Вітаю. Звати Максим, і я представляю світ проєкт, в якому я досліджую ігри із середини.
Сьогоднішній гість випуску - Олексій Фурман. Геймдизайнер та креативний продюсер. Працював над такими іграми як Sherlock Holmes Chapter One, Tukoni.
На разі Олексій працює в Bloober Team, створює новий Silent Hill 2.
Поговоримо про:
- що створює геймдизайнер у грі
- нюанси роботи над великими проєктами
- про взаємодію геймдизайнера з іншими членами команди в роботі AAA ігор
- як гравці вибирають собі гру
- яка золота середина в рецепті створенні ігор
- чи будуть питання по Silent Hill 2? Спойлер: "Ми все самі побачимо..."
- вихід якої гри чекає геймдизайнер Silent Hill 2
Топ коментарі (1)
треба додати "рімейк" всюди, бо з усією повагою, олексій під стіл пішки ходив коли вийшла одна з самих культових ігор в історії, сайлент хіл 2.