Куток

Обкладинка для допису Історія мого знайомства з Dark Souls
Rodan
Rodan

Додано • Оновлено

Історія мого знайомства з Dark Souls

Мої дописи про другу та третю частини серії Dark Souls:
Темна конячка серії Dark Souls
Dark Souls III - найкраща гра в серії ?
Та мій допис про доповнення до Dark Souls III:
Доповнення, котрі завершили серію Dark Souls
Про ELDEN RING теж почитайте:
ELDEN RING - це практично Dark Souls 4


Prepare To Die Remastered

Я обожнюю Dark Souls! З першого ж трейлера, гра зацікавила і заінтригувала мене. Похмура атмосфера темного фентезі, в купі, з по хорошому божевільними створіннями, змусили мене чекати виходу цієї гри, але я не помітив головного, Dark Souls не виходила на ПК… Спробую розповісти про все по порядку, а в кінці коротко про сам Remastered.

Опис картинки

Частина 1. Як я дізнався про Dark Souls

Точно не пам’ятаю, як я натрапив на трейлер гри, але те, що він справив на мене велике враження – це ще м’яко сказано. Як великий шанувальник фентезі, я просто поглинав ігри в цьому жанрі одну за одною і вже приблизно розумів, що можна від таких ігор чекати. Наприклад, створення персонажа і подальший його розвиток шляхом отримання нових рівнів, купа завдань в дусі – добудь 10 шкур, збери 10 рослин і т.д., головний герой – це обраний рятівник світу і пощастить, якщо сюжет і хоча б третина додаткових завдань буде цікава. А тут Dark Souls, з її велетенськими драконами та іншими, не меш епічними істотами і натяками на загадковий і темний всесвіт. Ну як тут не захотіти в таке зіграти :)

Минав час, гра вийшла і я прочитав про неї огляд, в тому ж таки журналі «Шпиль!» про який вже не вперше згадую в своїх рецензіях. То був маленький огляд, всього на одну сторінку і я зрозумів чому, гра не вийшла на ПК. Сказати, що я був засмучений, це не сказати нічого. Консолі в мене не було, та і зараз немає (хоча зараз, я вже можу позволити собі консоль, але поки що задоволений і ПК), то ж надії спробувати Dark Souls, в близькому майбутньому, я не мав. Але як кажуть, надія помирає останньою!

Опис картинки

Блукавши інтернетом, я натрапив на цікаву для мене інформацію, а саме на те, що гравці зробили петицію, з проханням випустити гру на ПК. Сповнившись оптимізму, я зареєструвався і підписав цю петицію, де вже було зібрано, понад 40000 підписів. Хоч це і не гарантувало 100% вихід гри, але тепер була хоч якась надія і я почав більш пильно слідкував за подальшими подіями.

І от 24 серпня 2012, гра вийшла на ПК, під назвою - Dark Souls: Prepare To Die Edition. Підзаголовок гри, влучно описував, чим гравці будуть займатися протягом всієї гри :)

Опис картинки

Частина 2. Перший запуск гри (За що ви так зі мною)

Пам’ятаю, наче це було вчора, а минуло вже майже 8 років (писав цю рецензію я ще в 2020 році). Запустивши гру, я почув прекрасну і заспокійливу музику в головному меню, потім створив собі персонажа, це був лицар, подивився вступний ролик, в якому розповідається про події минулого і трохи про всесвіт Темних Душ, а далі почалась гра.

Тут я і зрозумів, що порт на ПК, вийшов не дуже хороший. В навчальних підказках, показувалися кнопки з контролера від Xbox, це вводило в ступор. Довелося провести в налаштування певний час і підібрати оптимальну для себе розкладку, та це ще не все. Мишка теж вела себе не адекватно. Окрім того, що курсор був постійно присутній на екрані і відволікав, так ще й переключання цілі з одного противника на іншого, здійснювався найменшим відхиленням миші вліво або вправо, що не полегшувало процес знищення ворогів, а навпаки грало їм на руку. Пізніше фанати гри зробили фікс, який виправляв керування, але грати з клавіатури все одно було досить складно і багато гравців віддавали перевагу ґеймпаду. Я ж, продовжував страждати на клавіатурі (пізніше, я спеціально купив собі контролер і спробував грати на ньому, але так мені було ще складніше, то ж я повернувся до рідної клавіатури і мишки, так всю серію Dark Souls на них і пройшов).

Опис картинки

Але не керування стало головною причиною, чому я не пройшов гру ні в перший, ні в четвертий раз, а славнозвісна складність серії ігор Dark Souls. Так, на момент мого знайомства з першою частиною, я вже наслухався про складність Темних Душ, що багато гравців не змогли пройти, навіть першого боса гри, але чомусь це мене не дуже лякало, а даремно! Побігавши на стартовій локації і вбивши першого боса з третьої спроби, я подумав, що гра не така вже і складна та все буде нормально. Далі я потрапив в центральну локацію всієї гри і повернувши не в той бік, натрапив на скелетів, які показали мені, що таке справжній Dark Souls!

Опис картинки

Частина 3. Що таке Dark Souls?

Якщо звернутися до Вікіпедії, то Dark Souls - це відеогра жанру action/RPG з відкритим світом, начебто все зрозуміло, але я б трохи доповнив, що це гра, в якій потрібно постійно помирати і помирати доведеться ДУЖЕ ЧАСТО. Йдеш собі і тут бац - провалився у яму, йдеш знову і тут - засідка, поки розбираєшся з одними противниками, в спину вже зайшли інші, не помітив кнопки під ногами і в спину вже летить кілька стріл і смерть, відчиняєш скриню, а скриня виявляється з зубами і з’їдає персонажа. За все це, гравці люблять і ненавидять Dark Souls одночасно.

