Куток

Обкладинка для допису Suicide Squad: Kill The Justice League - хороший задум, але погана реалізація
Nazarkon
Nazarkon

Додано

Suicide Squad: Kill The Justice League - хороший задум, але погана реалізація

Вітаю шановне товариство, закінчив я тут з другом сюжет першого сезону даної гри й хотів би з вами поділитись враженнями, які я отримав і проблемами які є в даному продукті.

ПУБЛІКАЦІЯ НАПОВНЕНА СПОЙЛЕРАМИ

Думаю можна почати з основного, а саме персонажі

ПЕРСОНАЖІ

Опис картинки

Як ви вже знаєте, у нас є 4 грабельних персонажів, які загалом зроблені добротно, й синергія між ними відчувається, також у відеовставках відбуваються часто комічні діалоги між ними, та й загалом відчувають вони живими.

Я думаю ви зацінили цей схвальний початок про персонажів, але от коли ми переходимо до персонажів, які не є основними, тут все стає дуже сумно.

Розглянемо на прикладі Пінгвіна

Опис картинки

Власне по сюжету, ми маємо найти його, щоб він став нашим зброярем, і пізніше ми в нього зможемо створювати зброю з ресурсів або покращувати наявну, але от є проблема. Дивіться, якщо забрати Пінгвіна і замість нього поставити пана Петра, загалом для нас це нічого не змінить, бо нам персонажа не розкривають, він просто як стандартний NPC, що слугує, як маркер, де ми покращуємо або створюємо зброю.

Так само можна пройтись по всім персонажам, яких ми знаходимо під час гри, щоб вони помогли нам вбити Лігу Справедливості.

Я не знаю може це мені, так здалось, що другорядні персонажі плоскі, можливо у вас інша думка, я б із задоволенням почув її в коментарях.

СЮЖЕТ

Загалом сюжет максимально простий і його суть викладена в назві гри. Яка несподіванка, ми маємо вбити Лігу Справедливості.

Опис картинки

Вся суть зводиться до того, що ми повинні найти спеціальні пристрої, які будуть давати нам захист від сил героїв ліги й по одному, крок за кроком вбивати учасника ліги, а й ну в кінці вбити одну з ітерацій Брейняка

Опис картинки

Протягом сюжету були декілька цікавих моментів, як приклад, коли ми найшли Wayne Bank і зустріли там бетмена, то локація була класною і ми могли походити повивчати історію Готема.

Також класною була місія, коли ми шукали одну з печер Бетмена, то нас отруїли токсином Опудала і ми пересувались кожним персонажем окремо, щоб нейтралізувати токсин, а по серед його печери стояли його статуї, які не рухались поки ви на них дивитесь. Ця місія мені здалась дуже жирною великодкою на серіал Доктор Хто й Ангелів, що плачуть.

Опис картинки

ІГРОЛАД

Різноманітність ігроладу за персонажів

Як я писав вище, окремо персонажі прописані класно, та й взаємодіють просто шикарно, але але. Коли ми переходимо до активних дій за них, то все стає сумнувато.

І так, як це live-servie гра відповідно, вона має вас затримувати у собі якнайдовше й відповідно пропонувати різний досвід за кожного персонажа, але тут в нас ВЕЛИКА проблема. Загалом пересування, ще терпимо, бо в принципі воно відрізняється тим, як його художньо зробили, але якщо забрати цей художній трюк воно однакове. І якщо з пересуванням це ще спірне питання, то от бойова система це просто ідентичний досвід.

У всіх персонажів є вогнепальна зброя і в загальному це було б класно для DeadShot, бо це його спеціалізація або Harly, бо вона також використовує зброю, але от Shark або Boomerand - це вже дуже спірне питання. І по факту в нас виходить, що нема сенсу вибирати персонажа, адже основний ігролад за них буде однаковий по механіці бою.

От дивіться, умовно в нас є противник з щитом, що нам потрібно зробити, щоб його розбити.

  • DeadShot - завдає удару кулаками
  • Boomerand - завдає удару бумерангом
  • Harly - завдає удару битою
  • Shrak - завдає удару серпом

І вроді на папері це виглядає прийнятно, але по факту це одне й те саме за кожного персонажа, просто намальовано по іншому.

І типу в нас є ігри, де зброя в персонажів може бути однакова, але в інших іграх є розділення по класах і відповідно ігролад за них різний

А про гранати навіть згадувати не хочу, бо вони просто однакові для всіх.

Система покращення персонажа

Опис картинки

Система покращення ділиться на три вітки

  • Покращення для вогнепальної зброї
  • Покращення для рукопашного бою
  • Покращення для спеціальних можливостей персонажа

Якщо пройтись по дереву прокачування, то в більшості на ділі це просто збільшення шкоди під час набирання комбо, або збільшення захисту, або зроби такий виверт і тоді тобі більше цікавинок падати буде, аля патронів і щитів.

