Ти якудза до мозку кісток... І ти не можеш цього стерти, незважаючи ні на що.
👉 Сьома номерна Якудза не тільки змінила назву серії на Like a Dragon, яка використовується і зараз, але, разом з тим, також замінила протагоніста та навіть жанр гри, перетворивши біт’ем’ап на jRPG, що спочатку виглядало як жарт на перше квітня але потім цілком стало майбутнім серії, присвяченої кримінальному світу Японії. І хоча оригінальна Like a Dragon мала свої проблеми, все ж це був перший досвід розробників в невідомому для них жанрі, а загального улюбленця Кадзуму Кірю важко було б кимось замінити, гра виявилась успішною, навіть краще - найбільш продаваною грою серії на той момент і для багатьох людей стала можливістю познайомитися зі світом Якудзи, адже це була цілком нова історія і не обов’язково було проходити 6 (7) попередніх ігор з основної серії.
👉 Але ось настав час для сиквелу а тому розробникам варто було б показати, як вони призвичаїлись до зміни загального напрямку та жанру. І вийшло в них майже ідеально. Якщо при створенні першої гри в жанрі jRPG з геймплеєм були помітні проблеми, то в сиквелі автори навчились на своїх помилках, а тому сьома Якудза ходила щоб восьма могла бігати. Та й варто згадати про масштаб гри, де і героїв найбільша кількість в усій серії, і міста виросли за розміром, і сюжет розгортається одразу в двох країнах та виходить на ще глобальніший рівень ніж історія попередньої гри. Втім все не просто так “майже ідеально” і основна проблема якраз таки й полягає в сюжеті, який, звісно ж, не вийде назвати поганим, але недопрацьованість якого залишає неприємний післясмак.
👉 Огляди попередніх ігор серії можна почитати тут:
--> Yakuza 0
--> Yakuza Kiwami
--> Yakuza Kiwami 2
--> Yakuza 3 Remastered
--> Yakuza 4 Remastered
--> Yakuza: Like a Dragon
Неважливо, чи це будуть роки, чи навіть десятиліття. Я повернуся до тебе.
🎭 Ще до релізу мене дуже хвилювало те, якою ж буде історія і чи не повторить вона долю класичної серії, де всі основні події в становленні Кірю вже сталися в першій частині (ну, і в нульовці, звісно) а починаючи з другої Якудзи він або мав опосередковане відношення до основного сюжету, або ж не мав взагалі і просто вчергове розгрібав проблеми клану Тоджьо, хоча міг би цього й не робити (привіт, Yakuza 4). Враховуючи те, що основна арка Ічібана вже була закрита в Like a Dragon, це опасіння мало під собою грунт. Чи виявилось воно виправданим? І так, і ні.
🎭 Якщо обійтись без сюжетних спойлерів, то історія закручується довкола того, що Ічібан відправляється на Гаваї щоб завершити одну справу, пов’язану з його колишнім босом Аракавою, крім того, ця справа пов’язана і особисто з протагоністом, що знову відсилає до вже згаданої другої Якудзи, де Кірю доводилося розбиратися з наслідками рішень Кадзами. Разом з тим, всі члени якудзи, які не змогли інтегруватись в суспільство після подій LaD, збираються під протекторатом клана Сейрю і в цьому явно є якийсь зловісний намір, тоді як на Гаваях Ічібан розкриває змову такого масштабу, що торкнулася навіть урядів окремих країн, а тому ставки зростають як ніколи.
🎭 Це вже не говорячи про те, що цього разу в грі є другий протагоніст в особі добре знайомого Кадзуми Кірю, в якого є особиста драма, яку він в своїй традиційній манері намагається вирішити, відгородившись від всіх дорогих йому людей (при тому що більша частина з них і так вважає його мертвим). В результаті сюжет вийшов чи не найдовшим в усій серії, а історії Кірю та Ічібана йдуть паралельно та приходять до спільного фіналу (привіт, Yakuza 0).
🎭 То що ж не так з історією Infinite Wealth? Вона не знає, чим хоче бути - реалістичною історією чи напівфентезійною повістю про силу дружби. З одного боку в нас максимально сучасна розповідь про те, як будь-яку людину можна відмінити в інтернеті за допомогою фейкових звинувачень, достатньо мати лише мільйонну аудиторію, про те, що в складних проблем не буває простих рішень і що інколи навіть політики з легкістю можуть йти на співпрацю зі злочинцями заради майбутнього своєї країни.