Гру потрібно вивчати і запам’ятовувати, прокачувати не лише свого персонажа, а і прокачуватися самому! І раз я згадав про прокачку, то розповім трохи про неї і про механіку смерті в грі, бо вони тут тісно пов’язані.

Опис картинки

Прокачка здійснюється в спеціальних точках – вогнищах (також, вогнища слугують контрольними точками і біля них відроджується персонаж після смерті) за рахунок універсальної валюти, під назвою – душі, ви ж не думали, що слово «Souls» у назві гри просто так (ще слово «Souls» має велике значення для сюжету і лору гри, але то вже інша розмова). Ці душі накопичуються після кожної перемоги над ворогами, босами і ще їх можна знаходити просто на рівнях, також за душі здійснюється покупка і ремонт спорядження. І от саме цікаве, після смерті душі залишаються на місці гибелі персонажа і щоб їх забрати, потрібно повернутися на те місце і їх підібрати, але в разі невдачі і повторної смерті, всі накоплені душі щезають навічно.

Та прийнявши цей факт і обережно досліджуючи локації, поступово помічаєш, як грати стає трохи простіше і зрозуміліше. А кожна перемога починає приносити величезне ЗАДОВОЛЕННЯ :)

Опис картинки

Частина 4. Сюжет Dark Souls

З стартового відео, стає відомо, що в Епоху Древніх, світ був окутаний туманом, все навколо було сіре і в світі жили лише дракони і древні дерева. Але потім з’явився Вогонь, і з появою Вогню, все поділилося на дві частини. Жар і холод, життя та смерть, світло і пітьму. З Пітьми вийшли Вони – невідомі істоти, які знайшли в полум’ї Душі Повелителів. Ставши при цьому, практично богами, вони затіяли війну проти драконів і за допомогою дракона на ім’я Сіт, який зрадив свій народ, Вони одержали перемогу. Так почалась Епоха Вогню. Але незабаром полум’я згасне і залишиться лише Пітьма. Також, свою душу знайшов і хитрий карлик, про якого легко забути, але його Темна Душа ще зіграє свою велику роль у цих подіях.

Опис картинки

Тут і починається сюжет основної гри. Наш персонаж проклятий, бо він є носієм Темної мітки, прокидається в тюремній камері, втекти з якої йому допомагає незнайомий лицар і тільки від нас залежить, чи ми продовжимо Епоху Вогню, або навпаки - прискоримо настання Епохи Пітьми.

В підсумку, хочу додати, що в Dark Souls шикарний візуальний стиль, художники попрацювали на славу і майже кожна локація – це маленький шедевр від якого отримуєш естетичне задоволення. Композитор теж виклався на повну і написав прекрасну музику, яка грає під час битв з босами і створює правильний настрій і тон двобою.

Опис картинки

Про Dark Souls Remastered

Не буду писати багато слів, та й все вище написане, відноситься і до ремастера гри, просто вкажу зміни, які я помітив в порівнянні з оригіналом.
+ Покращена оптимізація. Гра працює набагато стабільніше і за проходження Чумного міста, без просадок FPS, моє окреме дякую.
+ Покращене керування з клавіатури та мишки. Особисто для мене важливий аргумент, так як я не граю з ґеймпадом.
+ Трохи покращена графіка.
+ Змога змінити орден, прямо біля вогнища. Тепер не потрібно довго бігти до локацій з орденами.
+ Покращена онлайн складова. Нарешті вони відмовилися від Game for Windows Live.

Мінусів, взагалі мало.
- Ціна. Гра коштує досить дорого, як на такі, не надто значні покращення, які до речі фанати виправили маленький фіксом.
- Прибрали музику з головного меню. Не знаю навіщо її видалили.

Опис картинки

Praise the Sun!


Посилання на мою рецензію гри в Steam тут - DARK SOULS: REMASTERED

Топ коментарі (6)

Звернути
 
londu profile image
Londu

у мене якось із дарк соулсами та соулс лайками в принципі не складається. Фруструє дуже, коли довго не можу завалити боса якогось. Можна години витратити на битву й не завалити. Skill issue. Хоча думав спробувати елден рінг, там наче можна якийсь білд обрати, щоб дуже легко було

Звернути
 
rodan profile image
Rodan

Я не те щоб гардкорний ґеймер, бо не люблю велику складність, та в Dark Souls та соулслайках мені вистачає 5-7 спроб, щоб перемагати босів :)
Elden Ring класний і там можна побігати та підкачатися, якщо застряг на якомусь босі :) А стосовно білду, щоб було дуже легко, то я не гуглив 🤷‍♂️

Звернути
 
kawasaki_tokio profile image
kawasaki tokio

А ще в грі немає паузи і мене скинули в прірву поки я копирсався в меню:)

Звернути
 
rodan profile image
Rodan

Так, це дуже життєвий момент :) Але до цього швидко звикаєш і вже не звертаєш уваги.

Звернути
 
kawasaki_tokio profile image
kawasaki tokio

Так, звикаєш, але вперше це було, м'яко кажучи, неочікувано. І в цьому фішка DS, вона вміє дивувати.

Тред Тред
 
rodan profile image
Rodan

Згоден, DS вміє дивувати :)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!