Чи бувало таке, що хочеться поринути в MMORPG, як багато років тому, але коли згадуєш скільки часу потрібно на неї витрачати - одразу відмовляєшься від данної ідеї? Подібне було і у одного 38 річного розробника з двома дітьми, який вирішив витратити час на створення своєї гри мрії - MMORPG в стилі кінця 90-х, яка не буде поїдати весь твій вільний час.
Лише уяви: ти у рейді з командою, бьєшься з важливим босом, але в сусідній кімнаті починає плакати твоя дитина. Що робити? Звісно же без проблем вийти з гри, та піти заспокоювати малечу. А що скажуть партнери по гільдії? Та нічого, бо всі вони симулюються компьютером - займаються фармом, переходять у різні гільдії, прокачуються, здобувають нові речі, постійно подорожують в паті, або самотужки, продають непотрібні речі - все це навіть без вашого заходу у гру. Ви самі можете допомагати їм із прокачкою, або вони вам.
Світ постійно функціонує, наче у справжній MMORPG, але не потрібно під когось підлаштовуватись, знаходити конкретний час. Є вільна нічна годинка після роботи? Заходь, завжди буде з ким зібрати паті та піти виконувати завдання, і кого хвилює що хіляє тебе не людина, а якийсь небагатослівний NPC? Звучить як рай для інтроверта, або пекло для тих хто боїться розвитку штучного інтелекту.
Erenshor рік знаходиться у розробці, найближча демоверсія буде представлена 9 жовтня на Steam NEXT. Текстова локалізація лише англійська.
Топ коментарі (0)