Я думаю всі вже чули про тони критики, які вилились на Bethesda через новину, що Starfield, буде лише в 30 fps на обох консолях.
"Ми встановили 30 к/с задля отримання найкращої візуальної якості." - Тод Говард
Але власне такий поворот подій став несподіванкою для багатьох гравців, адже це як-не-як next-gen консоль і 30 к/c. Велика частина спільноти очікувала, що у всіх релізах буде стабільні 60 к/c. Також причиною даного невдоволення є запуск Redfall, яка аж ніяк на next-gen не схожа, але й стабільних 30 видати не може(якби ж то тільки в к/c була проблема ех...)
Проте, до чого тут бутерброди?
Відео під час Starfield Direct демонструвало весь стіл, заповнений бутербродами, а продюсер Джеймі Мелорі розповідала глядачам, що одна з її улюблених речей у грі — ходити, красти у всіх бутерброди та накопичувати їх у вантажному відсіку свого корабля. Відповідно до попередніх рольових ігор Bethesda, таких як The Elder Scrolls і Fallout, гравці мали змогу підбирати безліч випадкових об’єктів у світі, додавати їх до свого інвентарю та згодом розміщувати в інших місцях. Але на відміну від Skyrim або Fallout, Starfield містить тисячі планет, які ви можете відвідати, а не одну карту.
Також Джон Ліннеман, аналітик Digital Foundry, пояснив у своєму Твіттері, що концепція "викрадання бутербродів" у відео є прикладом того, чому досягнення 60 fps є складним для Starfield. Як і в попередніх іграх Bethesda Game Studios, гра відстежує місце розташування та позицію численних предметів у світі. У зв'язку з великим обсягом та свободою, наданою гравцям, дотримання затримки кадра нижче 16 мс стає важкою задачею, якщо не неможливою. Отже, зниження роздільної здатності не обов'язково забезпечить гру можливістю досягнути 60 к\c.
На додачу до Джона, у своєму Твіттері свою думку виразив Денні Карлоун, художник God of War Ragnarök із Sony Santa Monica.
«60 к/с у такому масштабі були б великим ударом для візуальної частини гри», — написав він у Twitter, заперечуючи критику, що 30 кадрів/с сигналізують про те, що гра є «незакінченою» певним чином.
«Моя думка полягає в тому, що вони хочуть досягти безшовного вигляду та менше ефектів "появи" об'єктів».
У наступному твіті він припустив, що частота кадрів і роздільна здатність на Xbox Series X/S були навмисним компромісом для покращення якості зображення.
«Вони хочуть зберегти його на рівні 30 4k і підняти візуальні ефекти на високий рівень у цьому масштабі».
На додачу до попередніх слів Ліннемана у новому випуску
"tech breakdown", він припускає, що головне обмеження продуктивності у грі ймовірно пов'язане з ЦП, через усі складні переплетені системи та постійні об'єкти у світі.
Ну що ж звучить досить ґрунтовно, але мене трохи турбує той факт, що навіть під час презентації даної гри, ми час від часу бачили як гра не тримає стабільно 30к/c, але поки це все гадання на кавовій гущі, бо ми ще не можемо самі оцінити даний витвір. Попри це проєкт виглядає масштабно і перспективно і він точно вартий уваги.
Також кому цікаво, можете поглянути відео з каналу Digital Foundary про Starfield
Топ коментарі (5)
Погана відмазка-теж відмазка.
Та типу, як на мене, основна причина такого хейту, це тупе виправдання Філа Спенсера. Ми так зробили, бо це "Креативне бачення". Сказав би по факту, що ми от наробили тут такого ну і не вивозить консоль
Просто тоді це не сходиться з fastest та the most powerful console.
Ну що поробиш,життя бентежне:) Терафлопси здулись, так і не надувшись:)
😥😥😥