Куток

Обкладинка для допису Нотатка для роздумів: чому важливий силует персонажа
Maryna Moroz
Maryna Moroz

Додано

Нотатка для роздумів: чому важливий силует персонажа

Привіт, котики 👋

Як вважаєте, чому при розробці дизайну персонажа так важливо приділяти увагу його силуету? Я думаю, перша відповідь, що зазвичай приходить на думку – “через впізнаваність”. Саме завдяки цікавому силуету персонаж вирізняється серед інших. До прикладу, гра “що це за покемон?” між серіями мультфільму як раз дуже показовий приклад вдалого використання силуетів у шоу. Той, хто у свій час відгадував всіх покемонів, не дасть збрехати 😁 В якості більш серйозного прикладу на різних курсах полюбляють наводити таких персонажів, як Бетмен чи Дарт Вейдер. Вони добре запам’ятовуються та впізнаються із першого погляду (навіть поза власними франшизами). Хоча обидва, насправді, – просто високий чоловік у плащі 🤷‍♀️

Опис картинки

Проте це далеко не все, що треба знати на цю тему. Є ще один важливий момент, про який, чомусь, часто забувають – розробка додаткових скінів персонажа та його альтернативних виглядів. Чи це актуально для кожної гри/фільму? Ні. Чи ці знання згодяться абсолютно кожному художнику в роботі? Сумніваюсь. Але! Я вважаю, про це варто згадати, тому що задача не така проста, як може здаватись на перший погляд.

Тут є два питання, яким варто приділити увагу.
Перше – створення додаткових скінів для персонажа в рамках однієї гри/серії ігор (мова йде про ігри, розраховані на одного гравця❗️). В подібних випадках додаткові скіни, зазвичай, вирізняються від основного лише деякими деталями. Основні правила – не змінювати забагато, враховувати логіку світу гри та сюжет. Навряд та ж Лара Крофт, мандруючи руїнами стародавньої цивілізації, несподівано знайде під каменем костюм якогось космічного рейнджера (як би привабливо на ній не виглядав футуристичний комбінезон в обтяжку 🤭). І відразу випереджаючи коментарі про “я ж бачив в магазині” – я не рахую скіни, які роблять у якості відсилок чи продають за реальні гроші. Лише сюжетні всередині гри.

Друге – скіни у багатокористувацьких онлайн іграх. Тут все часто буває зовсім навпаки (якщо, звісно, немає обмеження реальним історичним періодом) – футуристичні, псевдо історичні, присвячені святам, країнам, їжі… На що тільки фантазії вистачає (а якщо не вистачає, завжди можна закинути до своєї гри скіни “натхненні” чужими франшизами та розповісти про колаборацію або кроссовер 😆). Скажете “ось тут якраз взагалі просто – роби, що хочеш”? Ось і ні. Зберігати базовий силует персонажа (на скільки це можливо) тут буває навіть важливіше через швидкий темп. Перше, що зчитує наш мозок – якраз силует. Колір та деталі ми усвідомлюємо вже після, коли маємо на це час. Наприклад, в шутерах на кшталт Overwatch гравці мають вчасно впізнати персонажа супротивника та підлаштуватись під ситуацію. Знаючи, хто саме до тебе біжить, ти розумієш його потенційні атаки та свої можливі дії у відповідь. А як розпізнати персонажа, коли все навколо спалахує та стрибає? За силуетом 🙂

Як приклад, ось вам мій розбір скінів для кількох персонажів з першої частини Overwatch (чудове збереження силуету та дизайн) 👇

Опис картинки

Опис картинки

Опис картинки

А це вже з другої частини (хоча різниця між першою і другою, насправді, номінальна 😑).
Нагадую, що Overwatch - швидкий багатокористувацький шутер, де впізнаваність персонажів дуже важлива для гравців.

Спершу, як не треба робити (так, ніхто з нас не застрахований від невдалих рішень, навіть великі відомі компанії 🙃).
Нижче ви можете побачити представників категорії "щось пішло не так" різних відтінків серйозності. Від "ніби не критично, прокатить" до "чим ви думали, коли це робили?!!!" 😁

Опис картинки

Опис картинки

Опис картинки

А ось дуже хороші приклади як можна майже повністю змінити образ персонажа не зламавши його силует.
Можуть же, коли хочуть 🙂

Опис картинки

Опис картинки

Опис картинки

Останні коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!