Куток

Обкладинка для допису Думай...те в чотирьох вимірах. Огляд Portal Reloaded
Shika
Shika

Додано • Оновлено

Думай...те в чотирьох вимірах. Огляд Portal Reloaded

Поки на мажорі по CS:GO вихідний день, з результатами challenger стадії, до речі, можна ознайомитися тута, я вирішив розбавити його оглядом на ще один мод для Portal 2.

Portal Reloaded - це безкоштовна, створена спільнотою модифікація для Portal 2. Вона була в розробці декілька років, а релізнулася відносно нещодавно 2021 року. Гра в досить іграбельному стані, за що можна подякувати автору цього моду.

Події відбуваються в межах Aperture Science, вони мають ту саму структуру випробувальної камери та чорний гумор, що й у двох офіційних іграх. Але найголовніше те, що у нас з'являється третій портал, який відкриває нам прохід, ні не у Потойбіччя, у майбутнє.

3 портали

Thinking in four dimensions - фраза, яка максимально точно описує ґеймплей цієї модифікації. Третій портал дозволяє нам переміщатися між минулим(або можна називати теперішнім) та майбутнім камери в якій ми знаходимося. При чому минуле виглядає досить сучасним та гарним, в той чай як майбутнє - зруйнованим. І через це я майже всю гру дещо плутався, далі зрозумієте чому.

Камера в минулому
Опис картинки

Камера в майбутньому
Опис картинки

Можливо ви подумали, що для рішення випробовувань нам доведеться використовувати 3 портали, але ні - треба 5. Ми можемо ставити наші дефолтні портали, синій та помаранчевий, як в минулому так і в майбутньому, ну і звісно новий портал, який дозволяє крокувати у часі. До речі, портали з іншого таймлайну можна підсвічувати, що дуже зручно, якщо ви забули де їх поставили. По суті, ви переміщаєтеся між двома дзеркальними зображеннями однієї камери головоломки, і саме такі передумови Portal Reloaded використовує для створення головоломок.

Опис картинки

Насправді модифікація досить дружелюбна, адже з початку гри нас знайомлять з її механіками поступово збільшуючи складність камер. У Portal Reloaded є два ключових правила пов'язані з переміщенням у часі. Перше полягає в тому, що якщо ви переміщуєте об’єкт у минулому часі, цей рух відображатиметься в майбутньому. Однак якщо ви перемістите об’єкт у майбутньому, це не вплине на його поточний еквівалент. Друге правило полягає в тому, що об’єкти з минулого не можуть бути перенесені в майбутнє, оскільки це порушує закони причинності. Майбутній об'єкт, однак, можна повернути в сьогодення. І саме через це я часто плутався, адже минуле виглядає сучасним, а майбутнє - зруйнованим. Але ця концепція головоломок захоплює мозок.

Опис картинки

Якщо перші камери не дуже складні і з ними майже не було проблем, то далі я зіткнувся з проблемою. Проблема в тому, що я намагався пройти камеру використовуючи тільки синій та помаранчевий портали, а міжчасовий портал використовував лише для переходу з одного в інший таймлайн. То ж в цій модифікації треба охопити концепцію чотиривимірного мислення і використовувати всі ресурси, які у вас є. Також є ще одна особливість, яка полягає в тому, що минулий і майбутній варіанти камер не завжди точно збігаються. Вікна в минулому можуть бути розбиті в майбутньому, тоді як відсутні підлоги в майбутньому можуть бути недоторканими в минулому. Ці відмінності відкривають нові шляхи, які є водночас додатковим головним болем і обережним підштовхом до вирішення головоломки.
Опис картинки
Якщо порівнювати складність головоломок у Portal: Stories Mel та Portal Reloaded, то як на мене у першій все ж складніші були, можливо, це через те, що я спочатку проходив її все ж таки, а потім вже Portal Reloaded.

У підсумку можна сказати, що модифікація хоч і коротка, але зроблена дуже якісно і дружелюбною до нових гравців, навідміну від Portal: Stories Mel(та і все ж таки вона безкоштовна, нічого взагалі жалітися :) ). Якщо ви фанат серії ігор Portal, то однозначно рекомендую. Вона досить круто розширює можливості оригінальної серії і завдяки цьому ви починаєте дивится на головоломки Portal під новим кутком.

До зустрічі, шановні!
Dante

Останні коментарі (3)

Звернути
 
fourfeeds profile image
Сергій

Наче і прикольна модифікація. Але... блін... прямокутний портал? Ну погано ж ця ідея виглядає. Ще й з такою яскраво-насиченим обведенням. Ех...

Звернути
 
thenikcd profile image
TheNikCD

Гарні модифікації, дякую за розбір, з'явилось бажання перепроходити і взятись за непройдене у всесвіті Portal

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!