Куток

Обкладинка для допису ELDEN RING - це практично Dark Souls 4
Rodan
Rodan

Додано

ELDEN RING - це практично Dark Souls 4

Мої дописи про першу, другу та третю частини серії Dark Souls:
Історія мого знайомства з Dark Souls
Темна конячка серії Dark Souls
Dark Souls III - найкраща гра в серії ?
Та мій допис про доповнення до Dark Souls III:
Доповнення, котрі завершили серію Dark Souls


Зазвичай я пишу відгук після повного проходження гри, за рідкими виключеннями, але у випадку з ELDEN RING мені вже давно стало зрозуміло, про що я писатиму. Тому на момент написання даного тексту, гра мною ще не завершена, але свої думки вирішив висловити уже зараз.

Як я зазначив в заголовку, ELDEN RING – це практично Dark Souls 4, цьому я дуже радий, але з деякими відмінностями та нововведеннями. Відмінність полягає в абсолютно новому всесвіті, без Темних Душ і прокляття Неживих. А з нововведень в грі відкритий світ, механіка стелсу і їздова тварина – кінь з рогами на ім’я Потік (або ж Торрент в оригіналі). Ну і ще кілька, про які я розкажу нижче, напевно :)

Опис картинки

Сюжет

За сюжетом, ми граємо за чергового безіменного героя чи героїню і маємо зібрати уламки Кільця Елдену, щоб врятувати світ. Або можемо зробити з цим світом щось інше, бо в грі всього три фінали, я у досягненнях побачив :) І тут всі знайомі з серією Dark Souls одразу впізнають руку майстра Міядзакі, бо в Темних Душам ми займалися практично тим самим. І якщо замінити уламки цього Кільця Елдену і руни якими здійснюється прокачка на Душі – то й буде Dark Souls 4.

Не знаю чим тут займався Джордж Мартін, але в плані сюжету ELDEN RING не далеко відійшла від Душевної серії, як на мою думку. Та я не вважаю це якимось мінусом, історія вийшла просто нормальною і дає хоч якусь мотивацію для головного героя йти до фіналу.

Опис картинки

Бойова система та ігровий процес

Боївка в ELDEN RING найбільше схожа на ту, що є в третій частині серії Dark Souls. Вона така ж стрімка та динамічна, напружена та видовищна. Особливо видовищною боївка виглядає, коли використовуєш спеціальні бойові прийоми – Попіл війни. З їхньою допомогою можна жбурнути блискавку у противника, закрутитися довкола себе наче дзиґа, стрибнути на ворога і зробивши сальто вдарити його мечем і ще багато різних прийомів. На використання цих атак витрачається мана, а ще можна викликати собі на допомогу в бою духа і на це також витрачається мана, тому навіть для воїна буде не зайвим підкачати трошки цей показник.

За магію нічого не скажу, бо грав типовим для себе воїном зі щитом, але виглядає магія Шикарно. Можливо наступне проходження зроблю за чародія :) Ну а ігровий процес в ELDEN RING полягає у битвах зі звичайними противниками та босами, дослідженні відкритого світу і пошуку різноманітних секретів. Тож далі буде про відкритий світ.

Опис картинки

Відкритий світ

Це абсолютно новий аспект для ігор від даних розробників, принаймні серед тих їхніх проектів у які грав, але їм вдалося все на відмінно! Скажу навіть більше – це найкращий відкритий світ в іграх у який я грав. Хіба що в першій Gothic я отримав схожі відчуття від дослідження світу та гідну винагороду за свої старання та допитливість.

А досліджувати світ ELDEN RING цікаво, тому що гра не веде тебе за руку і мапа не усіяна знаками питання як у більшості проектів з сучасними відкритими світами. Але й зовсім без орієнтирів розробники нас не залишили, бо вони зробили все просто, елегантно і логічно. Відбувається це так, знаходиш мапу регіону де ти зараз перебуваєш, відкриває і роздивляєшся її. Ага, ось якісь руїни, а оце поселення, тут щось схоже на печеру чи шахту, а це мабуть вежа. Ставиш собі відмітки і прямуєш туди, де на твою думку є щось цікаве, а вже там знаходиш підземелля з босом, чи якусь скриню зі «смаколиками», нових противників, вежу з загадкою чи велетенський замок в якому проведеш не одну й не дві години часу. А поки добираєшся до цих місць, пішки чи на конику, бо часто доводитиметься подорожувати на довгі відстані, збираєш на шляху різні рослинки, мінерали та інші матеріали для крафтингу.

Опис картинки

Так, в ELDEN RING з’явилася система крафту. Тепер потрібно самому створювати різноманітні метальні ножі, бомби, змазки для зброї з різними ефектами та антидоти проти усіляких негативних паскудств, як то отрута, кровотеча і тому подібне. Але щоб все це створювати, потрібно спочатку знайти чи купити рецепт. Тож майте на увазі, чому вже награно годин 70, а у вас і досі немає антидоту від отрути, бо ви десь проґавили рецепт, як то було зі мною. Тут тільки Google в поміч :)

Ледь не забув, у відкритому світі рясно розкидані точки для збереження та прокачки і щоб не заблудитися куди прямувати за сюжетом, то розробники люб’язно вказують напрямок за допомогою золотої «хмаринки», що тягнеться від такої точки збереження. І це зручно!

Один з недоліків даного відкритого світу – це менша насиченість екіпірування (зброя та обладунки). Тоді, як в Dark Souls були лінійні локації з купою скорочень та коротких шляхів, то й екіпірування можна було знайти набагато частіше. А в ELDEN RING я знайшов свої перші обладунки на 30 годині гри, тому цей момент мене трохи засмучував. Хоча далі в грі з цим вже набагато краще, тож це не так і критично, але не згадати про це я не міг.

Опис картинки

Ну і другий недолік – це повторення босів, бо ігровий світ реально великий, тож його наповнили великою кількістю босів. Але з деякими доведеться битися не один і не два рази. Тому, коли зустрічаєш боса вже втретє, то битися з ним не так цікаво, бо знаєш всі його атаки. Зате, деяких босів можна зустріти просто у відкритому світі, що реально не очікувано, а деякі з’являються тільки в певний час доби і їх можна навіть не зустріти за проходження. Добре це чи погано, вирішуйте самі.

Візуал та музика

Графічно ELDEN RING виглядає надзвичайно красиво, а з точки зору дизайну – неперевершено, химерно і часом бридко (це стосується деяких ворогів, наприклад велетенські відрізані долоні з двадцятьма пальцями, що бігають наче якісь павуки, брррр). В грі є і зелені галявинки, і темні ліси з печерами, покинуті фортеці та велетенські замки з золотими дахами, засніжені гори та покинуті селища, прекрасні водоспади та озера і цілий підземний світ де чомусь сяють зорі. Словом – краса неймовірна.

Опис картинки

А музичний супровід доповнює всю цю візуальну красу, або додає ще більшої моторошності чи сумної атмосфери, де це потрібно. Ну а під час битв з босами звучить оркестрова музика, яка робить бої ще епічнішими та напруженими.

Підсумок

Розробникам із From Software вдалося розвинути концепцію своїх ігор на новий рівень і зробити свою версію відкритого світу, що стало особисто для мене немов ковтком свіжого повітря. ELDEN RING заслужено отримала звання найкращої гри 2022 року і в неї варто хоча б спробувати зіграти, можливо саме ця гра закохає вас у такий піджанр ігор як soulslike :)

Опис картинки

Praise the Sun! по-елденрінгівські :)


Посилання на мою рецензію гри в Steam тут - ELDEN RING

Топ коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!