Your wallet is MINE!
👉 Ще в часи виходу Mortal Kombat X гравці, коли дізналися про появу жетонів легких фаталіті, почали критикувати Netherrealm Studios і WB Games, а коли в MK11 з’явився повноцінний магазин із скінами за спеціальні кристали, критики стало чимало, окремі «професійні ігрові журналісти» навіть вираховували, скільки грошей може знадобитись щоб купити всю косметику в грі, ба більше - називали лутбоксами скрині в Крипті. От тільки тоді ця критика була більшою мірою несправедливою, адже незважаючи на наявність мікротранзакцій гра чудово працювала і без них і можна було спокійно отримати весь контент в грі, не задонативши ні копійки і не зв’язуючись із сюрприз-механіками типу названих лутбоксів (привіт Injustice 2).
👉 Тому для мене особливо іронічний той факт, що коли на світ з’явилась Mortal Kombat 1, яка буквально ввібрала в себе майже все негативне, за що критикували попередні ігри NRS… чомусь її ніхто не став активно відміняти. Чомусь більшості абсолютно нормально, що гра за фулпрайс (а делюкс видання з усіма персонажами коштує 2600 грн в Стімі) являє собою фактично live-сервіс, в якому на даний момент мізерна кількість контенту, котрий ще й ділять на більш мізерні порції. Чомусь ніхто не скаржиться на малий ростер персонажів, який поступається більшості попередніх ігор серії, чи те, що трьох персонажів, які й так вже є в грі на релізі, продають у вигляді окремих DLC. І це вже не говорячи про технічний стан гри і, окремо, стан онлайну, який по своїй якості не дотягує навіть до рівня мережевої гри в Mortal Kombat 9 десятирічної давнини і являє собою ту ще купу лайна. Що ж, давайте тоді детально подивимося на ігрове лайняне бінго, яке вдалося зібрати МК1.
There are fates worse than death!
👿 Оскільки цей текст у виді огляду в Стімі я прикріпив до «доповнення» з новою валютою гри, яку переважно треба купувати за реальні гроші, то давайте з цього "DLC" і почнемо. Тоді як в МК1 була всього пара наборів DLC із скінами, в кожному з яких, тим не менш, були скіни як мінімум для трьох персонажів, не рахуючи екіпірування, то тут на ту ж саму суму пропонують аж два ретекстури (КАРЛ!) стандартного образу Скорпіона без нового екіпірування, і трохи кристалів, яких навіть не вистачить на покупку одного набору скінів в грі, але це подають як неймовірно вигідну пропозицію, при тому що навіть не змогли нормально заплатити дизайнеру обкладинки для DLC, яка тупо розтягнута, і навіть не показують на сторінці «доповнення» власне ті скіни, які гравець отримає за свої гроші, натомість приліпивши стандартні скріни з першого трейлеру. Курс котів в мішку ще ніколи не був таким вигідним.
👿 Але навіть при всій абсурдності монетизації MK1 і підходу до подачі контенту все ж знаходяться індивіди, які стверджують, що некоректно порівнювати її з попередніми іграми NRS, адже «не можна порівнювати МК1 на релізі і попередні ігри з усім контентом». Так, звісно не можна, тому давайте витратимо хвилинку і порівняємо РЕЛІЗНИЙ МК1 з РЕЛІЗНИМИ попередніми іграми Netherrealm.
📈 Mortal Kombat 9 (ПК версія) – 32 персонажі (з них 4 DLC але на ПК доступні одразу), майже в усіх по два образи, купа ігрових режимів, крім історії та аркади є Test Your Might/Sight/Strike/Luck а також окрема башта з випробуваннями, Крипт і можливість грати в чотирьох в Tag режимі.
📈 Injustice (ПК версія) – 30 персонажів (з них 4 DLC, теж одразу доступні на ПК), в усіх мінімум по два образи, в деяких персонажів кількість скінів сягає десятка, сюжет з QTE, чимало різноманітних башт і окремий режим Star Labs з випробуваннями для всіх персонажів.
📈 Mortal Kombat X – 24 персонажі (і ще 9 в DLC) та 25-ий Горо, доступний окремо або як бонус передзамовлення, в усіх персонажі основного ростеру мінімум по три костюми, в декого ця кількість стала сягяти восьми, сюжет з QTE, механіка варіацій, битви фракцій, живі башти, Test Your Might, Test Your Luck з ручним налаштуванням модифікаторів, Крипт.
📈 Injustice 2 – 28 персонажів (і ще 10 в якості DLC) та 29-й Дарксайд, що як і Горо в MKX був бонусом за передзамовлення або продавався окремо, кількість образів навіть складно полічити через систему екіпірування, сюжет з можливістю вибору і двома фіналами, режим мультивсесвіту і легендарного мультивсесвіту, гільдії, прокачка персонажів і повноцінна кастомізація та (на жаль) лутбокси.
