Вже десь рік я використовую різні соціальні мережі для просування гри Erra: Exordium. Я люблю отримувати досвід на помилках і не дуже довіряю різним статтям про маркетинг по різним причинам. Пишу про це, щоб ви трохи напрягли свій мозок, та глянули на це з різних перспектив.
Це не стаття про маркетинг або про рекомендації використання соціальних мереж. Про це я можу теж написати, але іншим разом…
Майонезна аналогія
Уявіть, що ви хочете стати виробником майонеза. Ви почали працювати над своєю рецептурою майонеза, та потроху у вас виходить майонез. І ви хочете розповісти іншим про це.
Ви виходити в соціальні мережі і починаєте про це розповідати, показувати та навіть давати пробник майонезу безкоштовно. Проблема в тому, що всі люди навколо вас, яким ви це доносите - теж виробляють майонез.
Немає більш токсичного місця, ніж місце, де збираються такі розробники майонезу. Для чого я це кажу... просто спроецируйте цю аналогія на геймдев
Теорія про Reddit агентів
Пост в ком’юніті Reddit спочатку з’являється в розділі “нові” і поступово росте в рейтигу, по мірі того, як вам ставлять вподобайки. Коли пост набирає обороти, то може провисіти на головної сторінки ком’юніті певний час, що дає вам більш шансів щоб його бачили тисячі учасників цього ком’юніті.
Після року використання Reddit, я зробив такий висновок: є люди, агенти, які ставлять мінуси на ваші пости, щоб ти не просунувся вище. Це можуть бути або інші розробники, або платні антипромо-сервіси. Вони бояться (не хочуть), що ваш пост почне набирати рейтинг і посунить їх пости, які висять на головної сторінки ком’юніті. Я бачу це постійно і не тільки в своїх постах. Ще минулого року була пропозиція від такого агента.
Декілька разів я переписувався з інді розробниками з інших країн, які писали мені однакові історії… до них писав представник, який пропонував вести соціальні мережі або просувати пости на Reddit, розробник відмовляв і за короткий час всі їх нові пости стали втрачати стабільно 30-50-80% (тобто послідовно скатились до 20%, наприклад було 10 000 переглядів, а потім дуже важко стало отримати 2000).
Коротенька порада
Не здавайтеся! Продовжуйте писати про свій майонез та його процес створення. Якщо ви вважаєте, що це марна трата часу, то може і так…
Але якщо ви в процесі створення, Reddit може стати місцем швидкого відгуку для покращення якості або пошуку рішеннь якоїсь проблеми
Підтримуйте один одного, разом до перемоги!
Erra: Exordium в Steam
Twitter гри
Discord гри
Мій twitter
Мій Mastodon
Топ коментарі (5)
Вийшла достатньо плавна підводка до використання редіту з метою рекламування там. В принципі, я з цим згодний, окрім того, що це більш корисне оточення, то також і зв'язок із західною авдиторією.
Залишилося тільки зрозуміти, як влаштований редіт та як користуватися цим, щоб він давав максимальну користь ._.
Треба ставитись до Reddit як до тематичних форумів. Кожна ком'юніті - це ізольоване середовище. В залежності від ком'юніті, від тематики, треба працювати з різними підходами...
Але головний посил у мене був саме про майонез. Обираючі конкретну ком'юніті в Reddit ви повинні розуміти хто там є і хто буде бачити та реагувати на ваші пости.
Рекламування майонеза в майонезних ком'юніті не приносить бажаного результату.
А на основі яких даних зроблений висновок про існування агентів, котрі топлять пости? Тобі написали особисто, але це ж не означає, що в подальшому динаміка постів залежала від цієї людини.
Я б не став писати про теорію, основуючись на одному випадку... Спілкуюсь з різними іноземними інді розробникамі, вони не тільки підтвердили, а розповіли свої історії
Дяка за інформацію! Навряд колись буду створювати свою гру, але цікаво почитати як цим займаються інші.