Куток

Обкладинка для допису Історія створення Deputinization #3: Маркетинг!
Іван Зеленський (Aske4)
Іван Зеленський (Aske4)

Додано

Історія створення Deputinization #3: Маркетинг!

Що треба, щоб ваша гра стала фінансово успішною? Правильно - висока якість самої гри, та прийнятна цінова політика. Але! Навіть якщо створити хорошу гру, і не ставити цінник $1000 за копію - вона може погано продатись, оскільки у вас не було хорошого маркетингу.

Привіт! Тут з вами знов Іван, і я розповім трохи про нашу історію просування, та першу демо версію гри. Тут не буде порад і т.п. просто розповідь про власний досвід.

GameJolt та TikTok

Я зайнявся просування гри ще до створення сторінки в Steam. Насправді, в той момент я навіть не думав що гра потрапить у Steam. Робив відосики, вів сторінку на GameJolt. У ТікТок ми набирали деяку популярність, люди питали про гру, але здебільшого всі вони думали що вона є на мобільні пристрої. Як я зрозумів, взагалі, ТікТок аудиторія здебільшого зацікавлена у мобільних іграх. На сторінці GameJolt якихось досягнень не було взагалі, навіть навпаки - приходили росіяни, та писали тупі коментарі.

Не було нічого цікавого на GameJolt до тих пір, як ми не випустили ДЕМО версію. Змінилось не багато, але про нашу гру зробив невеличкий обзор сам Падон, що вже було приємно і мотивувало працювати. Рейтинги скачувань демо версії сильно піднялись, але в подальшому це стало лише мотивацією. Люди не підписувались, а сторінки Стім ще не було, щоб додати гру до списку Бажаного. Цей досвід був невдалий, в плані просування, але всеодно доволі цікавий. Ми отримали фідбек щодо першої демо версії, зрозуміли, що гра може бути цікавою іншим людям - і це чудово.

Твіттер та Ігровари

Коли я вже створив сторінку Стім, я вирішив створити і твіттер, щоб шукати нову аудиторію саме там. GameJolt вже був закинутий і майже нічого нового туди не викладалось. Я вів сторінку твіттер доволі пасивно, бо не знав що викладати. Десь якісь скріншоти з Aseprite, щось трохи з гри, але дуже мало. І якось повезло - мені написав розробник Erra: Exordium з пропозицією доєднатись до діскорду Ігроварів. І це багато чого змінило. Я поспілкувався з різними людьми, дізнався їх досвід та методи і почав куди активніше вести свої соціальні мережі. Ми прийняли участь у двох Indie Cup, що теж дало нам як досвід так і фідбек по грі - і ми продовжуємо працювати далі.

Після того, як я почав активно вести твіттер - почало з'являтись більше закордонних користувачів, які додають гру до списку бажаного. Спілкування з іншими розробниками та обмін досвідом сильно допомагає у цьому.

Youtube

Через деякий час я почав вести ютуб канал. Це не є прям елементом маркетингу, більше спосіб винести думки з голови. Там я веду свій девлог, розповідаю про нашу гру і розсуди про розробку ігор загалом. Це мій найулюбленіший формат, насправді.

Висновки

Мій досвід не є якимось особливим, але точно має унікальні риси. Я думаю у кожного розробника є щось цікаве з історії просування гри. Мій головний висновок на сьогодні - варто розповідати про себе. Всім і всюди. Відкривайте вікно і говоріть, а люди яким буде цікаво - зупиняться і послухають вас. Але в той самий час не забувайте цікавитись іншими розробниками, може їх історія стане прикладом для вас. Або хоча б заради того щоб вас не вважали самозакоханим егоїстом.

Слава Україні!

Steam
YouTube
Twitter

Топ коментарі (5)

Звернути
 
titlechanqwery profile image
Богдан

GameJolt може дати хайп якщо там довго сидіти. То площадка де треба особливо уважно і правильно додавати спільноти до свого поста. Там якщо чесно легко піаритись. А так, маркетинг це той ще шлак складний. Дуже хорошу і класну гру можуть просто не побачити, із-за маркетингу.

Звернути
 
aske4 profile image
Іван Зеленський (Aske4)

В мене був і позитивний досвід на GameJolt пару років тому, коли там ще не було так багато шлаку як зараз. Гра, на відосах про те як я роблю інвентар - залетала в топи постійно. Але я так її і не доробив :)

Звернути
 
titlechanqwery profile image
Богдан

Gamejolt це взагалі по суті єдина соц мережа, в більшості для розробників ігр.

Звернути
 
vitaliy_bakal_80c8ca6e3c0 profile image
Vitaliy Bakal

Рекомендував би приберегти статті по маркетингу для постмортему. Гра ще не вийшла, по метрикам не видно що вона популярна, і якщо відібрати хайп-тему, то у нас залишится платформер доволі початківського рівня.

Звернути
 
aske4 profile image
Іван Зеленський (Aske4)

Так я не пишу про популярність гри. Просто ділюсь деякими елементами які пройшов. Зробив свої висновки і все.

Це не повчальна стаття, а просто блог.

І так, гра початкового рівня, завжди треба з чогось починати.

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!