🎭 А з іншого боку це класична Якудза де можна вирішити будь-яку проблему, просто побивши фінального боса, який, по факту, вже й так виграв, але вирішив зустрітися заради бійки щоб… я не знаю, розповісти свій крутий монолог і дати шанс себе побити? І це вже не говорячи про відсутність достатньо сильної мотивації в деяких компаньйонів, тягання класичних персонажів з гри в гру “просто щоб були” та достатню кількість питань, що залишаються після фіналу. Хоча, це й повноцінним фіналом назвати складно, є відчуття що мав бути ще якийсь епілог, але по факту нам просто закривають арку Кірю однією сценою і на цьому все. Єдине, що однозначно вийшло круто в сюжетному плані - це новий персонаж Ямай і його історія, яка повністю розкривається по ходу гри.
Ти є справжньою рідкістю. Подумати тільки, що я тебе зустрів.
🎁 Якщо до сюжету в мене багато питань, то до геймплею їх майже немає, адже Infinite Wealth на голову вища від попередньої Like a Dragon, в результаті чого основний геймплей jRPG став краще в рази завдяки повністю зміненій системі позиціонування в бою, допрацьованій системі мультикласів та купі нових професій, не говорячи вже про унікальні здібності, такі як, наприклад, можливість ламати покрокову систему і битись в реальному часі, що доступна Кірю, та його унікальну професію зі стилями з попередніх ігор.
🎁 В попередній грі суджімони були лише вашими супротивниками, але тепер вони повністю виправдовують свою назву і, як і покемонів, їх можна збирати та використовувати в окремих битвах суджімонів або навіть викликати в звичайних боях, для чого в Ічібана є унікальна професія.
🎁 Гаваї як основне місце дії вийшли просто прекрасною локацією, а кількість активностей, як завжди, просто зашкалює, завдяки чому ви можете доставляти їжу, знайомитись онлайн, фотографувати збоченців катаючись громадським транспортом, зачищати помітно покращені підземелля, грати в традиційні японські ігри, співати в караоке, заводити друзів просто на вулиці, фотографувати цікаві місця для конкурсу та знаходити інші, не менш цікаві, розваги. Навіть місцевий бізнес є, фактично, окремою грою, де ви повертаєте курортному острову колишню славу а тому не тільки прибираєте сміття, але й будуєте все що завгодно для приваблення туристів, якими стануть ваші знайомі. Фактично цілий Animal Crossing, але всередині іншої гри.
🎁 І це вже я не говорю про окремі дрібні покращення, які дуже сильно впливають на сприйняття гри, наприклад наявність музичного плеєра з можливістю складати свої плейлісти, або гіроскутер для швидкого переміщення вулицями. Майже в кожному геймплейному аспекті Infinite Wealth краща за свою попередницю, а тому місцями просто вражає.
Я Кірю... Кадзума Кірю.
🎨 Візуально гра стала ще кращою і до вже звичних Камурочьо та Йокогами додалися Гаваї, що порадують вас чудовими пляжами та теплим кліматом, тоді як вороги будуть все такими ж химерними відсилками до всього, до чого тільки можна. Деталізація головних героїв теж не стояла на місці, а тому всі подряпини та синці тепер видно ще краще
🎷 Зі звуковим супроводом, як завжди, все прекрасно, а тому маємо як набір вельми атмосферних ігрових тем, так і класичну підбірку пісень для караоке, окремо ж порадувала музика для плеєра, особисто я так відкрив для себе версію Receive You з FothNS.
Like a Dragon: Infinite Wealth – це:
👌 ВО БРЕЙКІН ЗЕ ЛОООООО
👌 Той самий бос-гелікоптер
👌 Бойові дрони Стеценка
👌 Можливість відмінити антагоніста в Твіттері
👌 Go! Go! Michio Rangers!
👌 Стрип-клуб як найкраще місце для укріплення дружніх зв’язків
👌 Нове аніме від AMONogawa
🔷 Великий крок вперед в плані геймплею, де вдалося не тільки виправити помилки попередньої гри, але й покращити те, що було зроблено добре, ще більше типово японського контенту та розширення ростеру ігрових персонажей не може не радувати, але от сюжетно це в кращому випадку топтання на місці без гідного фіналу і з ще більшою кількістю рішень, з наслідками яких героям доведеться зіткнутися в подальших іграх серії.🔷
🔰 Діагноз – Infinite Gachi 🔰
Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім
Останні коментарі (3)
чи планується огляд The Man Who Erased His Name?
Так, після того як пройду шосту Якудзу і, власне, сам Гайден)
Класний огляд, сам ніколи не грав (не подобається сетінг).