Вирізані готові персонажі з ігор за доступними цінами!
👉 Випуск нових персонажів для Mortal Kombat 1 потроху набирає обертів а тому після Омнімена черга дійшла і до Кван Чі. Загалом, за ті майже півтора місяці що пройшли після появи Омінмена і Тремора, якихось суттєвих змін гра не зазнала, лише закінчився другий сезон в бойовій лізі та режимі вторгнень і почався третій а також вийшла пара патчів, про які теж варто буде згадати.
👉 І, насправді, це є проблемою, адже на релізі МК1 вийшов дуже порізаним, являючи якщо не третину, то в кращому випадку половину від того, чим був Mortal Kombat 11 (теж на старті продажів, звісно) і хоча Netherrealm заявляють, що підтримка гри цього разу буде набагато довшою, поки що це виглядає так, наче кількість контенту буде тією ж самою, просто його з самого початку буде менше і додавання нових персонажів, камео і всього іншого буде банально більше розтягнутим у часі. Звісно, мені хотілось би помилятись.
👉 Огляд гри і попередніх доповнень:
I am ready for your contributions.
💔 Перед тим як поговорити про Кван Чі почнемо з супутніх оновлень. В грі закінчився другий сезон – сезон крові, амбасадором якого була Нітара, і почався сезон льоду, звісно ж прив’язаний до Саб-Зіро. І це тільки підкреслило існуючу з релізу проблему – наповнення контентом і косметикою режиму вторгнень. Воно просто нікудишнє. Локації у вторгненнях, хоч і зазнають невеликих косметичних змін (наприклад зміни дня і ночі), але залишаються тими ж самими і уже втретє проходити всі ті ж кілька світів відверто набридає. Так, подібне було і з Криптом в попередніх іграх серії, але він принаймні базувався на дослідженні і секретах, а не на сезонному контенті.
🎅 З косметикою все теж доволі сумно. Якщо в МК11 в кожному сезоні лише чотири персонажі отримували нові скіни (і всього в двох колірних варіантах), які ще й по суті являлись реколорами, але ці скіни були дійсно гарно пропрацьовані і вартували хоча б частини тієї токсичності, що була в бойовій лізі, то в МК1 розробники вирішили обрати кількість замість якості. Невдале рішення, особливо коли доводиться бігти і складати рельси прямо перед їдучим потягом, адже виглядає більшість скінів так, наче їх робили за один день на аутсорсі. Особливо смішно порівнювати цей сезон навіть з попереднім, адже тепер кількість скінів в магазині ще й порізали (ніяк не покращивши їх якість, звісно ж), а деяке екіпірування вже було в грі і якщо ви його отримали раніше то нічого нового гра запропонувати не здатна.
🎄 Звісно, новий Скін для Саб-Зіро, в якого до цього взагалі не було нормальних образів крім донатного скіна за MKDA, це круто, але я досі не розумію, що заважає зробити всього по пару нових образів (ну як нових, вже перефарбованих існуючих костюмів) на персонажа, але зробити це якісно, тим паче що ці скіни все одно не продаються за донатну валюту. Хоча, про що це я, NRS навіть не здатні нормально завершити сезон, адже знову сезонна валюта нормально не обнулялась а на початку проходження вторгнень були баги, найепічніший з яких дозволив деяким гравцям отримати всі скіни з нового сезону навіть не граючи в нього. Хоча, можливо це був не баг, а фіча.
💀 А от що не було фічею так це відкат у графіці, через що калюжі крові на підлозі стали квадратними. Це швидко пофіксили, але той факт, що тепер оновлення ламають те, що і так нормально працювало, свідчить наскільки все сумно з грою. Втім, є і плюси, тепер в баштах будуть інтро персонажів, бо, як виявилось, це не найкраща ідея – робити вступні анімації, які майже ніхто не побачить бо вони ніде не з’являються.
💲 Трохи оновився і донатний магазин, адже в наборі сезонних фаталіті з’явилось і різдвяне добивання, яке навіть непогано виглядає. Також додали різдвяні скіни для кількох персонажів, а тому генерал Шао став Крампусом, Кітана перетворилась на місіс Клаус а Рептилії записали в ельфи-помічники. Ще додали пару різдвяних скінів для інших персонажів, але з урахуванням їх якості це просто намагання заробити побільше грошей.