Також в цього дерева є 3 опції, які додають вам 2 спец удари персонажа і сповільнення часу для команди.На додачу деякі з цих комірок додають ефекти в гру, аля кульки або фанфари, якщо ти виконав умову комірки, але це просто виглядає прикольно, але з часом починає бісити.

Після того, як ви завершити основний сюжет вам відкриється нове дерево. Я не впевнений чи то за завершення сюжету, чи за 30 рівень персонажа, але менше з тим

Опис картинки

Це дерево прокачування максимально душне і покращення комірки додає 0.1% до атаки або захисту і такого іншого в залежності що ви виберете. Це ось вже компонент лютого live-service.

Різноманітність місій

Ось ми й прийшли до головної проблеми, яка якщо її якось не покращити закопає дану гру до кінця. Так ми говоримо про live-service і це очікувано, що буде якась повторюваність у місіях, але тут це жах.

Я б виділив таку різноманітність місій

  1. Вбий всіх
  2. Врятуй цивільних
  3. Контролюй певну точку
  4. Знищи певні структури, щоб знищити головну ціль

Також ці місії пробують розбавити певними умовами, аля вбити противника можна лише гранатою, або можна вбити лише рукопашним боєм, або лише використовуючи машини Gizmo.

І я розумію коли такі активності в додаткових місіях попри сюжет, але ми в сюжеті маємо такі ж завдання і це ну дуже халтурно зроблено, як на мене.

І от дивіться коли ви дійшли до так званого EndGame все що для вас зміниться це те, що ви зможете підвищити складність і все, на цьому різноманітність вийшла з чату.

Та й загалом шляхом того, що гра така коротка, ви до цієї одноманітності доходите досить швидко й чесно, я не розумію, як розробники планують утримати аудиторію в грі.

Битви з босами

Опис картинки

Тут просто хочеться вити вовком. Я просто не розумію, як можна було так халатно віднестись до основної суті сюжету. Настільки нудні й одноманітні битви з босами треба постаратись ще зробити.

Битва з Флешом і Битва з Зеленим Ліхтарем

От здавалось би, два різних персонажі, мають дві різні суперсили, але по факту бій з ними по механіці однаковий. Ми повинні просто в певний момент натискати LT + RB, щоб заповнити шкалу, яка дозволить нам заподіяти шкоду супергерою. Ось і все. Нема ніяких декількох різних етапів, які приносили якусь цікавинку.

А тепер моє найбільше розчарування

Битва з Бетменом

Я вже згадував про місію з токсином Опудала, так от це вступ до битви з кажанчиком і вона ПОВНІСТЮ ПРОВАЛЬНА.

Опис картинки

Виглядав початок дуже епічно, але коли дійшло до того, як його бороти, так це просто ми мали скакати й ухилятись і просто стріляти в сторону Бетмена ось і все, нема ніякого виклику НІЧОГО взагалі. Ми його вбили за 3 хв просто всадили в нього декілька магазинів.

Опис картинки

Ось такий його безславний кінець.

Битва з Суперменом і Брейняком загалом по структурі така сама, єдине що можу додати, у фінальному бої з Брейняком вибирайте найвищу складність, так хоч буде весело

Чи має ця гра майбутнє?

Опис картинки

Після завершення першого сезону, нам показали дану картинку, яка показує, що в наступному сезоні додадуть Джокера, але чесно я не вірю, що це якось покращить стан гри.

Що на мою думку потрібно зробити!

  1. Переробити систему бою, щоб для кожного персонажа вона була особлива
  2. Покращити битви з кожними героєм ліги
  3. Внести більшу варіативність активностей
  4. Зменшити ціну на гру, бо вона не вартує 2500 грн аж ніяк

Мій фінальний висновок

Пройшовши перший сезон, я б не сказав, що я не пожалів що потратив час на дану гру, хоч власне я написав просту тону критики, але чисто по відчуттях гра мені принесла задоволення і хоч вона має проблеми, але хейту який вона отримала від видань вона не заслуговує. Я продовжу ще трохи грати й напевно спробую наступний сезон, власне в ньому і буде зрозуміло чи гра матиме майбутнє, чи помре так і не розкрившись.

НАВІТЬ НЕ ДУМАЙТЕ ГРАТИ БЕЗ ДРУЗІВ ДАНУ ГРУ, ВОНА ВАС ЗАДУШИТЬ

Якщо ви грали в дану гру, або граєте діліться вашими враженнями.

Підписуйтесь на мій маленький Telegram канал новин

Дякую за увагу!

