Kingdoms of Amalur: Reckoning – це action/rpg, яка поєднує в собі елементи таких ігор, як Fable, Torchlight і The Elder Scrolls.
А тепер трохи детальніше.
На Fable гра схожа побудовою світу і приємною казковістю. Що саме я маю на увазі? Локації в Kingdoms of Amalur досить великі, на відміну від Fable, але так само вони з’єднанні між собою вузькими коридорами. Правда в грі від Lionhead Studios (розробники Fable) перехід між локаціями супроводжувався завантаженнями, а тут загрузки присутні лише коли перейти в інший регіон карти, або при швидкому переміщенні у задану точку, або під час входу до будівлі чи печери.
Прокачкою, гра мені теж нагадує Fable - The Lost Chapters. Є три гілки прокачки: воїн, маг, лучник і в кожній присутні свої пасивні і активні вміння. Можна прокачатися як в одному напрямку, а можна створити комбінованого персонажа. Та казковість, про яку я писав вище, досягається за рахунок прекрасного візуального дизайну і чарівної музики. Куди не підеш, скрізь є на що подивитися і виглядає все прекрасно. Особливо печери! Вони - це просто витвори мистецтва, чого варто лише те як на персонажа реагують деякі рослини в цих печерах, вони розкриваються при наближенні і при цьому сяють приємним синім кольором та наповнюють все навколо світлом.
І раз я згадав про візуал, то тут плавно підходжу до того, чим гра схожа на Torchlight. В Kingdoms of Amalur використовується cell shading і цим, а також стилем промальовки елементів зброї та обладунків, вона дуже нагадує мені Torchlight. А ще так само як і у Torchlight, з ворогів випадає зброя, обладунки, амулети і так далі, різної кольорової градації. Білі – прості, сині – з магічними властивостями, фіолетові – легендарні, та золоті – частини комплекту, зібравши який отримуємо різні круті ефекти та бонуси.
А на серію The Elder Scrolls, гра схожа структурою сюжету і додатковими активностями. За сюжетом головний герой помер, а потім його воскресили і він став таким собі обраним. Тепер він непідвладний Долі і може сам собі її вибирати. На цьому і зав’язана головна лінія історії, ми в ролі непереможного героя, повинні врятувати всіх від зла. Також, тут як і у TES, є різні гільдії зі своїми правилами, історією і проблемами. Сюжетні арки яких, мені сподобалися навіть більше, ніж основна історія. Непогано прописаний у грі і лор, про певні події і персонажів можна дізнатися багато цікавої інформації, але до Elder Scrolls в цьому плані ще дуже далеко.
Відмічу і кілька мінусів гри. По-перше, додаткові завдання часто не надто цікаві, наприклад: зачистка певної зони від різних противників, збір трофеїв зі звірів і монстрів (в розмірі 10, 8, 5 штук) і куди ж без, я загубив в печері дуже цінну мені річ, то сходи туди перебий усіх і поверни мені її. І такі завдання зустрічають дуже часто. По-друге, максимальний рівень у грі 41 і це мало, я пройшов гру і два доповнення повністю, та в мене ще залишилася купа завдань (десь 30-35 %), і от для чого скільки? А проходити нецікаві завдання, які вже не дають досвід для прокачки, щоб серед них знайти цікаві, то не дуже приємне задоволення.
Підсумок: в принципі гра мені сподобалась, моментами вона була цікавою, моментами навівала нудьгу, але в ній прекрасний візуальний дизайн, приємна музика і казкова атмосфера, яка змушувала повертатися до неї знову і знову. Тож, якщо не лякає велика кількість однотипних завдань, рекомендую спробувати.
Посилання на мою рецензію гри в Steam тут - Kingdoms of Amalur: Reckoning
Топ коментарі (6)
О, тільки сьогодні читав про цю гру в "Натисни Reset". Її планували як затравочку до майбутньої ММО "вбивці Wow", щоб гравці познайомились зі всесвітом, але все пішло по одному місцю
Теж хочу цю книгу почитати)
Вона дійсно варта того, щоб її прочитати?
А стосовно гри, то вона непогана, хоч і має суттєві проблеми.
Вона набагато цікавіша ніж перша, де просто зібрані "оповідання" про розробку окремих ігор.
Якщо так можна сказати, то в Press Reset ледь не всією книгою йде одна сюжетна лінія, хоча так само в кожному розділі йде розповідь про іншу гру, студію або людину. От що що, а цю книжку раджу прочитати кожному, хто цікавиться іграми чи індустрією в цілому.
Зрозумів, дякую за пояснення)
Так, книга добра. Думав, що мені не зайде про всі ці драми зі звільненнями читати, але виявилось доволі цікаво
Судячи з того, що я про цю книгу чув, то мені повинно сподобатися)