🐼 Ну і давайте врешті-решт повернемося до Кван Чі, адже оновлення з ним теж вийшло дещо неоднозначним, по тій простій причині що він і так був в грі а брав активну участь в історії, але як і Шанг Цунга його вирішили вирізати і продавати окремо. Крім того, що це відверто ґлузливе намагання заробити більше грошей, в цього є й інші мінуси, зокрема те, що на відміну від Шана, який наче й DLC, а наче й в основному ростері бо є бонусом за передзамовлення, Кван Чі не буде отримувати нові скіни в сезонах Вторгнень.
👷 Більше того, в нього, як і в Омнімена, взагалі немає альтернативних скінів, і якщо мешканець Вільтруму був принаймні гостьовим персонажем, то Кван Чі вже й так з’являвся мінімум в трьох різних образах протягом історії (не рахуючи зміну кольору шкіри) а тому подібне виглядає відвертим iдiотизмом, хоча я не виключаю можливість того, що WB Games вирішили продавати вже існуючі скіни окремо і ми колись можемо побачити їх в донатному магазині за 1000 кристалів кожен.
👱 Втім, незважаючи на відсутність альтернативних скінів, кастомізація некроманта вийшла досить цікавою і незвичною, а все завдяки тому, що його предметом екіпірування став не талісман, меч, маска, чи ще якась малопомітна дрібничка, а якого власна шкіра. Буквально. Це найбільш дивна форма кастомізації в грі (поки що) але у Кван Чі можна міняти те, як виглядатиме його шкіра включно з тату і це дуже сильно впливає на сприйняття його образу, адже можна обирати між стандартною чорною фарбою, татуюваннями, що світяться, прямо як в Лю Кана, або, приміром, здертою шкірою що відсилає до іншого персонажа МК з посткласики. І все це змінюється в залежності від кольору його костюму, а тому виглядає різноманітно.
💪 Що ж стосується геймплею некроманта, то це єдиний однозначно позитивний момент. Повернулась більшість його класичних прийомів, таких як телепортація прямо на голову супротивнику або черепи-проджектайли. Останні, до речі, при посиленні перетворюються на величезний череп, який ще й з’їдає всі інші проджектайли на своєму шляху. Також тепер чимало прийомів нагадують, що Кван Чі – некромант, а тому він викликає скелетів для деяких прийомів і навіть для аперкоту, а при блокуванні додатково закривається черепом. Помітне розширення отримали і портали, через які антагоніст не тільки пхає свої власні кінцівки, але й викликає якогось монстра з Незерелму, чиї тентаклі виявились дуже корисними в бою. Вступні й переможні анімації теж чудові, як і фаталіті, хоча для останніх можна було б і використати монстра зі щупальцями.
The battle continues, Shang Tsung.
Mortal Kombat 1 Quan Chi DLC – це:
👌 Знайомий макіяж за 40 гривень
👌 Лавкрафтіанські монстри по доступним цінам
👌 Fresh Meat!
👌 Той самий консультант Оріфлейм
👌 Веселі танці після комендантської
👌 Патчі для виправлення ламання гри
👌 Можливість зібрати початковий набір лего “Братство тіні”
👌 Повернення Смертельного Альянсу
🔷 Геймплейно і візуально персонаж вийшов дійсно гідним доповненням до гри і чудовим поверненням некроманта. На жаль з косметикою все й досі посередньо, розвиток гри викликає питання а те, що вже через три місяці після релізу МК1 отримав знижку в 50% на зимовому розпродажі виглядає як відвертий плювок в обличчя гравцям які оформляли передзамовлення або купували на релізі. Але добре що хоч так, могли б взагалі в кашу нас*ати 🔷
🔰 Діагноз – Epic Necro Guy 🔰
Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім
Останні коментарі (2)
Дякую за статтю, справді цікаво слідкувати за розвитком гри по вашим матеріалам. На жаль, зараз маю змогу лише по ним формувати думку про гру. Гарних вам свят!
Дякую, і вам гарних свят. Роблю своєрідну хронологію розвитку МК1, як колись це робив з МК11, сподіваюсь, щоб потім можна було сказати, що нову МК поступово привели до ладу)