Опис картинки

Топ коментарі (12)

Звернути
 
Sloan, the sloth mascot
Коментар видалено
Звернути
 
nazarkon profile image
Nazarkon

1) Про пересування - дивіться в чому суть для мене, так ви праві воно є типу різне, але я як гравець не відчуваю різницю, от умовно в порівняння беремо Marvel's Avangers ми коли брали різних персонажів, якийсь пересувався швидко, якось досить акробатично, інший аля Халк пересувався повільніше і відчувалась вага. І от проблема особисто для мене що тут я цього не відчуваю, гра не робить спробу якось відокремити це.

2) Зброя - дивіться в чому суть, щоб ефективно знищувати противників, що в мене, що в друга ігролад був однаковий. Стріляєш по ногах, далі гра дозволяє тобі вибити щит противника і ти його добиваєш. І от реально, а яка різниця якою зброєю це робити, типу що я це робив з дробовика, що я це робив з SMG особливого різноманіття, як на мене, це не вносить

Претензія до гранат в тому, що розробники в принципі насрали на те, що персонажі різні, могли хоча б різні скіни дати для гранат.

3)Різноманітність місій - в The Division я грав, але порівнювати з нею просто не буду, бо це Ubisoft і крім красивого світу, вони нічого не можуть. Тим більше , якщо гра хоче прожити хоч трохи непотрібно робити так як The Divisio, бо 2 The Division вже так добре не почувається як перша. Мені більше до душі Destiny, де місії побудовані більш складно і ти щось досліджуєш, паралельно маєш аренки і екшин й сюжет чергується. Я б не мав притензій до активностей, якби розробники не використали ті ж активності під час сюжетних місій, бо це халтура чистої води

4) Всі ігри з пастгеном погані -> ні далеко не всі, але доля ігор сервісі про супергероїв чомусь завжди закінчується однаково і ніхто не робить висновків.
От на цей час мені ще з натяжкою весело грати, хоч репетативність сайдів трошки приїлась, просто я глибоко сумніваюсь, що в 2 сезоні вони кардинально перероблять сайди.

5) Зловити хайпу - пане мені хайпу не треба ловити, бо мені за написання ніхто не платить - це чисто моє хобі. І типу те що для мене досвід гри виявився інакшим ніж для вас нічо дивно, бо в кожного свої смаки.

6) Прибутки з гри - ми зараз говоримо про конкретну дану гру і про її прибудок і згідно SteamCharts гра почуває себе поганенько, так відгуки 80% хороші, але онлайн дуже сумний

  • players right now - 1,072
  • 24-hour peak - 2,336
  • all-time peak 15 days ago - 13,459

І от чесно може ви подумали, що я хейтер даної гри, я не спорю написав не в найкращому контексті, але це мій досвід, і чесно я хочу, щоб гра розвивалась далі, але поки це виглядає, що грі гайки.

Звернути
 
Sloan, the sloth mascot
Коментар видалено
 
nazarkon profile image
Nazarkon

Ви берете онлайн тільки стіму, що доволі не коректно - у вас є доступ до онлайну PlayStation або Xbox?

80% відгуків позитивні, просто не можуть бути в поганої гри, ну не можуть стільки людей помилятись одночасно - нагадаю, що велика частине вестернів досі говорить шо не всі росіянці погані (Ну не можуть же стільки людей помилятись)

Дивіться я радий що вам гра сподобалась повністю - це прости шикарно, просто особисто для мене в неї є проблеми.

Та й по факту хто був більш правий розсудить те як гра довго буде жити

Тред Тред
 
nazarkon profile image
Nazarkon

Та й загалом у гри може бути хоч 100% хороших відгуків, вирішує онлайн, бо ті хто грають онлайн купують скіни і батл пасс, якщо онлайну нема то й live-service гра буде мертва

Тред Тред
 
Sloan, the sloth mascot
Коментар видалено
 
nazarkon profile image
Nazarkon

Загалом так, але це ж задумувалось як live-service тому крім продажу копій гри йде розрахунок на те, що гравці будуть проводити час в грі і купляти скіни.

Доречі скіни в магазині цікаві, ну якщо буде 2 сезон то я шось прикуплю

Звернути
 
nazarkon profile image
Nazarkon

Єдине що забув згадати - це те що в грі нема pay-to-win і ось дуже великий і жирний +

Звернути
 
shika profile image
Shika

Хочетсья пограти в неї, але фул прайс платити за неї я не готовий, почекаю знижку хоча б 30%

Звернути
 
oleksandr_serhiienko_7777 profile image
Oleksandr Serhiienko

Щось мені це нагадало месників

Звернути
 
__33d114ed71f67 profile image
fishkuzn

Якщо Бетмен той самий з серії Аркхем, Пінгвін теж як мінімум. То чому змінили Дедшота?

Звернути
 
nazarkon profile image
Nazarkon

Ходить теорія, що DeadShot ,якого ми бачили в серії про бетса , то він був самозванцем, а типу версія з Suicide Squad , типу справжній DeadShot, який вбив самозванця.

Але це все просто здогадки гравців, якогось офіційного варіанту нема.

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!