Моя система підтверджує повне і бездоганне відновлення цієї частини хронології.
👉 Що ви собі уявите, якщо почуєте такий опис гри: «зроблений на Unity симулятор ходьби на кілька годин, де вся історія розгортається в стінах одного будинку а гравцеві доведеться постійно мандрувати між його кімнатами»? Скоріше за все подумаєте про черговий інді-хорор без геймплею, з примітивними скримерами та не менш примітивною історією. І… це зовсім не те, що чекає на вас в Eternal Threads, дебютній грі від невеликої ліверпульскої студії.
👉 Незважаючи на невеликий бюджет розробники зробили все для того, щоб створити цікаву гру, а тому маємо історію про мандрівника в часі, що працює на бюро, яке виправляє помилки минулого і відправляє протагоніста врятувати шістьох людей від загибелі, для чого він повинен побачити все, що вони робили за останній тиждень і шляхом невеликих, хірургічних змін відвернути катастрофу. Погодьтесь, такий опис вже звучить дещо цікавіше.
Врятуй одне життя в далекому минулому - і ти зможеш врятувати всю людську расу.
🌌 Людству вдалося відкрити технології для подорожей у часі, однак нічого хорошого з цього не вийшло, навпаки, численні мандрівки в минуле змінили хід історії і обернулись катастрофою, а тому у майбутньому на поверхні планети панує справжній постапокаліпсис, і лише в стінах наукового центру, де й розроблялась часова технологія, відносно безпечно. Намагаючись виправити заподіяну шкоду, бюро, яке й займалось подорожами в часі, відправляє своїх оперативників в різні точки історії для того щоб відмінити події, які не мали статися однак були втілені в реальність і, таким чином, повернути історію в звичне русло, навіть якщо результатом цього буде стирання з історії всіх, хто впливав на її хід.
🌌 Протагоніст, який відкликається на номер 43, відправляється в Лондон 2015-го року і потрапляє в будинок, де сталася пожежа, результатом якої була загибель всіх шести мешканців, які не мали помирати в оригінальному таймлайні. І хоча в реальності вони вже мертві, за допомогою своїх пристроїв 43-ій може переписати реальність, всіх врятувавши. Найпростішим варіантом, звісно, було б просто зупинити пожежу або усунути причину її виникнення, однак таке втручання буде дуже суттєвим, а тому протагоніст змушений діяти більш хірургічно, змінюючи хід окремих, дрібних подій, щоб в фіналі акумульованого ефекту було достатньо для врятування людей, оскільки шестеро людей в 2015-му – це десятки і сотні потенційних нащадків у майбутньому.
🌌 Для дослідження йому доступний цілий тиждень із життя мешканців і всі події, які так чи інакше вплинули на їх трагічний фінал. В будинку проживав Том, його власник та орендодавець, студентки Ракель та Дженні, Бен, лікар та за сумісництвом хлопець Дженні, а також студент Ніл і його старша сестра Лінда, яка поселилась лише на деякий час щоб розібратися в своїх сімейних проблемах. Втім, проблеми є не лише у Лінди, адже кожен герой має свою шафу зі скелетами, які можуть вплинути на його майбутнє, а тому 43-ий має добре познайомитись з усіма і дізнатися про всі їх таємниці. Крім простої можливості всіх врятувати, гра пропонує також вирішити особисті проблеми кожного героя, для чого доведеться шукати ідеальні комбінації подій, які дозволять персонажам не тільки розкритися, але й попросити інших про допомогу.
🌌 Загалом, якщо судити гру саме як історію про подорожі в часі і зміну таймлайну, то зроблена вона дуже добре, і звичних для жанру проблем та парадоксів майже немає, натомість передається вся складність впливу на таку тонку матерію як час, де лише одне змінене рішення може бути причиною смерті одразу для кількох людей а результати подібних рішень дуже складно передбачити. Окремо хочеться похвалити гру за те, що хоча головний герой і не може взаємодіяти з мешканцями будинку (бо просто переглядає записи подій, що вже відбулись, та вносить необхідні корективи), за той тиждень, який нам демонструють, легко відчути симпатію до героїв та зблизитися з ними.
🌌 Тим паче, що в грі нам демонструють простих людей зі звичним для нас проблемами, а тому після розкриття їх таємниць не варто дивуватись тому, що серед них не знайдеться серійного вбивці, особи з роздвоєнням особисті та ще якихось колоритних персонажів, натомість маємо складні життєві ситуації, для яких не завжди є очевидні рішення. В цьому гра нагадала мені Some Distant Memories, головна героїня якої теж спостерігала за людьми з минулого, досліджуючи залишки їх житла.
And if you need anything else, “Who you gonna call?”
📐 Геймплейно гра вийшла досить непоганою, оскільки треба постаратися щоб зробити цікавими мандри по одних і тих самих кімнатах протягом кількох годин. Протагоніст знаходиться в теперішньому, де будинок трохи обгорів після пожежі, однак всі важливі речі на місці. Будучи озброєним спеціальним приладом, 43-ій може відтворювати в вигляді голограм події, що відбувалися в домі і таким чином дізнаватися про минуле мешканців. При цьому на деякі події він здатен вплинути, підштовхнувши героїв до іншого рішення, яке миттєво перепише реальність, в якій знаходиться протагоніст. Таким чином, до речі, будинок може змінюватися, в ньому можуть з’являтися нові речі та зникати старі, а тому статичним його точно не назвеш.
📐 Крім цього, не весь будинок одразу доступний для дослідження, деякі кімнати зачинені і як туди потрапити герой має дізнатися із дослідження минулого. Для взаємодій із записами минулих подій герой використовує свій прилад, який пропонує зручний таймлайн з відображенням всіх подій, як тих, що вже сталися, так і тих, що можуть статися за інших умов. Самих подій доволі багато, близько двох сотень, а для зручності гравця доступно багато спрощень, як от відслідковування всіх наслідків нинішнього фрагменту пам’яті, їх сортування по персонажам або можливість одразу змінювати прийняті рішення без необхідності відтворювати спогади.
📐 Загалом, механіка добре працює, хоч і треба певний час щоб до неї звикнути, звісно, не всі прийняті рішення мають глобальне значення, однак їх дослідження і пошук оптимального маршруту для врятування всіх персонажів і вирішення їх проблем від цього не стає менш цікавим. Тим паче, що для отримання ідеального фіналу не всі прийняті рішення мають бути логічними, власне, як і в реальному житті.
Що, якщо одна з тих речей, які, як їй здається, вона бачила по всьому будинку, насправді ти?
🎦 Візуально гру не можна назвати чимось визначним, просто хороша робота на Unity, однак варто відзначити дуже якісне опрацювання анімацій героїв, завдяки чому вони сприймаються як реальні люди. Ну і дизайн таймлайну теж хороший.
🎷 Звуковий супровід доволі непоганий, мені сподобався підбір звуків для пристроїв з майбутнього а озвучка доволі автентична.
Якісна камерна історія про мандри в часі та ефект метелика, де нам пропонують шляхом точних змін минулого вплинути на майбутнє. Для твору в подібному жанрі все зроблено вельми цікаво а тому якщо вам подобається подібне то точно варто спробувати.
Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім
Найстаріші коментарі (0)