📈 Mortal Kombat 11 – 25 персонажів (і ще 12 в DLC), серед яких Шао Кан, який і так був в грі, але його вирізали і продавали окремо, мінімум по шість костюмів в кожного персонажа в різних кольорах і ще купа після релізу, сюжет з можливістю вибору і двома фіналами, режим башт часу, повноцінна кастомізація і Крипт.
👿 Так а що ж має на релізі МК1? В порівнянні з МК11 – просто до смішного малий набір – історія, онлайн і меню кастомізації. Крипт і Живі башти/Башти часу прибрали, замінивши всього одним режимом – Вторгненнями, які посезонні, дуже швидко проходяться і доволі нудні. Ростер налічує всього 23 персонажів (NRS навіть не змогли намалювати симетричну таблицю, зробивши на місті 24-го затичку, яка зникла з виходом DLC), при цьому Шанг Цунга, який грає ключову роль в історії і іграбельний там же, продають окремо. Кастомізація включає всього по 2-3 костюми на персонажа в середньому, екіпірування порізали з трьох предметів до одного.
👿 Святилише, яке дозволяє витрачати зароблену валюту, буквально дає купити лише обмежену кількість предметів на сезон, а сам сезонний магазин це переважно набір простих ретекстурів для всіх персонажів, яких занадто багато, краще б зробили всього по два нових ретекстури, але якісні. Валюти, яка заробляється в грі, настільки багато що її банально нікуди витрачати. В цей же час є преміальний магазин де все купується за кристали і там контент помітно кращий, як дійсно круті скіни з попередніх ігор, так і коментатори та навіть фаталіті. Так, ми вже дійшли до того, що фаталіті в Мортал Комбаті треба купувати за реальні гроші.
👿 Чому за реальні гроші? Бо якщо в МК11 теж був магазин, то там кристали можна було стабільно заробляти в грі, навіть якщо ви грали достатньо посередньо вам би вистачило на всю косметику. Тут же вам дають трохи за підвищення рівня профілю і за прокачку персонажів, по 400 кристалів за кожного. При тому що один набір скінів в магазині коштує тисячу. Що робити коли ви прокачаєте всіх 23 персонажів (в процесі задушившись від грінду бо це буде неймовірно довго), де тоді брати кристали? Ніде, тільки купувати. На дворі 2023 рік, а тому заплативши 2К за гру де контенту майже втричі менше ніж в грі 2019 року (теж на релізі, до речі), готуйтесь до того, що будете грати в лайв-сервіс. Але все одно заплатіть за нього, бо WB Games ні на що жити.
👿 Цікаво ще подивитись що буде з DLC персонажами, бо поки що вийшов тільки Омнімен і в нього з кастомізацією все дуже сумно, навіть додаткових скінів крім стандартного немає. І це я вже не буду згадувати про технічний стан гри, онлайн, який гірший ніж в попередніх МК, порівнювати з іншими сучасними файтингами навіть сенсу немає, порізаний геймплей, де чимало механік МК11 замінили єдиною системою камео і багато інших факторів, які роблять релізну версію МК1 буквально гіршою в серії, як мінімум ери NRS з 2011 року.
YOU SUCK!
Mortal Kombat 1 – це:
👌 Той самий смак з дитинства мобільного лайна
👌 Кілька скінів всього за половину ціни гри, тільки сьогодні і тільки зараз!
👌 Розробка ігор, яка дорожчає кожної секунди
👌 Ностальгія за вигідною ціною
👌 План, надійний, як швейцарський годинник
🔷 Наразі МК1 виглядає як гра, яку почали робити замість Injustice 3 але так і не доробили, випустивши як мінімум на рік раніше, ніж варто було, при цьому вирішивши зробити її live-сервісом, але не попередивши про це гравців, яким все ще продають цю поробку за фулпрайс, при тому що, здається, перехід на нову модель не збільшить кількість контенту чи його якість, а просто розтягне його реліз в часу. Тому якщо хочете купити МК1, то почекайте принаймні рік і то й два. І точно не купуйте подібні халтурні «DLC». 🔷
🔰 Діагноз – Краще б були лутбокси 🔰
Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім
Топ коментарі (1)
Дякую за огляд. Я фан SF та Текену, до цього року навіть не грав у новий перезапуск МК. Цього року спробував 11 в геймпасі і трошки 1. І якщо чесно я взагалі не зрозумів сенсу рестарту серії за фул прайс. Чомусь я очікував якийсь великий крок до змін, який стався з умовним SF та МК1 виглядає як Aftermath 2. Таке враження що знов наступають на ті самі граблі штампування ігор серії як це вже було раніше і нова гра це підготовка до об'єднання всесвітів WB у стилі SSB до якого все йде, та не буде мати сенсу без ґрунтовних змін гемйплею