Куток

Обкладинка для допису Як у Metal Gear Solid 4 з’явилися iPod та iMac
Штука
Штука

Додано

Як у Metal Gear Solid 4 з’явилися iPod та iMac

В четвертій частині Metal Gear Solid у Снейка з'явилася шкала стресу, яка збільшується, якщо головний герой активно бере участь у перестрілках, і зменшується, коли постарілий протагоніст перебуває в безпеці, курить, ховається в коробках або слухає музику на iPod.

Опис картинки

У 2008 році, коли багато авторів вигадували «Apple в паралельному всесвіті» (iFruit, iPear, Pineapple і так далі), Kojima Productions пішли на пролом і просто ліцензували iPod 5-го покоління для своєї гри. Розробники навіть перенесли логіку навігації по плеєру — при пошуку улюбленого треку ви користувалися не стрілочками, а крутили стік так само як ви б крутили колесо на справжньому iPod.

У MGS4 можна було слухати треки з минулих частин серії, а також спеціальний подкаст про розробку гри (деякі розмови тривали понад півгодини). На рівнях можна було знайти додаткові треки, зокрема з інших проєктів Хідео Коджіми: Zone of the Enders, Snatcher та Policenauts. Навіть під час розмов по кодеку, Отакон радив Снейку трохи відпочити зі своїм iPod.

Опис картинки

Можемо припустити, що жодних фур з грошами ні Konami, ні Apple не віддавали. Обидві компанії просто уклали угоду: ваша продукція в нашій грі, а ми випустимо цілий Metal Gear Solid (Touch, який виявився ненайліпшим тиром) ексклюзивно для тоді ще зовсім свіжого App Store.

Топ коментарі (2)

Звернути
 
akril212 profile image
akril212

Чекаємо на ремейки 2/3/4 цього року?

Звернути
 
shtuka profile image
Штука

наразі розроблюють тільки ремейк 3 частини — Konami хочуть "провірити температуру в палаті" та з'ясувати, чи буде цікава серія сьогоднішньому гравцю

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!