Куток

Обкладинка для допису Dead Space навчила мене не боятися горор ігор
Rodan
Rodan

Додано

Dead Space навчила мене не боятися горор ігор

Опис картинки

Я не збирався грати у цю гру, бо не люблю жанр горор ігор. От не люблю я лякатися, нервувати і бути в постійній тривозі. Але брат вмовив мене спробувати зіграти в Dead Space, і знаєте, мені сподобалось. Хоч я й знав весь сюжет, бо як вже писав, не збирався в неї грати та проспойлерив собі все, що тільки можна, але всеодно було цікаво, особисто приймати участь в цих подіях.

Опис картинки

Величезний плюс гри - дизайн. Все, починаючи з костюма головного героя і до вигляду ворогів, зроблено на найвищому рівні! Зброя виглядає футуристично і водночас реалістично, віриться, що вона може дійсно існувати в майбутньому. Космічний корабель виглядає просто шикарно, в цю варто зіграти хоча б для того, щоб побродити по ньому. Ніколи не подумав би, що роздивлятися внутрішні приміщення буде не менш захопливо, ніж пейзажі в якійсь фентезійній рпг. Дизайн некроморфів, теж тримає планку всієї гри, вони виглядають моторошно і небезпечно.

Опис картинки

Ще один плюс - це звук. Саме звук створює постійне відчуття тривоги, всі ці стогни, скрежет металу, крики, наганяють жаху і змушують відчувати себе не комфортно. Дуже атмосферно!

Останній плюс, але не за значенням, це бойова система. Вона водночас складна і проста. Спочатку важко звикнути, що герой повільний і що потрібно відстрілювати кінцівки ворогам, а не стріляти в голову як я вже звик. Але через короткий проміжок часу я призвичаївся до керування і воно виявилося досить зручним.

Опис картинки

Тепер я розумію всіх тих людей, які в захваті від цієї гри, бо вона дійсно виявилася дуже захопливою, мотрошною, красивою, і я хочу ще :) Попереду мене чекала друга частина пригод у мертвому космосі, тож я побажав собі удачі.

Опис картинки

PS: єдине, що не дуже сподобалось - фінальна частина гри. Протягом всього проходження ворогів було не дуже багато, бої були невеликими порціями, а от в фіналі ворогів насилають великими партіями і гра перетворилась на шутер. Але цей відрізок швидко закінчився, тож це не критично.


Dead Space 2

Опис картинки

Пройшов я сиквел Dead Space і маю до гри кілька суб'єктивних претензій.

1. Dead Space 2 стала більше шутером від третьої особи. Хтось подумає, що це ж не погано, але бойова механіка гри не пристосована, для типового шутера від третьої особи. Хоч розробники і зробили прицілювання більш зручним, але головний герой, так само як і в першій частині, пересувається повільно, а от некроморфів зробили швидшими й тепер доводиться, або постійно застосовувати стазис для зповільнення ворогів, або як в типовому шутері вистрілювати купу набоїв в надії влучити. Нагадаю, що в першій частині, потрібно було методично відстрілювати кінцівки противникам і тільки один вид некроморфів змушував використовувати стазис.

Опис картинки

2. Дизайн інтерфейсу став трохи іншим. Тут вже на любителя, але особисто мені інтерфейс в першій частині сподобався більше. Що я маю на увазі, шкала життів на спині головного героя, в Dead Space виглядала як частина костюму, а в сиквелі шкалу її зробили голографічною і на мою суб'єктивну думку, це не так атмосферно виглядає. А ще змінився приціл. В першій частині він був динамічний й складався, переважно, з трьох лазерів і якщо один з них був направлений повз об'єкт чи некромарфа, то лазер світив далі, мимо об'єкт чи некромарфа. А в Dead Space 2 приціл став статичний, як в звичайних шутерах. Але, тут вже кожному своє.

Опис картинки

3. Місце дій, локації. В першій частині всі події відбувалися на космічному кораблі і він був зроблений прекрасно, кожен новий відсік корабля заворожував мене і виглядав до моторошного реалістичним. А от місце дій сиквелу – космічна станція, й хоч всі локації виконані добре, особисто мені запам’яталися дитячий садок і церква юнітологів, але мене постійно не покидало відчуття, що все це я вже десь бачив. І не скажу, що це погано, але особисто в мене, корабель з Dead Space викликав більше емоцій.

Опис картинки

Який можна зробити підсумок, Dead Space 2 погана гра? Та ні, просто вона відрізняється від першої, й це не так і погано. Можливо всі ці відмінності сильно кинулися мені в очі, бо я грав дві гри підряд. Та все одно я отримав певне задоволення проходячи Dead Space 2, але це вже було не так захопливо, як з першою грою про мертвий космос.

Опис картинки

Тепер на черзі у мене була третя частина серії, але то вже буде зовсім інша історія…


Посилання на мої рецензії ігор серії Dead Space в Steam тут:
Dead Space
Dead Space 2

Топ коментарі (2)

Звернути
 
nazarkon profile image
Nazarkon

Дякую, за цікавий огляд, я власне теж не переношу горрор ігор, але може таки спробую. І доречі що до змін у стрільбі, якщо я не помиляюсь ,то власне боси EA хотіли звести гру до стандарту,щоб на більшу аудиторію її поширити, але це не факт:)

Звернути
 
rodan profile image
Rodan

Будь ласка, радий, що було цікаво 😊
Думаю, що варто спробувати, бо Dead Space дуже хороша та цікава серія ігор.
А стосовно стрільби, то можливо все було саме так і в розробку дійсно втручалися боси з EA 🤷‍♂️

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!