trickster - гілка спритника я б сказав, тут ми покращуємо додаткові комірки для додаткових інструментів, покращуємо грабіж і таке подібне.

  3. Predator - гілка хижака, яка відповідає за прокачку нашого орла, та орлиного ока.

Дана система дуже проста й інтуїтивна, власне, якщо просто навіть бігти сюжетом, ви більшість покращень зможете спробувати, й кожне це покращення зразу видно під час ігроладу.

Система покращення броні та зброї

Через те, що це мало бути DLC, то зброї, та броні тут небагато, але достатньо. Покращення зброї та броні, проста і не потребують фарму, ви спокійно можете проходити гру і з одним сетом броні та зброї гра вам це дозволяє, і ніяк не пригнічує.

Опис картинки

Опис картинки

По факту вся різниця між різними видами зброї та броні у додаткових опціях, які вони надають.

Опис картинки

Зброя, та броня покращуються за допомогою креслень, які можна найти на карті, власне більшість з них ви зможете найти під час проходження сюжету, а також заліза та шкіри (Цих двох ресурсів дуже багато, тому проблем не буде). Особисто мені ця система сильно зайшла, бо гра мене не заставляє йти робити додаткові місії, а дозволяє сконцентруватись на сюжеті.

Додаткові інструменти для покращення ігроладу

Ну що ж крім основних засобів для вбивства наших ворогів, гра нам надала і додаткові засоби:

  1. Ножі
  2. Дротики
  3. Пастки
  4. Димові гранати
  5. Гранати для привернення уваги

Опис картинки

Кожен з цих інструментів, має власне дерево прокачки, яке має 3 рівні й пропонує різні модифікації, по типу збільшити кількість в інвентарі, або зробити смертоносними дротики...

Власне основним моментом чому я згадую ці інструменти, бо ми їх використовуємо постійно, гра досить швидко дозволяє нам відкрити кожен з них і вони дуже класно вписані в ігролад, ви будете використовувати все, що призведе до того, що гра за Басіма не буде нудною, а завжди будуть цікаві можливості пройти ту чи іншу місію

Система токенів

Опис картинки

1) Sсholar Tokens - вони нам дозволяють заплатити музикантам, щоб відволікти охоронців, або для купівлі карт скарбів у картографа.
2) Power Tokens - вони нам дозволяють підкупити найманців для допомоги, або очистити своє ім'я, щоб за нами не полювали
3) Merchant Tokens - вони нам дозволяють підкупити купців для того, щоб пройти непомітно між охоронцями, а також дозволяє зменшити ціни на товари у купців або ми можемо відкрити деякі скрині.

Власне ці токени, ми можемо отримати коли проходимо додаткові контракти або грабуємо людей на вулиці, проте їх використання є необов'язковим. Бо в нас повернулась система вбивства декількома способами, бажано мати при собі декілька токенів певного угрупування, щоб отримати більше задоволення від гри.

То що ж у висновку?

В загальному, мені гра сподобалась, хоч і вона не позбавлена мінусів.
До переваг, я б записав те, що нам нарешті показали нормальну посвяту в The Hidden Ones в Аламуті, а також досить непогані відео вставки, та просту і цікаву систему прокачки, яка працює.
До недоліків я б записав проблеми з балансом, а саме, якщо ви привчились до бойової системи, то у вас просто не буде проблем, ви можете, як термінатор йти напролом і зносити всіх. Також димова граната - це просто ультимативний інструмент, він вас витягне з любої проблемної ситуації.

**
Чи б порадив я її вам купити?** Скоріше так чим ні, та й на додачу вона дешевша за попередні частини

Чи вдалось грі стати окремим продуктом? Я б сказав так, хоч і видно по ігроладним системам, що вони тут як з DLC.

Дякую за увагу!

Топ коментарі (1)

Звернути
 
oleksandr_serhiienko_7777 profile image
Oleksandr Serhiienko

Дякую! Цікава стаття.

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!